Wastoren

Frans Mulder

Goed product

Reactie Wastoren:

Beste meneer Mulder, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u onze service als zeer goed heeft ervaren. Wij zijn erg blij dat het monteren van de kast goed is... Beste meneer Mulder, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u onze service als zeer goed heeft ervaren. Wij zijn erg blij dat het monteren van de kast goed is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Hans

Snelle levering en vriendelijke bezorger

Reactie Wastoren:

Beste Hans, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Wij zijn erg blij dat het monteren van de kast goed verliep. Wij... Beste Hans, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Wij zijn erg blij dat het monteren van de kast goed verliep. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Marco Vegt

Perfect!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Vegt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat fijn dat u de levering als goed heeft ervaren en u zo te spreken bent over de service. Wij wensen u veel plezier met de... Beste meneer Vegt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat fijn dat u de levering als goed heeft ervaren en u zo te spreken bent over de service. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Paul

Netjes verpakking en zeer degelijke kwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste Paul, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat de montage goed verliep door de duidelijke instructies. Fijn dat u de levering als zeer goed heeft... Beste Paul, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat de montage goed verliep door de duidelijke instructies. Fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Samantha

Snelle levering en goed contact

Reactie Wastoren:

Beste Samantha, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een compliment is het om te horen dat u onze service als vriendelijk en goed heeft ervaren. Wij zijn erg blij... Beste Samantha, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een compliment is het om te horen dat u onze service als vriendelijk en goed heeft ervaren. Wij zijn erg blij dat het monteren vrij gemakkelijk ging volgens u. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Paul de Bruijn

Top bedrijf zonder uitzondering

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Bruijn, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en het een dikke 10 geeft. Wat leuk om te zien dat u... Beste meneer de Bruijn, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en het een dikke 10 geeft. Wat leuk om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze bezorger. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Olaf Willemsen

Mooie waskast, snelle levering!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Willemsen, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de snelle levering. Wat goed om te zien dat u de montage als eenvoudig... Beste meneer Willemsen, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de snelle levering. Wat goed om te zien dat u de montage als eenvoudig heeft ervaren en de beschrijving duidelijk was voor u. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijk groet, Diederick – team Wastoren

Gerard

Prachtige kast, perfecte levering. Heel tevreden

Reactie Wastoren:

Beste Gerard, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk dat u het een prachtige kast noemt en de levering perfect. Dit zijn erg mooie complimenten. Wat fijn dat u het monteren... Beste Gerard, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk dat u het een prachtige kast noemt en de levering perfect. Dit zijn erg mooie complimenten. Wat fijn dat u het monteren eenvoudig vond verlopen vanwege de duidelijke handleiding. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Peter van Zwieten

Super service, uiterst klantvriendelijk, duidelijke communicatie, kortom een echte aanrader.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Zwieten, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Dat u onze service als super ervaart en ons echt een aanrader noemt is een enorm compliment. Wij zijn blij dat wij u... Beste meneer van Zwieten, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Dat u onze service als super ervaart en ons echt een aanrader noemt is een enorm compliment. Wij zijn blij dat wij u een top service hebben kunnen leveren zoals u dat zegt. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Jasper

Super service en degelijke kwaliteit product!

Reactie Wastoren:

Beste Jasper, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u onze service als super heeft ervaren en de handleiding volgens u een prima beschrijving had. Dat u... Beste Jasper, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u onze service als super heeft ervaren en de handleiding volgens u een prima beschrijving had. Dat u ons bedrijf zou aanbevelen is al helemaal een compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren