Wastoren

P. van Markensteijn

Correcte levering, goede bouwtekeningen , de verpakkingen van de diverse kasten is niet echt logisch. Zonder wat technisch inzicht is het een pittig klus om de kasten in elkaar te zetten. Kasten met... Correcte levering, goede bouwtekeningen , de verpakkingen van de diverse kasten is niet echt logisch. Zonder wat technisch inzicht is het een pittig klus om de kasten in elkaar te zetten. Kasten met de machines er er prima bij. Het product voldoet geheel aan onze verwachting .

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Markensteijn, Dank voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij om te lezen dat het aan uw verwachtingen voldoet. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette -... Beste meneer van Markensteijn, Dank voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij om te lezen dat het aan uw verwachtingen voldoet. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Wlds

Goede communicatie en snelle levering. Kwaliteit hoogwaardig product met uitstekende montage omschrijving.

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Wij zijn blij om te lezen dat u zo positief bent, daar doen wij het voor. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Karin Korsten

Mooie functionele toren

Reactie Wastoren:

Erg fijn om te lezen! Bedankt voor het delen en wij wensen u veel plezier met uw Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Martijn

Mooie degelijke spullen en goede service

Reactie Wastoren:

Beste Martijn, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Van Leeuwen

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Leeuwen, Dank voor het delen!! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Zittersteijn F

Goed contact, goed advies

Reactie Wastoren:

Beste meneer Zittersteijn, Wat fijn om te lezen! Ik ga de complimenten doorgeven aan mijn collega's. Hopelijk bent u aan het genieten van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Jos van den Borne

Netjes geleverd goed verpakt en duidelijke beschrijving

Reactie Wastoren:

Beste meneer van den Borne, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Sandra van den Berg

Mooie wastoren.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van den Berg, Wat leuk! Het gaat ook om een mooi eindresultaat :) Veel plezier ermee. Groet, Babette - team Wastoren

Laura vd Meerakker - Kox

Goed! 1 onderdeel was kapot en werd meteen vervangen- goede service!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van de Meerakker-Kox, Super! Dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

John

Niet alles alles ging van een “leien dakje”, maar de klantgerichtheid van Wastoren was bijzonder goed - ontbrekende of kapotte onderdelen werden zonder vragen ala minute vervangen of (ongevraagd)... Niet alles alles ging van een “leien dakje”, maar de klantgerichtheid van Wastoren was bijzonder goed - ontbrekende of kapotte onderdelen werden zonder vragen ala minute vervangen of (ongevraagd) vergoed!
Mijn “kastenwand” is erg robuust geworden. Ik heb 7 kasten besteld (onder en boven kasten) die op zich al solide in elkaar zitten en deze worden ook nog eens zowel aan elkaar, als aan de muur bevestigd. Een minpuntje vind ik wel dat de hoge kasten minder robuust zijn uitgevoerd, dan de ‘wasmachine’ kasten. Had graag iets meer betaald om de zelfde stijl door te trekken, maar dit is een persoonlijke mening en niet noodzakelijk stabiliteit.
Ik schrijf eigenlijk nooit een review, maar las dat Wastoren een relatief jong bedrijf is. Ik ben erg gecharmeerd van bedrijven zijn die services hoog in het vaandel hebben staan en klanttevredenheid echt belangrijk vinden.
Ondanks dat niet alles in een keer goed ging, toch de volle 5 sterren, een mooie kast voor een redelijke prijs en een aanwinst voor mijn bijkeuken!

Reactie Wastoren:

Beste John, Wauw wat een fijn bericht om te lezen. Wij zijn heel erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de service als het product. Ik vind het ook fijn dat u een punt ter... Beste John, Wauw wat een fijn bericht om te lezen. Wij zijn heel erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de service als het product. Ik vind het ook fijn dat u een punt ter verbetering met ons deelt, hier leren wij alleen maar van. Geniet van uw nieuwe bijkeuken! Groet, Babette - team Wastoren