Wastoren

Serge Prinsier

Correcte levering , alles zeer mooi verpakt super

Reactie Wastoren:

Beste meneer Prinsier, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat het monteren van de kast heel goed is verlopen en ook dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om dan te horen dat u de... Beste meneer Prinsier, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat het monteren van de kast heel goed is verlopen en ook dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om dan te horen dat u de service super noemt is al helemaal een compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Arnold Wiering

Prima toch, niks mis mee

Reactie Wastoren:

Beste meneer Wiering, Allereerst bedankt voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Hier zijn wij erg blij mee. Om dan te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen is al... Beste meneer Wiering, Allereerst bedankt voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Hier zijn wij erg blij mee. Om dan te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen is al helemaal een compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

J.A. Van Galen

Top! Kast is een cadeau om in huis te hebben!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Galen, Bedankt voor uw positieve woorden. Wat fijn om te lezen dat u onze kast als een cadeau ervaart om in huis te hebben. Ook goed om te zien dat u ons zou aanbevelen en de... Beste meneer van Galen, Bedankt voor uw positieve woorden. Wat fijn om te lezen dat u onze kast als een cadeau ervaart om in huis te hebben. Ook goed om te zien dat u ons zou aanbevelen en de levering zeer goed verliep volgens u. Wij wensen u veel was plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Kelly Ameele

Heel tevreden over mijn bestelling, zeer degelijke en mooie kasten, gemakkelijk te monteren, duidelijke handleiding. Zeer vriendelijke klantenservice en correcte levering.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Ameele, Bedankt voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u heel tevreden bent over uw bestelling. Goed om te horen dat u onze klantenservice zeer... Beste mevrouw Ameele, Bedankt voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u heel tevreden bent over uw bestelling. Goed om te horen dat u onze klantenservice zeer vriendelijk vind en ons ook zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Eelke van der Zwaag

Prima degelijke kasten

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Zwaag. Bedankt voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Daar zijn we erg blij mee. Fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons ook zou aanbevelen. Wij... Beste meneer van der Zwaag. Bedankt voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Daar zijn we erg blij mee. Fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons ook zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Jef

Ikea kwaliteit kast voor een iets hogere prijs

Reactie Wastoren:

Beste Jef, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw ervaringen met ons. Naar aanleiding van uw review heb ik eventjes telefonisch contact opgenomen, omdat het voor mij niet helemaal duidelijk was... Beste Jef, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw ervaringen met ons. Naar aanleiding van uw review heb ik eventjes telefonisch contact opgenomen, omdat het voor mij niet helemaal duidelijk was of Ikea kwaliteit een compliment is of niet ;) Maar gelukkig om te horen dat het vanuit u positief bedoelt is. Fijn dat u erg tevreden bent over de kwaliteit en dat u ons ook zou aanbevelen, dank daarvoor. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

C. Nijland

Mooi stevig product

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Nijland, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling . Fijn om te lezen dat u het een goede beschrijving vond en daardoor makkelijker kon monteren. Wij wensen u veel was... Beste mevrouw Nijland, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling . Fijn om te lezen dat u het een goede beschrijving vond en daardoor makkelijker kon monteren. Wij wensen u veel was plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Manon Hoet

Zeer aan te raden kasten!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hoet, Wat een mooie review met een prachtig cijfer! Erg leuk om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Dat het monteren goed is verlopen is fijn... Beste mevrouw Hoet, Wat een mooie review met een prachtig cijfer! Erg leuk om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Dat het monteren goed is verlopen is fijn om te lezen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

René Stammes

Bestelling en levering verliepen prima

Reactie Wastoren:

Beste meneer Stammes, Wat een mooi cijfer heeft u ons gegeven. Wat fijn dat u onze service als goed heeft ervaren en ons bedrijf zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe wasruimte.... Beste meneer Stammes, Wat een mooi cijfer heeft u ons gegeven. Wat fijn dat u onze service als goed heeft ervaren en ons bedrijf zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Luc Jaspart

Goed verpakt en gedetailleerde montageplaat.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Jaspart, Wauw wat een mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat het monteren van de kast zeer vlot verliep. Dat u onze service als perfect ervaart is een heel groot compliment. Wij... Beste meneer Jaspart, Wauw wat een mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat het monteren van de kast zeer vlot verliep. Dat u onze service als perfect ervaart is een heel groot compliment. Wij wensen u veel wasplezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren