Wastoren

Martin

Meest goedkope uitvoering, snelle levering, goed verpakt.

Reactie Wastoren:

Beste Martin, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn ook dat u een uitgebreide toelichting nog heeft gegeven onder één van onze andere vragen. Ik heb u gisteren en vandaag... Beste Martin, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn ook dat u een uitgebreide toelichting nog heeft gegeven onder één van onze andere vragen. Ik heb u gisteren en vandaag geprobeerd hier telefonisch over te bereiken, omdat ik graag nog een aantal vragen stel. Zodat we dit kunnen meenemen in de toekomst. Zou u mij terug kunnen bellen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jennifer

Fijne degelijke kast, in elkaar zetten vergt het nodige zoekwerk.

Reactie Wastoren:

Beste Jennifer, Hartelijk dank voor het delen van uw review. Goed om te lezen dat u de kast fijn vindt. Maar we vinden het uiteraard erg vervelend dat u de opbouw als minder positief heeft ervaren... Beste Jennifer, Hartelijk dank voor het delen van uw review. Goed om te lezen dat u de kast fijn vindt. Maar we vinden het uiteraard erg vervelend dat u de opbouw als minder positief heeft ervaren en ons daardoor niet zou aanbevelen. Daar wilde ik u graag even kort over bellen, maar ik kan op uw email adres/naam geen order bij ons intern vinden. Zou u ons wellicht kunnen mailen met het ordernummer? Dan kan ik het terug vinden:) Ik hoor namelijk graag of wij nog iets voor u kunnen betekenen om uw ervaring positiever te maken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Habets

Netjes, correct en compleet. Kortom aanrader. Zijn wel heeeel veeeel schroeven enz maar duidelijke montagetekeningen. Top

Reactie Wastoren:

Beste meneer Habets, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en lovende woorden. Erg fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet,... Beste meneer Habets, Hartelijk dank voor uw uitgebreide en lovende woorden. Erg fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

de Ruiter

Zeer goed met een kleine kant tekening

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Ruiter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Ik lees bij uw extra opmerkingen dat er een kleine beschadiging was bij een plank en dat jullie die door de tijdsdruk wel hebben... Beste meneer de Ruiter, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Ik lees bij uw extra opmerkingen dat er een kleine beschadiging was bij een plank en dat jullie die door de tijdsdruk wel hebben gebruikt. Omdat wij het vervelend vinden dat een plank iets beschadigd was, zorg ik voor een kleine tegemoetkoming. Hopelijk verzacht dit de kleine kant tekening ;) Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

JE

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Saskia

Mooie stevige wastoren, op tijd en prima service

Reactie Wastoren:

Beste Saskia, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Romana

Uitstekende service en kwaliteit, echt een aanrader.

Reactie Wastoren:

Beste Romana, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat leuk dat u ons zou aanraden! Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Pieter

Uitstekende ervaring, snelle reaktie op vragen en advies. Alles verliep volgens planning/afspraak.

Reactie Wastoren:

Beste Pieter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons! Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent, daar doen wij het voor. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet,... Beste Pieter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons! Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent, daar doen wij het voor. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

B. v. Oirschot

Positief, zij hebben mij een locale dealer geadviseerd om de wastoren te laten monteren.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Oirschot, Wat fijn om te lezen dat wij u daarmee hebben kunnen helpen. Veel plezier gewenst met het mooie en functionele eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste mevrouw van Oirschot, Wat fijn om te lezen dat wij u daarmee hebben kunnen helpen. Veel plezier gewenst met het mooie en functionele eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jan de Baaij

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Baaij, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Wastoren! Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren