Wastoren

Govaerts

Geweldige zeer stevige en mooie kast. Duurt even voordat hij in elkaar staat maar dan heb je ook wat!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Govaerts, Wauw wat een lovende woorden! Bedankt dat u dit hier met ons deelt, we zijn erg blij om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke... Beste meneer Govaerts, Wauw wat een lovende woorden! Bedankt dat u dit hier met ons deelt, we zijn erg blij om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Lincy de jong

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Jong, Dankuwel voor uw positieve review! Veel plezier gewenst met uw nieuwe kastenwand van de Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

J. P.

Degelijk en goed doordacht product. Het lijkt een gewone spaanplaat “Ikea” kast maar niets is minder waar. Het geheel is in modules samen te stellen en tot een passend geheel te bouwen voor jou... Degelijk en goed doordacht product. Het lijkt een gewone spaanplaat “Ikea” kast maar niets is minder waar. Het geheel is in modules samen te stellen en tot een passend geheel te bouwen voor jou ruimte.
Neem de tijd om het op te bouwen, is best veel werk. Dit gaat via een duidelijke bouwtekeningen zoals je bij Ikea of leen bakker krijgt.
De communicatie met de service afdeling is vriendelijk en snel.
Als de Wastoren is opgebouwd staat het als een huis. Wel verankeren aan de muur.

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Wauw wat een uitgebreide, positieve en leuke review! Hartelijk dank dat u al uw ervaringen hier met ons wilt delen. Hopelijk bent u nu aan het genieten van het eindresultaat! Met... Beste meneer, Wauw wat een uitgebreide, positieve en leuke review! Hartelijk dank dat u al uw ervaringen hier met ons wilt delen. Hopelijk bent u nu aan het genieten van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Sjef Christiaansen

Zeer prettige ervaring met deze aankoop

Reactie Wastoren:

Beste meneer Christiaansen, Wat ontzettend fijn om te lezen en bedankt dat u dit hier met ons deelt! Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Henk

Nette afhandeling war betreft levering

Reactie Wastoren:

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te zien dat u ons zou aanbevelen. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Piet van Erp

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Erp, Bedankt voor het delen van uw positieve review en aanbeveling! Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ria Post

Ervaring zeer goed. Heel punctueel!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Post, Erg fijn om dit te lezen. Bedankt dat u dit met ons deelt. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

H. Eleveld

Prima snelle levering van een kwalitatief hoogstaand product.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Eleveld, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Haverkamp

Een vriendelijk bedrijf. J wordt netjes gebeld wanneer ze gaan leveren. Werd ook netjes gebeld toen ze het hadden geleverd.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Haverkamp, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met de levering van onze kasten. Hopelijk is ook alles gelukt met de opbouw ervan en bent u ondertussen al aan het genieten... Beste meneer Haverkamp, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met de levering van onze kasten. Hopelijk is ook alles gelukt met de opbouw ervan en bent u ondertussen al aan het genieten van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Marjolijn

Top

Reactie Wastoren:

Beste Marjolijn, Hartelijk dank voor uw positieve review! We hopen dat u al eventjes aan het genieten bent van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren