Wastoren

Marcel

Goed, geen probleem. We zouden u wel willen adviseren de handleiding duidelijker te schrijven. Zelfs voor techneut niet altijd te volgen

Reactie Wastoren:

Geachte heer Buzing, dank voor uw reactie. De interpretatie van de handleiding zal altijd per persoon afhankelijk blijven. Wij hebben deze al wel enkele keren vereenvoudigd.
Daarnaast zijn wij...
Daarnaast zijn wij iedere werkdag bereikbaar. Soms kunnen we met een eenvoudige uitleg u snel helpen om verder te komen.

willem

Geweldig bedrijf en waarom omdat de service goed is en in staat zijn om problemen op te lossen zowel met of zonder een klein vergoeding

Reactie Wastoren:

Het oplossen van mogelijke problemen hoort er ook bij en vinden we van net zo groot belang ! Dank voor de positieve woorden !

Sander

Dank !

PIERRE

Kwalitatief in orde, maar veel te moeilijk om in elkaar te zetten. Een hele middag bezig geweest om een dubbele kast te monteren. Prijs-kwaliteit gaan wat mij betreft scheef.

Reactie Wastoren:

Geachte heer, dank u voor de beoordeling. Daar de kasten vele jaren bestand dienen te zijn om een wasmachine en droger goed te laten functioneren moeten deze in hoge kwaliteit uitgevoerd zijn.... Geachte heer, dank u voor de beoordeling. Daar de kasten vele jaren bestand dienen te zijn om een wasmachine en droger goed te laten functioneren moeten deze in hoge kwaliteit uitgevoerd zijn. Tevens is de speciale constructie dusdanig gemaakt dat er geen vibratie waarneembaar is.
De montage van twee basiskasten in een halve dag is absoluut acceptabel; hiervan heeft u dan ook jarenlang plezier!

Ron

Mooi en stevig materiaal, lijkt in eerste instantie op een Ikea kasten systeem, maar is van een beduidend betere kwaliteit.

Reactie Wastoren:

Dank u voor het compliment. De vergelijking wordt inderdaad vaak gemaakt.
Gezien de functie van onze kasten is het daarom van groot belang dat de kwaliteit van een ander niveau is.

Dirk

Prima materiaal op alle vlak. Zeer goede beschrijvingen om in elkaar te steken. Zeer tevreden.

Reactie Wastoren:

Dan is ons doel bereikt ! Dank !

T vd heijden

Correcte levering

Mooi om te horen!

Reynders Gary

Online opzoek gegaan en bij dit bedrijf terecht gekomen en een bestelling geplaatst

Reactie Wastoren:

Fijn dat u ons heeft gevonden !

Bollansee w

Zeer goed bedrijf.
Meubel door transport beschadigd is direct nageleverd.Transportbedrijf is zeer slecht, met verkeerd leveringsadres en beschadigd
. meubel

Reactie Wastoren:

Geachte heer Bollansee, dank u voor de (terecht) kritische noot. Het verkeerde leveradres is onszelf helaas overkomen; de beschadiging hebben wij als claim bij ons transportbedrijf neergelegd. We... Geachte heer Bollansee, dank u voor de (terecht) kritische noot. Het verkeerde leveradres is onszelf helaas overkomen; de beschadiging hebben wij als claim bij ons transportbedrijf neergelegd. We hopen dat u met de snelle herlevering van het beschadigde pakket en de creditnota tevreden bent en wensen u desondanks veel plezier van de Wastoren!

orsel

Alles was naar wens

Reactie Wastoren:

Dank u voor de moeite om ons dit te laten weten!