Wastoren

Ad van Gerwen

Correct geleverd volgens afspraken

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Gerwen! Dat vinden wij fijn om te horen, hopelijk staat het meubel ook al en bent u nu aan het genieten van een mooi eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste meneer van Gerwen! Dat vinden wij fijn om te horen, hopelijk staat het meubel ook al en bent u nu aan het genieten van een mooi eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Hol

Kast is degelijk. Maar een paar centimeter hogere ruimte voor een wasmachine of droger zou handig zijn. Onze wasmachine (een gewoon model) pastte net. Van de droger moesten de stelpoten afgehaald... Kast is degelijk. Maar een paar centimeter hogere ruimte voor een wasmachine of droger zou handig zijn. Onze wasmachine (een gewoon model) pastte net. Van de droger moesten de stelpoten afgehaald worden om hem in de kast te krijgen. Alles staat nu na wat gedoe. Staat goed, maar aanbeveling is de hoogte iets aan te passen

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw Hol, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen en de tip over het groter maken van de ruimte voor de machines. Echter is het op deze manier gemaakt zodat het aanzien mooi... Beste meneer/mevrouw Hol, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen en de tip over het groter maken van de ruimte voor de machines. Echter is het op deze manier gemaakt zodat het aanzien mooi strak is en ook de trillingen goed absorbeert, als het groter wordt, wordt de kast ook hoger en kan dit weer impact hebben op de trillingen :) Maar we zijn blij dat het is gelukt en dat jullie nu kunnen genieten van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Fedde

Weinig voor veel

Reactie Wastoren:

Beste Fedde, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw Wastoren! Ik heb u gisteren en vandaag geprobeerd telefonisch te bereiken, want ik bespreek graag met u wat er verbeterd... Beste Fedde, Wat jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw Wastoren! Ik heb u gisteren en vandaag geprobeerd telefonisch te bereiken, want ik bespreek graag met u wat er verbeterd kan worden aan uw Wastoren. Mocht er bijvoorbeeld een onderdeel beschadigd zijn, dan mag u dit altijd aangeven. Wij sturen geheel kosteloos een nieuw onderdeel uw kant op. Indien de kast nog niet stevig genoeg staat, geven wij u ook graag advies over wat daar verbeterd kan worden. Hoe dan ook; ons doel is dat iedereen 100% tevreden is met de aankoop en hier help ik u graag bij. Indien u dit wilt bespreken kunt u mij terug bellen of mailen? Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ria Marchand

Binnen twee weken geleverd door een fantastische bezorger. Een dijk van een kast, ben er zo blij mee! Ook aan de telefoon reuze behulpzaam

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Marchand, Ontzettend leuk om te lezen dat u zo lovend bent! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Harry Habets

Een prima Kastenwand 2.1, degelijk en makkelijk in elkaar te zetten.
Dit is precies wat we zochten, wassen en drogen op ooghoogte met genoeg opbergruimte. De wasmachine staat stabiel.
De...
Een prima Kastenwand 2.1, degelijk en makkelijk in elkaar te zetten.
De levering was binnen, de afgesproken, 4 weken. Met het bestellen van extra kastgrepen werd niet moeilijk gedaan.
We hopen er nog lang plezier van te hebben.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Habets, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Wij zijn erg blij om te lezen dat u het zo positief heeft ervaren. Ook wij hopen dat u nog lang zult genieten van deze... Beste meneer Habets, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Wij zijn erg blij om te lezen dat u het zo positief heeft ervaren. Ook wij hopen dat u nog lang zult genieten van deze oplossing. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - Team Wastoren

Frouke

De pakketten met de wastorenonderdelen werden stipt op tijd afgeleverd door een zeer vriendelijke en zorgvuldig en voorzichtig werkende transporteur!
Het in elkaar zetten van de wastoren was...
Het in elkaar zetten van de wastoren was eenvoudig door de uitgebreide en met veel plaatjes verhelderde instructie.
Het geleverde plaatmateriaal is stevig.
Het enige waar ik wat minder blij mee ben, zijn de scharnieren van de bovenkast - die zijn wat slap waardoor de deur wat wiebelig is.

Reactie Wastoren:

Beste Frouke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de levering, instructies en het materiaal. Daar zijn wij erg blij mee. Wel... Beste Frouke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de levering, instructies en het materiaal. Daar zijn wij erg blij mee. Wel vervelend om te lezen dat uw scharnieren niet stevig genoeg zijn. Dit hoort natuurlijk niet zo. Dus als u graag een nieuw setje hiervoor ontvangt, kunt u ons dan mailen naar info@wastoren.nl? Dan zorgt mijn collega ervoor dat dit uw kant op gestuurd wordt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

D. Mevis

Snelle levering. Mooi product. Heb nog maar een kast en legplanken bijbesteld.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Mevis, Wat leuk dat u nog iets extra erbij heeft bestelt en dat u zo positief bent. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Manuel

Heb een goede ervaring met het bedrijf

Reactie Wastoren:

Beste Manuel, Wat fijn om te horen, leuk dat u dit met ons deelt. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Richard

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste Richard, Wat fijn om te lezen! Bedankt dat u dit met ons deelt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

nvt

Prettig

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren