Wastoren

Hoogendijk

Er is nog niets geleverd, dus veel ervaring heb ik niet. Er is netjes gebeld dat de levering niet op tijd komt een enkele weken vertraging heeft. Ik verwacht nu elk moment een berichtje dat er wel... Er is nog niets geleverd, dus veel ervaring heb ik niet. Er is netjes gebeld dat de levering niet op tijd komt een enkele weken vertraging heeft. Ik verwacht nu elk moment een berichtje dat er wel geleverd kan worden.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hoogendijk, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tot nu toe. Dit kan inderdaad kloppen, wij hebben helaas een vertraging in de toelevering van alle kasten.. Wij hopen u zo... Beste mevrouw Hoogendijk, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tot nu toe. Dit kan inderdaad kloppen, wij hebben helaas een vertraging in de toelevering van alle kasten.. Wij hopen u zo snel mogelijk op te bellen met goed nieuws! In de tussentijd wil ik u bedanken voor uw geduld en hoop ik dat wij u daarna heel blij gaan maken met onze kasten. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Walle

Goede Service

Reactie Wastoren:

Top!! We zijn blij om dit te lezen :) Bedankt voor het delen en geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Coco

Alles goed en veel snellere levering als op de website stond.

Reactie Wastoren:

Beste Coco! Wat goed! Heeft u waarschijnlijk net geluk gehad met een kast die leverbaar was ;) Geniet van het eindresultaat. Groetjes, Babette - team Wastoren

Buts

Goede service

Reactie Wastoren:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Daar doen wij het voor :) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

swiggers

Correcte afhandeling van de bestelling en stipte levering

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Swiggers, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn erg blij om te lezen dat het zo positief is. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

S klinkenberg

Super kwaliteit, prijs verhouding!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Klinkenberg, Super!! We zijn blij om dit te lezen. Veel plezier nog gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Cor Jakops

OK

Reactie Wastoren:

Wat fijn!! Wij zijn blij om te lezen dat u positief bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

K.Bouman

Levering vlgs afspraak

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bouwman, Goed om te lezen dat het volgens afspraak is verlopen. Ik hoop dat de kast nu ook opgebouwd en al bij u thuis staat en dat u ervan kunt genieten. Met vriendelijke groet,... Beste meneer Bouwman, Goed om te lezen dat het volgens afspraak is verlopen. Ik hoop dat de kast nu ook opgebouwd en al bij u thuis staat en dat u ervan kunt genieten. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Evenblij

Aankoop kast voor wasmachine en droger

Reactie Wastoren:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Hopelijk bent u aan het genieten van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Particulier

Prima bedrijf, doen wat ze beloven en leveren kwaliteit.

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw, Erg leuk om te lezen! Bedankt dat u dit met ons deelt. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren