Wastoren

murat capoglu

Komt zijn afspraken na en is duidelijk

Reactie Wastoren:

Beste meneer Capoglu, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw review. Fijn om te zien dat u de service als goed heeft ervaren en de levering ook. Dat u ons bedrijf zou aanbevelen is al helemaal... Beste meneer Capoglu, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw review. Fijn om te zien dat u de service als goed heeft ervaren en de levering ook. Dat u ons bedrijf zou aanbevelen is al helemaal goed om te lezen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Daisy Schoenmakers

Fantastisch

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Schoenmakers, Heel erg bedankt voor het achterlaten van dit mooie cijfer. Goed om te lezen dat u onze service heel goed en netjes noemt. Wij zijn blij om te zien dat de levering en het... Beste mevrouw Schoenmakers, Heel erg bedankt voor het achterlaten van dit mooie cijfer. Goed om te lezen dat u onze service heel goed en netjes noemt. Wij zijn blij om te zien dat de levering en het monteren erg goed gingen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Joannie Schaapman

Supersnelle levering. Handleiding en bijbehorende onderdelen soms een uitdaging, maar gelukt. Planken lijken qua kwaliteit soms wat minder. Tegenvaller is dat een frontplank al meteen vochtschade... Supersnelle levering. Handleiding en bijbehorende onderdelen soms een uitdaging, maar gelukt. Planken lijken qua kwaliteit soms wat minder. Tegenvaller is dat een frontplank al meteen vochtschade vertoonde en dat is niet de bedoeling met een waskast. Ik wacht overigens nog steeds op de beloofde nieuwe frontplank van de lade.

Reactie Wastoren:

Beste Joannie Schaapman, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de levering en dat de montage uiteindelijk is gelukt. Ik zie je punt over de levering van de lade plankjes. Ik ben er meteen... Beste Joannie Schaapman, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de levering en dat de montage uiteindelijk is gelukt. Ik zie je punt over de levering van de lade plankjes. Ik ben er meteen achteraan gegaan en ik dat we hem 20 september met PostNL hebben verstuurd. Ik ga hier meteen achteraan en de frontplank komt zo snel mogelijk u kant op, excuus hiervoor dit hoort niet te gebeuren. Verder hoort vochtschade ook niet te gebeuren en daarom krijg je het nieuwe plankje helemaal vanuit ons vergoed. Hopelijk kan je binnekort weer met plezier de was doen! Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Vincent Rosseneu

Blij van jullie te leren kennen

Reactie Wastoren:

Beste Vincent Rosseneu, heel erg bedankt voor uw positieve review. We vinden het leuk dat je blij bent dat je ons hebt leren kennen! Fijn dat de montage goed verliep. We wensen u veel was plezier.... Beste Vincent Rosseneu, heel erg bedankt voor uw positieve review. We vinden het leuk dat je blij bent dat je ons hebt leren kennen! Fijn dat de montage goed verliep. We wensen u veel was plezier. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Jolanda

We hebben een prachtige kast gekocht. We zijn er heel blij mee. Nette levering.

Reactie Wastoren:

Beste Jolanda, goed om te lezen dat u de kast zo mooi vindt en dat u er zo blij mee bent! Fijn dat de montage uiteindelijk goed verliep, we wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met... Beste Jolanda, goed om te lezen dat u de kast zo mooi vindt en dat u er zo blij mee bent! Fijn dat de montage uiteindelijk goed verliep, we wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Jetze Boersma

Super, correct, meedenkend

Reactie Wastoren:

Beste Jetze, heel erg bedankt voor het achterlaten van u positieve beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de levering en de service. We wensen u veel wasplezier... Beste Jetze, heel erg bedankt voor het achterlaten van u positieve beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over de levering en de service. We wensen u veel wasplezier met uw nieuwe kasten opstelling. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Johan van Stight

Zeer snelle levering en prima kwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Stight, Heel erg bedankt voor uw mooie cijfer. Fijn dat u zo te spreken bent over onze snelle levering en kwaliteit. Goed om te zien dat het monteren eenvoudig ging door de... Beste meneer van Stight, Heel erg bedankt voor uw mooie cijfer. Fijn dat u zo te spreken bent over onze snelle levering en kwaliteit. Goed om te zien dat het monteren eenvoudig ging door de duidelijke beschrijving. Ook dat u ons zou aanbevelen is erg mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team wastoren

Sander Van de Graaf

Goed geholpen, er was een plaat licht beschadigd, werd direct een nieuwe opgestuurd. Snelle reactie op mails. Kan het iedereen aanraden.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van de Graaf, Wat een mooie woorden en prachtig cijfer. Fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen. Het is leuk om te zien dat u onze service als fantastisch heeft ervaren en ons zou... Beste meneer van de Graaf, Wat een mooie woorden en prachtig cijfer. Fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen. Het is leuk om te zien dat u onze service als fantastisch heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Dat u het monteren als prima heeft ervaren is al helemaal mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Loek van Rooijen

Zeer goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Rooijen, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw prachtige cijfer. Fijn om te horen dat het monteren eenvoudig ging met de goede uitleg. Ook erg goed om te zien dat u de... Beste meneer van Rooijen, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw prachtige cijfer. Fijn om te horen dat het monteren eenvoudig ging met de goede uitleg. Ook erg goed om te zien dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Roedi de Leeuw

Goed product. Goede communicatie.

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Leeuw, Erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Hier zijn wij blij mee. Goed om te horen dat u het monteren als heel gemakkelijk heeft ervaren en de levering zeer goed... Beste meneer de Leeuw, Erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Hier zijn wij blij mee. Goed om te horen dat u het monteren als heel gemakkelijk heeft ervaren en de levering zeer goed vond. Het is ook erg fijn om te zien dat u de communicatie omtrent de levering goed vond. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren