Wastoren

Rico Van der veen

Een kast van hoge kwaliteit waar we erg blij mee zijn!!
Makkelijk te bereiken met snel antwoord en ook de bezorging van de kast ging er netjes

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Veen. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed ging vanwege de duidelijke beschrijving. Wat fijn om te horen dat u de levering... Beste meneer van der Veen. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed ging vanwege de duidelijke beschrijving. Wat fijn om te horen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Dat u ons zou aanbevelen is al helemaal een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ruud Hochstenbach

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hochstenbach, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering en service als zeer goed heeft ervaren. Dat de montage goed is verlopen is erg goed om te horen. Wat een... Beste meneer Hochstenbach, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering en service als zeer goed heeft ervaren. Dat de montage goed is verlopen is erg goed om te horen. Wat een mooi compliment ook dat u ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Anneke Brinkman

Kasten op afroep besteld. Toen het op levering aankwam, voor ons op de gewenste datum geleverd. De bezorger was zo vriendelijk om mee te helpen de 16 dozen naar binnen te sjouwen.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Brinkman, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te zien dat de montage goed is gegaan. Dat u zulke complimenten over heeft voor onze bezorger is... Beste mevrouw Brinkman, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te zien dat de montage goed is gegaan. Dat u zulke complimenten over heeft voor onze bezorger is erg fijn om te horen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Corien Smits

Heel tevreden

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Smits, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en levering. Om dan ook nog te horen dat de montage goed... Beste mevrouw Smits, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en levering. Om dan ook nog te horen dat de montage goed is gegaan en u ons zou aanbevelen is al helemaal een mooi compliment. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

H Saalmink

Goede service en vriendelijk geholpen met vragen

Reactie Wastoren:

Beste meneer Saalmink, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service als zeer goed heeft ervaren en ons ook zou aanbevelen. Ook fijn om te lezen dat... Beste meneer Saalmink, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service als zeer goed heeft ervaren en ons ook zou aanbevelen. Ook fijn om te lezen dat de montage uiteindelijk ook goed is gegaan. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Carin verhagen

Super en op afspraak

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Verhagen, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed ervaren heeft en ook het montere uiteindelijk goed is gegaan. Dat u ons... Beste mevrouw Verhagen, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed ervaren heeft en ook het montere uiteindelijk goed is gegaan. Dat u ons zou aanbevelen is een heel mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ronald Tegelaar

Helemaal top

Reactie Wastoren:

Beste meneer Tegelaar, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als goed heeft ervaren en u zo tevreden bent met ons bedrijf. Dat u ons... Beste meneer Tegelaar, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als goed heeft ervaren en u zo tevreden bent met ons bedrijf. Dat u ons vervolgens ook zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Walter Zanstra

Zeer goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste meneer Zanstra, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en het monteren ook prima verliep. Dat u ons zou... Beste meneer Zanstra, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en het monteren ook prima verliep. Dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Barrie Meijers

Super met goed contact via mail en telefonisch voor de levering.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Meijers, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u de service als perfect heeft ervaren en u de kast van een goede kwaliteit noemt. Dat u... Beste meneer Meijers, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u de service als perfect heeft ervaren en u de kast van een goede kwaliteit noemt. Dat u ons bedrijf zou aanbevelen is een mooie compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Marieke Eijsink

Super tevreden over onze wastoren. Goede kwaliteit en service

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Eijsink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service als uitstekend heeft ervaren en het monteren ook goed ging. Dat u ons zou... Beste mevrouw Eijsink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service als uitstekend heeft ervaren en het monteren ook goed ging. Dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren