Wastoren

Marina Ravesteijn

Super fijn!!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Ravesteijn, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u zo te spreken bent over de service. Wat... Beste mevrouw Ravesteijn, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u zo te spreken bent over de service. Wat fijn om te zien dat het monteren uiteindelijk goed is gegaan. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Wim Bastiaanse

Prima wastoren voor een schappelijke prijs.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bastiaanse, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om te zien dat u zo te spreken bent over ons bedrijf en de levering goed is verlopen volgens u. Wij zijn... Beste meneer Bastiaanse, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om te zien dat u zo te spreken bent over ons bedrijf en de levering goed is verlopen volgens u. Wij zijn blij om te zien dat het monteren van de kast prima is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Michiel Strybol

Kwalitatieve kasten, stevig en mooi

Reactie Wastoren:

Beste meneer Strybol, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed heeft ervaren en te spreken bent over ons bedrijf. Wij zijn blij dat... Beste meneer Strybol, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed heeft ervaren en te spreken bent over ons bedrijf. Wij zijn blij dat het monteren uiteindelijk als een trein ging volgens u. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ben Wajer

Met de benoeming van TUV en de melamine laag wordt een duitse kwaliteit voorgesteld. In vergelijking met bv. keukenkastjes is het flinterdun en kwetsbaar, op de hoeken, de randen en rond boorgaten.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Wajer, Allereerst; hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Daarom heb ik u zojuist... Beste meneer Wajer, Allereerst; hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit. Daarom heb ik u zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken, want ik stel u graag nog een aantal vragen. Het viel mij op dat wij geen mail met een aanvraag voor nieuwe onderdelen en/of een klacht oid hebben ontvangen. Wij hadden het graag gelijk voor u opgelost! Indien u mij nog zou terug willen bellen, dan zou dat heel fijn zijn. Anders hoop ik dat u wel geniet van het functionele eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Edwin Siebum

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste meneer Siebum, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service als goed heeft ervaren en wij u een goede levering hebben kunnen bieden. Wij zijn... Beste meneer Siebum, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service als goed heeft ervaren en wij u een goede levering hebben kunnen bieden. Wij zijn erg blij dat het monteren van de kast uiteindelijk wel te doen was volgens u. Wij wensen u alvast veel was plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Joelle de Roode

Prettige communicatie!

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Roode, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u zo te spreken bent over ons en ons daarom ook zou aanbevelen. Wat fijn dat het... Beste meneer de Roode, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u zo te spreken bent over ons en ons daarom ook zou aanbevelen. Wat fijn dat het monteren uiteindelijk toch goed is gegaan. Wij wensen u veel was plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

F Smit

Prima spullen en goede service

Reactie Wastoren:

Beste meneer Smit, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat het monteren van de kast goed verlopen is. Wij zijn erg blij dat u onze service heel... Beste meneer Smit, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat het monteren van de kast goed verlopen is. Wij zijn erg blij dat u onze service heel goed noemt en ons ook zou aanbevelen. Wij wensen u veel was plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Martijn

Snel en goed telefonisch contact gehad. Vragen werden snel en correct beantwoord. Levering was keurig zoals van te voren afgesproken.

Reactie Wastoren:

Beste Martijn, allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en levering. Wij zijn erg blij dat u het monteren van de kast... Beste Martijn, allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en levering. Wij zijn erg blij dat u het monteren van de kast als goed ervaren heeft. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Annetschka Teeuwen

Top

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Teeuwen, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u het monteren als prima heeft ervaren. Wat fijn dat wij u van een super service... Beste mevrouw Teeuwen, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u het monteren als prima heeft ervaren. Wat fijn dat wij u van een super service hebben voorzien, daar doen wij namelijk erg ons best voor. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ruud

Super

Reactie Wastoren:

Beste Ruud, allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat wij u van een goede levering hebben kunnen voorzien. Wat fijn om te zien dat het monteren... Beste Ruud, allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat wij u van een goede levering hebben kunnen voorzien. Wat fijn om te zien dat het monteren eenvoudig is verlopen en u ons bedrijf zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren