Wastoren

Jasper

Super service en degelijke kwaliteit product!

Reactie Wastoren:

Beste Jasper, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u onze service als super heeft ervaren en de handleiding volgens u een prima beschrijving had. Dat u... Beste Jasper, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u onze service als super heeft ervaren en de handleiding volgens u een prima beschrijving had. Dat u ons bedrijf zou aanbevelen is al helemaal een compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Reineke Bakker/Frankena

Fijn dat op verzoek de kast eerder geleverd kon worden, heel blij mee. Wel jammer dat op een bedrag van 3000 euro moet worden betaald voor legplanken

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bakker/Frankena, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat vervelend dat uw verwachting van gratis legplanken niet kon worden waargemaakt, helaas is dit zo omdat... Beste mevrouw Bakker/Frankena, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat vervelend dat uw verwachting van gratis legplanken niet kon worden waargemaakt, helaas is dit zo omdat het bij ons ook als ‘los product’ op voorraad ligt, waar ook nodige kosten bij komen kijken. Wij zijn wel blij om te zien dat u onze service als heel goed heeft ervaren en de levering zelfs als zeer goed. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

collin meuffels

Snel in communicatie, duidelijk en correct.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Meuffels, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat de communicatie snel, duidelijk en correct is verlopen volgens u. Wat fijn om te lezen dat u de levering als zeer goed... Beste meneer Meuffels, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat de communicatie snel, duidelijk en correct is verlopen volgens u. Wat fijn om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Martina Sander

Ik heb het bedrijf toevallig op internet ontdekt en was meten verkocht. Mooie toren, afmetingen kloppen, makkelijk te bestellen en een hele goede service.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Sander, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooie woorden die u voor ons over heeft. Wat leuk om te horen dat u meteen verkocht was toen u ons ontdekte. Wat... Beste mevrouw Sander, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooie woorden die u voor ons over heeft. Wat leuk om te horen dat u meteen verkocht was toen u ons ontdekte. Wat fijn dat het makkelijk te bestellen was voor u en wij u een goede service hebben kunnen leveren. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Eddy Rutten

Matige kwaliteit van montage handleiding

Reactie Wastoren:

Beste meneer Rutten, Allereerst; hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. U heeft bij één van de extra vragen aangegeven wat er volgens u miste in de handleiding, dankuwel daarvoor. Wij... Beste meneer Rutten, Allereerst; hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. U heeft bij één van de extra vragen aangegeven wat er volgens u miste in de handleiding, dankuwel daarvoor. Wij gaan hier naar kijken en zullen dit bij de volgende batch aanpassen in de handleiding. Gelukkig werkt de kast verder functioneel wel goed voor u en raadt u ons daarom ook wel aan, ook daar willen wij u voor bedanken. Hopelijk kunt u, ondanks de ervaring van de opbouw van de kast, nu wel genieten van het eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Jannik Van der Heyden

Fantastisch

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Heyden, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat wij u een super service hebben kunnen bieden. Wat fijn dat u het monteren als makkelijk heeft ervaren en ons... Beste meneer van der Heyden, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat wij u een super service hebben kunnen bieden. Wat fijn dat u het monteren als makkelijk heeft ervaren en ons bedrijf zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Paul-Peter Polak

Reactie Wastoren:

Beste meneer Polak, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de montage als probleemloos heeft ervaren. Dat de levering goed is verlopen is een mooi compliment. Wij... Beste meneer Polak, Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de montage als probleemloos heeft ervaren. Dat de levering goed is verlopen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Djunah

Fantastisch

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Djunah, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u onze service als heel fijn en snel heeft ervaren. Wij zijn blij dat wij u een zeer goede... Beste mevrouw Djunah, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u onze service als heel fijn en snel heeft ervaren. Wij zijn blij dat wij u een zeer goede levering hebben kunnen bieden. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Maes Carlo

TOP TOP

Reactie Wastoren:

Beste meneer Maes, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en het monteren van de kast zeer goed ging door de goede... Beste meneer Maes, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en het monteren van de kast zeer goed ging door de goede handleiding. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Didier Vandevelde

Totalement content

Reactie Wastoren:

Chère monsieur Vandevelde, nous vous remercions pour votre commentaire positif ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous recommanderiez Wastoren et que vous êtes très satisfaite du service et de la... Chère monsieur Vandevelde, nous vous remercions pour votre commentaire positif ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous recommanderiez Wastoren et que vous êtes très satisfaite du service et de la livraison. Profitez bien de vos lessives ! Cordialement, Diederick - Équipe Wastoren