Wastoren

Henk Dassen

Prima site en ook veel mogelijk om zelf een wastoren of kasten te maken wand te maken.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Dassen, wat leuk om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met het (zelf) configureren van de wasmachine kast! Hopelijk is de kast helemaal naar wens en ervaart u nog veel was... Beste meneer Dassen, wat leuk om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met het (zelf) configureren van de wasmachine kast! Hopelijk is de kast helemaal naar wens en ervaart u nog veel was plezier. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Mark Schunselaar

Ervaring met het bedrijf was super.
Ondanks dat de levering van de kast een drama was, werden we wel goed geholpen door firma De Wastoren

Reactie Wastoren:

Beste meneer Schunselaar, bedankt voor het achter laten van de review. Wat vervelend dat de levering van de kast niet soepel is verlopen maar wij zijn blij om te lezen dat we u goed hebben kunnen... Beste meneer Schunselaar, bedankt voor het achter laten van de review. Wat vervelend dat de levering van de kast niet soepel is verlopen maar wij zijn blij om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen! Hopelijk heeft u nu veel plezier van de kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Claudia De Jong

Hele goede ervaring!! Denken mee en leveren heel goede kwaliteit

Solwig de Ruijter

Zeer tevreden

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Ruijter, bedankt voor uw super beoordeling! We zijn blij om te lezen dat u zeer tevreden bent over uw ervaring met Wastoren. We willen u nog veel plezier wensen met uw... Beste mevrouw de Ruijter, bedankt voor uw super beoordeling! We zijn blij om te lezen dat u zeer tevreden bent over uw ervaring met Wastoren. We willen u nog veel plezier wensen met uw kastopstelling voor wasmachine, droger, koelkast én vriezer! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Carmen Van Wesel

Snelle levering en duidelijke communicatie hierover.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Wesel, bedankt voor het achter laten van uw review. Ik lees dat u het e.e.a. heeft toegelicht, dat is erg fijn! Zo zijn wij op de hoogte van de verbeter punten. Leuk om te lezen... Beste mevrouw van Wesel, bedankt voor het achter laten van uw review. Ik lees dat u het e.e.a. heeft toegelicht, dat is erg fijn! Zo zijn wij op de hoogte van de verbeter punten. Leuk om te lezen dat u Wastoren zou aanbevelen. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Patrick

Topper met een goede prijs-kwaliteit verhouding

Reactie Wastoren:

Beste Patrick, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Prijs-kwaliteit verhouding is voor ons zeer belangrijk, het doet ons dan ook goed dat u dit top heeft ervaren. We willen u nog veel was... Beste Patrick, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Prijs-kwaliteit verhouding is voor ons zeer belangrijk, het doet ons dan ook goed dat u dit top heeft ervaren. We willen u nog veel was plezier wensen met uw mooie opstelling. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

T Tingen

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer Tingen, we waarderen het dat u zo'n positieve beoordeling voor ons achterlaat! Wat fijn dat u alles zo goed heeft ervaren. Nog veel was plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Amber -... Beste meneer Tingen, we waarderen het dat u zo'n positieve beoordeling voor ons achterlaat! Wat fijn dat u alles zo goed heeft ervaren. Nog veel was plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Amber - Team wastoren

Erik Erik

Degelijke kasten, gemakkelijk elementen te vinden en te bestellen, daarna behoorlijk vlot geleverd.

Reactie Wastoren:

Beste Erik, bedankt voor uw super positieve review! Het doet ons goed om te lezen dat u niet alleen tevreden bent met de kasten maar ook met de levering en het montageplan. Geniet van uw aankoop!... Beste Erik, bedankt voor uw super positieve review! Het doet ons goed om te lezen dat u niet alleen tevreden bent met de kasten maar ook met de levering en het montageplan. Geniet van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Roland Vliegen

Ik had uit de advertentie niet begrepen dat de wastoren als bouwpakket geleverd zou worden. Voor mensen die minder technisch zijn is het best moeilijk om alles in elkaar te zetten. Dit mag... Ik had uit de advertentie niet begrepen dat de wastoren als bouwpakket geleverd zou worden. Voor mensen die minder technisch zijn is het best moeilijk om alles in elkaar te zetten. Dit mag duidelijker beschreven worden in de advertentie

Reactie Wastoren:

Beste meneer Vliegen, bedankt voor het delen van uw ervaring! We vinden het spijtig om te lezen dat u niet had begrepen dat de wasmachine kast niet gemonteerd bij u thuis wordt afgeleverd. Op onze... Beste meneer Vliegen, bedankt voor het delen van uw ervaring! We vinden het spijtig om te lezen dat u niet had begrepen dat de wasmachine kast niet gemonteerd bij u thuis wordt afgeleverd. Op onze website staat dit wel aangegeven. We nemen uw feedback echter ten harte en zullen dit oppakken! Verder wensen we u nog veel was plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Frank Stokmans

Reactie Wastoren:

Hi Meneer Stokmans, bedankt voor het delen van uw ervaring! We zijn blij dat u tevreden bent en het goed heeft ervaren. Nog veel plezier gewenst met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team... Hi Meneer Stokmans, bedankt voor het delen van uw ervaring! We zijn blij dat u tevreden bent en het goed heeft ervaren. Nog veel plezier gewenst met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren