Wastoren

Adri Ploegmakers

Bestelling is correct verzorgt.

Beste meneer Ploegmakers,
Beste meneer Ploegmakers,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We vinden het fantastisch om te horen dat u tevreden bent met onze service en blij dat we u van dienst konden zijn. Veel plezier met de nieuwe wasmachinekasten!
Met vriendelijke groet, Frédérique – Team Wastoren

Gijs Vogelaar

Mooi product. Tekenprogramma zou wat makkelijker kunnen op de site, maar de klantenservice helpt je uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste meneer Vogelaar, bedankt voor uw fantastische beoordeling! We zijn er blij om te lezen dat u onze producten mooi vindt. Gelukkig heeft u het contact met onze klanten service ook als uitstekend... Beste meneer Vogelaar, bedankt voor uw fantastische beoordeling! We zijn er blij om te lezen dat u onze producten mooi vindt. Gelukkig heeft u het contact met onze klanten service ook als uitstekend ervaren. Wij helpen onze klanten graag verder! Nog veel wasplezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Ronny Prijck

Zeer goed.
Snelle levering doch geen verwittiging van leveringstijdstip.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Prijck, bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! Ik lees dat er geen contact met u is opgenomen over het leveringstijdstip. Dit is niet de bedoeling en had normaal gesproken wel... Beste meneer Prijck, bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! Ik lees dat er geen contact met u is opgenomen over het leveringstijdstip. Dit is niet de bedoeling en had normaal gesproken wel moeten gebeuren! Omdat u woonachtig bent in België is dit via een externe leverancier gegaan. Wij zullen contact opnemen met deze leverancier om aan te geven dat ze dit bij u gemist hebben. Desalniettemin zijn we blij met uw review! het doet ons goed om te lezen dat u Wastoren als zeer goed heeft ervaren. We willen u nog veel plezier wensen met de nieuwe kast voor wasmachine en droogkast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Dennis Kempers

Professioneel, goede communicatie.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kempers, ik zie dat u wat toelichting heeft gegeven aan uw beoordeling. We waarderen uw feedback enorm! Het zijn goede tips, dus ik zal ze doorgeven. Verder vinden we het super om te... Beste meneer Kempers, ik zie dat u wat toelichting heeft gegeven aan uw beoordeling. We waarderen uw feedback enorm! Het zijn goede tips, dus ik zal ze doorgeven. Verder vinden we het super om te lezen dat u de levering zeer goed heeft ervaren en dat u ons zou aabevelen! Tevens danken wij u voor de positieve beoordeling. Veel plezier nog met uw mooie opstelling! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

Vivien

Niet 100% tevreden over de prijs/kwaliteit. Een vrij dure kast voor wat je allemaal in elkaar moet zetten. Veel schroeven/stappen voor veel geld.

Reactie Wastoren:

Beste Vivien, bedankt voor je feedback! We vinden het spijtig om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over onze pijs-kwaliteit verhouding. Zo te lezen heeft het voornamelijk te maken met de... Beste Vivien, bedankt voor je feedback! We vinden het spijtig om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over onze pijs-kwaliteit verhouding. Zo te lezen heeft het voornamelijk te maken met de zelf-montage. Bij Wastoren streven we naar de hoogste kwaliteitsnormen voor onze kasten. Onze producten zijn vervaardigd van betrouwbaar en hoogwaardig materiaal. Hierdoor kunnen wij zeggen dat we als enige in Europa een 100% veiligheidsgarantie kunnen bieden.
De prijs van onze kasten weerspiegelt dit. Desondanks begrijpen we dat de zelfmontage uitdagend kan zijn. Hoewel we geen montage service aanbieden, hadden we u graag doorverwezen naar een van onze Hubo partners voor mogelijke hulp. We betreuren het dat we deze oplossing niet hebben kunnen aanbieden.
We hopen dat ondanks deze uitdaging u nog steeds veel plezier zult beleven aan uw mooie opstelling. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Micheline Bronckaers

Super geholpen

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bronckaers, bedankt voor uw super beoordeling! Wat fijn dat u goed geholpen bent en dat de montage handleiding duidelijk voor u was. We waarderen het altijd enorm als klanten ons... Beste mevrouw Bronckaers, bedankt voor uw super beoordeling! Wat fijn dat u goed geholpen bent en dat de montage handleiding duidelijk voor u was. We waarderen het altijd enorm als klanten ons willen aanbevelen, dus ook dank daarvoor! We willen u nog veel plezier wensen met uw mooie opstelling. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Corine

Goed product, prima prijs/kwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste corine, we zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden met ons product en de prijs/kwaliteit verhouding! Hier doen we erg ons best voor. Gelukkig is alles goed verlopen met de montage en wat... Beste corine, we zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden met ons product en de prijs/kwaliteit verhouding! Hier doen we erg ons best voor. Gelukkig is alles goed verlopen met de montage en wat leuk dat u ons bedrijf zou aanbevelen. We wensen u nog veel wasplezier! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

R Kats Bouwonderneming

Reactie Wastoren:

Beste, bedankt voor het achter laten van uw beoordeling op feedback company. We lezen dat u ons nog foto's van het eind resultaat gaat sturen, wat super! gelukkig heeft u alles prima ervaren. We... Beste, bedankt voor het achter laten van uw beoordeling op feedback company. We lezen dat u ons nog foto's van het eind resultaat gaat sturen, wat super! gelukkig heeft u alles prima ervaren. We wensen u nog veel wasplezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Jan Ambergen

Perfecte service, zelfs als er iets fout gaat.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Ambergen, wat super om te lezen dat u zo te spreken bent over onze service! De tevredenheid van onze klanten is voor ons zeer belangrijk. Het doet ons dan ook erg goed om uw positieve... Beste meneer Ambergen, wat super om te lezen dat u zo te spreken bent over onze service! De tevredenheid van onze klanten is voor ons zeer belangrijk. Het doet ons dan ook erg goed om uw positieve review te ontvangen. We willen u nog veel plezier wensen met de zwarte kast voor wasmachine en droger! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Dick Stoppelenburg

Keurige levering, prima kwaliteit, hier en daar kleine verbeteringen mogelijk

Reactie Wastoren:

Beste meneer stoppelenburg, we waarderen uw feedback! Gelukkig is het probleem met het plankje inmiddels opgelost. We zijn blij dat u onze service als zeer goed heeft ervaren en dat u ons bedrijf... Beste meneer stoppelenburg, we waarderen uw feedback! Gelukkig is het probleem met het plankje inmiddels opgelost. We zijn blij dat u onze service als zeer goed heeft ervaren en dat u ons bedrijf zou aanbevelen! We willen u nog veel plezier wensen met de wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren