Wastoren

Joost Buitenhuis

Service en communicatie omtrent levering van het product is prima.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Buitenhuis, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u daar tevreden over bent. Ik hoop dat u nu ook geniet van het eindresultaat. Met... Beste meneer Buitenhuis, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u daar tevreden over bent. Ik hoop dat u nu ook geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Kalter

Correct en vriendelijk

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kalter, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste meneer Kalter, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Dekker

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Dekker, Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Pieter

Goed doordacht en degelijk product. Er zitten meer specifieke constructie componenten in dan je op het eerste gezicht ziet. bv. Dikkere materialen en dubbele wanden. Ook goede ventilatie bedacht om... Goed doordacht en degelijk product. Er zitten meer specifieke constructie componenten in dan je op het eerste gezicht ziet. bv. Dikkere materialen en dubbele wanden. Ook goede ventilatie bedacht om de warmte kwijt te kunnen.
Je kunt verschillende componenten combineren en zo de Wastoren samenstellen die bij jou past.
Ook goede service afdeling, snel en no nonsens.
Montage van het geheel is meer werk dan je verwacht maar dan staat er ook wat!
Kortom ,goed en degelijk product

Reactie Wastoren:

Beste Pieter, Wauw wat een geweldige en uitgebreide review heeft u voor ons geschreven! Heel aardig en fijn om te lezen dat het allemaal zo positief is. Dank daarvoor. Wij wensen u veel plezier met... Beste Pieter, Wauw wat een geweldige en uitgebreide review heeft u voor ons geschreven! Heel aardig en fijn om te lezen dat het allemaal zo positief is. Dank daarvoor. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jeanette Smits

Fijne kast, wel een hele klus om in elkaar te zetten

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Smits, Bedankt voor het delen van uw positieve review en aanbeveling. Ik hoop dat u, ondanks de hele klus, nu kunt genieten van een fijne nieuwe wasruimte. Veel plezier ermee! Met... Beste mevrouw Smits, Bedankt voor het delen van uw positieve review en aanbeveling. Ik hoop dat u, ondanks de hele klus, nu kunt genieten van een fijne nieuwe wasruimte. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Privé

Prima gelukt, volgens afspraak geleverd

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Dat is fijn om te lezen! Bedankt dat u dit met ons hier deelt. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Fam schraag

Uitstekend bedrijf

Reactie Wastoren:

Beste fam. Schraag, Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling! Veel plezier met uw Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

JanV

Een goed georganiseerd bouwpakket met een goede handleiding, stipt geleverd, handige videohandleiding en eigen bezorgdienst.

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om dit te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Sh

Prima kwaliteit, snelle levering. Erg blij mee

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw, Wat fijn om te lezen dat u er zo blij mee bent! Daar doen wij het voor :) Bedankt dat u dit ook met ons deelt. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste mevrouw, Wat fijn om te lezen dat u er zo blij mee bent! Daar doen wij het voor :) Bedankt dat u dit ook met ons deelt. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Frits

Prima, snelle service.

Reactie Wastoren:

Beste Frits, Super, wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren