Wastoren

J. de Vries

Erg goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Vries, Heel erg bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Om vervolgens te lezen dat het monteren prima is... Beste meneer de Vries, Heel erg bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Om vervolgens te lezen dat het monteren prima is verlopen is al helemaal mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Tamo Maes

Tevreden

Reactie Wastoren:

Beste meneer Maes, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw mooie cijfer. Dit doet ons goed om te lezen. Fijn dat u onze service als goed heeft ervaren en ons bedrijf zou aanbevelen. Om... Beste meneer Maes, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw mooie cijfer. Dit doet ons goed om te lezen. Fijn dat u onze service als goed heeft ervaren en ons bedrijf zou aanbevelen. Om vervolgens ook nog te zien dat u de levering als zeer goed heeft ervaren is al helemaal mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Paul Gielen

Prima site, eenvoudig bestellen/samenstellen en correcte levering.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Gielen, Erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren. Goed om te vernemen dat u het monteren als eenvoudig heeft... Beste meneer Gielen, Erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren. Goed om te vernemen dat u het monteren als eenvoudig heeft ervaren en de handleiding duidelijk noemt. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Reinier Algera

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer Algera, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw mooie review. Fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en het monteren ook goed ging. Om te lezen dat u onze service als... Beste meneer Algera, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw mooie review. Fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en het monteren ook goed ging. Om te lezen dat u onze service als goed heeft ervaren is altijd leuk. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Glenn Joris

Reactie Wastoren:

Beste meneer Joris, Erg bedankt het achterlaten van uw beoordeling. Fijn dat u het monteren als gemakkelijk heeft ervaren en ons ook zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe... Beste meneer Joris, Erg bedankt het achterlaten van uw beoordeling. Fijn dat u het monteren als gemakkelijk heeft ervaren en ons ook zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Jonas Hublet

Goef

Beste meneer Hublet,
Beste meneer Hublet,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent en u ons ook zou aanbevelen. Ik zie ook uw opmerking over de levering, dit heb ik gelijk teruggekoppeld. Normaal gesproken wordt u paar dagen van te voren gebeld en als u wenst kunnen we zelfs nog bijv. 30 minuten van te voren bellen. Dus we gaan kijken wat er in dit specifieke voorbeeld mis is gegaan. Voor nu wens ik u veel plezier met het eindresultaat! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ciska Paffen

Een juiste levering gehad. Op tijd.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Paffen, Allereerst bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat u onze levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Goed om te zien dat het monteren goed ging en duidelijk... Beste mevrouw Paffen, Allereerst bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat u onze levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Goed om te zien dat het monteren goed ging en duidelijk was. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijk groet, Diederick – team Wastoren

Klaas Groenwold

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer Groenwold, Erg bedankt voor dit mooie cijfer. Dit doet ons goed om te zien. Wat fijn om te lezen dat u onze service en levering als zeer goed heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier... Beste meneer Groenwold, Erg bedankt voor dit mooie cijfer. Dit doet ons goed om te zien. Wat fijn om te lezen dat u onze service en levering als zeer goed heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met het gebruik van de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Danny Van der Velde

Keurig geregeld, conform afspraak.

Henk van Wijk

Fijn en flexibel bedrijf, goede service

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Wijk, Erg bedankt voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Wat leuk dat u ons een fijn en flexibel bedrijf noemt en de service als goed ervaart. Fijn dat u ons zou aanbevelen en de... Beste meneer van Wijk, Erg bedankt voor het mooie cijfer dat u ons geeft. Wat leuk dat u ons een fijn en flexibel bedrijf noemt en de service als goed ervaart. Fijn dat u ons zou aanbevelen en de levering zeer goed noemt. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren