Wastoren

D. Mevis

Snelle levering. Mooi product. Heb nog maar een kast en legplanken bijbesteld.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Mevis, Wat leuk dat u nog iets extra erbij heeft bestelt en dat u zo positief bent. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Manuel

Heb een goede ervaring met het bedrijf

Reactie Wastoren:

Beste Manuel, Wat fijn om te horen, leuk dat u dit met ons deelt. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Richard

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste Richard, Wat fijn om te lezen! Bedankt dat u dit met ons deelt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

nvt

Prettig

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Stefan

Ze reageren snel bij vragen en leveren zoals beloofd. Alleen was het voor ons bij de aankoop onduidelijk dat de wasmachine niet bovenin kon, dus nu staat deze helaas nog steeds op de grond.... Ze reageren snel bij vragen en leveren zoals beloofd. Alleen was het voor ons bij de aankoop onduidelijk dat de wasmachine niet bovenin kon, dus nu staat deze helaas nog steeds op de grond. Daarnaast kunnen de bouwinstructies her en der verbeterd worden.

Reactie Wastoren:

Beste Stefan, Wat vervelend om te lezen dat dit niet duidelijk genoeg was voor jullie. Heeft u misschien feedback van waar dit duidelijker had kunnen staan? Wij hebben het namelijk onder de titel... Beste Stefan, Wat vervelend om te lezen dat dit niet duidelijk genoeg was voor jullie. Heeft u misschien feedback van waar dit duidelijker had kunnen staan? Wij hebben het namelijk onder de titel vernoemd bij het product en in de omschrijving gemarkeerd. Echter zitten wij zo in onze materie, dat u wellicht een beter idee heeft van hoe wij dit kunnen verbeteren? Dan hoor ik dat maar al te graag! Ik hoop dat u met de volledige kastenwand verder wel tevreden bent en dat het voor extra opbergruimte en daardoor ook rust bij jullie zorgt :) Indien u hier nog iets over wilt delen met ons, dan mag u ons altijd mailen of bellen! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Annick Hof

Rappe levering

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hof, Bedankt voor uw positieve review! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Prive

Prima, mooie kast, geluid verminderen, stevig en effectief. Geen probleem bij retour van kast teveel besteld.

Reactie Wastoren:

Goedemiddag, We zijn blij om te lezen dat u het allemaal zo positief heeft ervaren en tevreden bent met het eindresultaat, daar doen wij het voor! Geniet ervan. Groet, Babette - team Wastoren

Esther jacobsen

Super netjes

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Jacobsen, Fijn om te lezen dat u ons zo positief beoordeelt. Geniet van het eindresultaat. Groet, Babette - team Wastoren

Dewil Nico

Super!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Dewil, Wat fijn!! Kort maar krachtig, leuk om te lezen :) Geniet ervan. Groet, Babette - team Wastoren

Patrick

Top service!

Reactie Wastoren:

Beste Patrick, Super om te horen!! Bedankt voor het delen en geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren