Wastoren

Marinus Van Nieuwkasteele

Goede service, klantgerichte medewerkers

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Nieuwkasteele, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Om vervolgens te horen dat u... Beste meneer van Nieuwkasteele, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service als zeer goed heeft ervaren en ons zou aanbevelen. Om vervolgens te horen dat u zo positief bent over onze medewerkers is al helemaal een compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Matri BV

Duidelijk advies en afspraken goed nagekomen.

Reactie Wastoren:

Beste Matri BV, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u zo te spreken bent over de adviezen en afspraken. Wij... Beste Matri BV, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u zo te spreken bent over de adviezen en afspraken. Wij zijn blij dat u positief bent over de kwaliteit van de kast. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

J.M. Hillen

Goede gebruiksvriendelijke website; goed product; prettige service

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hillen, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat het monteren goed is gegaan en u de levering als goed heeft ervaren. Dat u onze website... Beste meneer Hillen, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat het monteren goed is gegaan en u de levering als goed heeft ervaren. Dat u onze website gebruiksvriendelijk noemt is al helemaal een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Mark Scholten

Top service en communicatie!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Scholten, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat goed om te zien dat u de montagehandleiding als zeer duidelijk en overzichtelijk heeft ervaren. Het is al... Beste meneer Scholten, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat goed om te zien dat u de montagehandleiding als zeer duidelijk en overzichtelijk heeft ervaren. Het is al helemaal leuk om te horen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en de service zelfs top noemt. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Fer Verschoor

Top / goede service en duidelijk

Reactie Wastoren:

Beste meneer Verschoor, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u onze service als goed en duidelijk heeft ervaren en de levering zelfs als zeer goed. Om... Beste meneer Verschoor, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u onze service als goed en duidelijk heeft ervaren en de levering zelfs als zeer goed. Om dan ook nog te lezen dat de montage goed verlopen is, is al helemaal mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

hans schellevis

De verkeerde levering van 1paneel is goed en snel opgelost goede service

Reactie Wastoren:

Beste meneer Schellevis, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u onze service perfect noemt. Wat fijn dat wij u van een goede levering hebben kunnen... Beste meneer Schellevis, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u onze service perfect noemt. Wat fijn dat wij u van een goede levering hebben kunnen voorzien en wij u een goede en snelle oplossing hebben kunnen bieden. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Jana

Snelle service, bij problemen snel antwoord en oplossing, kortom heel tevreden over dit bedrijf

Reactie Wastoren:

Beste Jana, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een complimenten geeft u ons, dit vinden wij erg leuk om te lezen. Wat fijn dat u onze service als snel en aangenaam heeft... Beste Jana, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een complimenten geeft u ons, dit vinden wij erg leuk om te lezen. Wat fijn dat u onze service als snel en aangenaam heeft ervaren. Het is ook altijd leuk om te zien dat de montage vlot is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Hans Bontius

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bontius, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat wij u van een goede levering en service hebben kunnen voorzien. Het is altijd leuk om... Beste meneer Bontius, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat wij u van een goede levering en service hebben kunnen voorzien. Het is altijd leuk om te zien dat u ons bedrijf zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Bianca Vos

Goed. Nog met klantenservice gebeld over inkorten kastje. Goed advies gekregen. Top!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Vos, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u zo te spreken bent over ons en wij u een goede service hebben kunnen bieden. Fijn om... Beste mevrouw Vos, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u zo te spreken bent over ons en wij u een goede service hebben kunnen bieden. Fijn om te zien dat u blij bent met het advies wat wij gaven. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Janneke Van der Galiën_Jansink

Erg prettig

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van der Galien - Jansink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooie complimenten die u voor ons over heeft. Hier zijn wij erg blij mee. Wat fijn dat u... Beste mevrouw van der Galien - Jansink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooie complimenten die u voor ons over heeft. Hier zijn wij erg blij mee. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de service die onze bezorger geleverd heeft. Om vervolgens te horen dat het monteren goed ging is erg fijn. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren