Wastoren

Mylene Schuit

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Schuit, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Fijn dat het monteren van de kast goed verliep... Beste mevrouw Schuit, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Fijn dat het monteren van de kast goed verliep en u ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Wolfgang

Goede levering, maar matige kwaliteit en slechte constructiehandleiding

Reactie Wastoren:

Beste meneer loitsch, we hebben u vandaag een paar keer geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden was met de kwaliteit en de... Beste meneer loitsch, we hebben u vandaag een paar keer geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden was met de kwaliteit en de servicehandleiding. Wij zijn zeer benieuwd of wij nog iets voor u kunnen betekenen, ik zou u dan ook willen verzoeken om ons even terug te bellen. M.v.g. Amber - team Wastoren

Leon Vermeulen

Correcte en snelle levering

Reactie Wastoren:

Beste meneer Vermeulen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat wij u een snelle en correcte levering hebben kunnen bieden. Wat fijn om te zien dat u het monteren van de kast als heel... Beste meneer Vermeulen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat wij u een snelle en correcte levering hebben kunnen bieden. Wat fijn om te zien dat u het monteren van de kast als heel duidelijk en leuk ervaren heeft. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Lies Van der Elst

Top! We zijn heel tevreden met onze wastoren. Alles past perfect. Gemakkelijk te monteren, goede handleiding.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van der Elst, Hartelijk dank voor u bericht. Wat fijn dat u zo tevreden bent en het monteren gemakkelijk is verlopen. Wij zijn erg blij dat u onze service als top ervaren heeft. Wij... Beste mevrouw van der Elst, Hartelijk dank voor u bericht. Wat fijn dat u zo tevreden bent en het monteren gemakkelijk is verlopen. Wij zijn erg blij dat u onze service als top ervaren heeft. Wij wensen u veel wasplezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Merijn Hiemstra

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hiemstra, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat wij u een goede service hebben kunnen bieden. Dat u ons bedrijf zou aanbevelen is al helemaal leuk... Beste meneer Hiemstra, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat wij u een goede service hebben kunnen bieden. Dat u ons bedrijf zou aanbevelen is al helemaal leuk om te zien. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Marleen De Groof

Voor de 1ste maal bij dit bedrijf besteld en het was een zeer goede ervaringen, alles correct verlopen.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Groof, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Goed te vernemen dat u de service zeer goed, correct en... Beste mevrouw de Groof, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Goed te vernemen dat u de service zeer goed, correct en vriendelijk vond. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Albert Driessen

Aankoop kasten

Reactie Wastoren:

Beste meneer Driessen, Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Dat u de service als uitstekend heeft... Beste meneer Driessen, Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Dat u de service als uitstekend heeft ervaren is een heel mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Phil Delgouffe

Goeie kwalitatieve kasten

Reactie Wastoren:

Beste meneer Delgouffe, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te lezen dat u de service en levering als goed heeft ervaren. Fijn om te zien dat u ons zou aanbevelen en... Beste meneer Delgouffe, Heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te lezen dat u de service en levering als goed heeft ervaren. Fijn om te zien dat u ons zou aanbevelen en onze kasten van goede kwaliteit noemt. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Javier Ares-Garcia

Telefonisch keurig netjes geholpen

Reactie Wastoren:

Beste meneer Ares-Garcia, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer dat u ons gegeven heeft. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over onze service. Dat u ons zou aanbevelen is al helemaal een... Beste meneer Ares-Garcia, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer dat u ons gegeven heeft. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over onze service. Dat u ons zou aanbevelen is al helemaal een compliment. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Fons Stapels

Prima, maar meer controle bij de productie kan geen geen kwaad.

Reactie Wastoren:

Beste Fons Stapels, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren. Ik zie u puntje over de montage, ik zal dit intern meenemen, goed dat u het... Beste Fons Stapels, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren. Ik zie u puntje over de montage, ik zal dit intern meenemen, goed dat u het aangeeft! Ook zie ik uw tip over de dopjes, goed idee. Dit gaan we zeker ook meenemen. Fijn dat u wel blij bent met het eindresultaat en u ons als nog zou aanbevelen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren.