Wastoren

Harry

Snelle levering echter de kwaliteit van de kast valt erg tegen. Dit komt overeen met de kwaliteit van een bekend Zweeds bedrijf.
Ook blijkt uit de montage handleiding dat de kast aan een...
Ook blijkt uit de montage handleiding dat de kast aan een stevige wand vastgezet moest worden. Bij mij in huis zijn alle scheidingswanden metalstud dat zijn geen wanden waar je deze kast aan vast gaat zetten.

Reactie Wastoren:

Beste Harry, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons. Naar aanleiding van uw bericht heb ik gelijk telefonisch contact met u opgenomen, bedankt voor uw tijd en het fijne gesprek. Het is... Beste Harry, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons. Naar aanleiding van uw bericht heb ik gelijk telefonisch contact met u opgenomen, bedankt voor uw tijd en het fijne gesprek. Het is jammer om te horen dat u andere verwachtingen van de kast had, zoals aangegeven heeft de kast de hoogst mogelijke persingsgraad en gebruiken wij kwalitatieve verbindingsmaterialen die het gewicht en het centrifugeren van de machines aan kan. Ik heb nog voor u geĆÆnformeerd of het ook te monteren is aan een metalstud wand. Dit is wel mogelijk, mits u hier de juiste pluggen voor gebruikt. Zoals aangegeven raden wij het wel aan om de kast met een muurbeugel vast te monteren. Ik hoop dat de kennis over de kwaliteit van de kast + deze informatie over de montage ervoor zorgen dat u met een gerust hart van het eindresultaat zult genieten. Fijn weekend. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Oudshoorn

Goede, stevige wastorens

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw Oudshoorn, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review. Ook bedankt voor het delen van aanbevelingen. We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent over de... Beste meneer/mevrouw Oudshoorn, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review. Ook bedankt voor het delen van aanbevelingen. We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent over de kwaliteit van de kasten. Geniet van het mooie en functionele eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

William wortel

Reactie Wastoren:

Beste meneer Wortel, Bedankt voor het delen van uw positieve beoordeling. Daar zijn wij blij mee. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Monique

Heel fijn en soepel.

Reactie Wastoren:

Beste Monique, Harstikke bedankt voor uw positieve review! Erg fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste Monique, Harstikke bedankt voor uw positieve review! Erg fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Melanie

Bedrijf is goed. Altijd bereikbaar voor vragen. Overzichtelijke site. Mooie wastoren combinaties.

Reactie Wastoren:

Beste Melanie, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Daar zijn wij blij mee om te lezen. Ook bedankt voor uw extra informatie over hoe u de montage en service heeft ervaren, dat... Beste Melanie, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Daar zijn wij blij mee om te lezen. Ook bedankt voor uw extra informatie over hoe u de montage en service heeft ervaren, dat is erg waardevol voor ons. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jolanda

Positief, goede afspraken en daar houdt de wastoren zich zeer goed aan!

Reactie Wastoren:

Beste Jolanda, Wat fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Heel erg bedankt dat u dit hier met ons deelt. Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette -... Beste Jolanda, Wat fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Heel erg bedankt dat u dit hier met ons deelt. Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Christa

In 1 woord goed

Reactie Wastoren:

Beste Christa; Kort maar krachtig ;) Heel erg bedankt voor het delen! Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

D. Kamerbeek

Snelle communicatie, had een beschadigde deur en paar missende handgrepen. Werd zonder problemen direct opnieuw toegezonden.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kamerbeek, Wat fijn om te lezen dat wij het snel hebben kunnen oplossen voor u! Wel zo prettig om zo snel mogelijk van een mooi eindresultaat te kunnen genieten :) Bedankt voor het... Beste meneer Kamerbeek, Wat fijn om te lezen dat wij het snel hebben kunnen oplossen voor u! Wel zo prettig om zo snel mogelijk van een mooi eindresultaat te kunnen genieten :) Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Klompenburg

Prettig, fijn en snel

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Klompenburg, Hartelijk dank voor uw positieve review! Geniet van een mooi eindresultaat met de kasten van Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Henk Kerkhoff

Adequaat en goed contact. Bezorging door bedrijf zelf gedaan. Bezorger was heel erg behulpzaam.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kerkhoff, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide en positieve beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee! Geniet van het mooie eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette -... Beste meneer Kerkhoff, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide en positieve beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee! Geniet van het mooie eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren