Wastoren

Safety Science Katrien Verhecken

Zeer goed!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Verhecken, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooie complimenten dat u ons zeer goed noemt en u ons bedrijf zou aanbevelen. Ook is het erg fijn om te... Beste mevrouw Verhecken, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooie complimenten dat u ons zeer goed noemt en u ons bedrijf zou aanbevelen. Ook is het erg fijn om te zien dat het monteren goed is gegaan. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Homayra Amani

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Amani, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de levering en het montagehandleiding ook makkelijk te volgens was... Beste mevrouw Amani, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de levering en het montagehandleiding ook makkelijk te volgens was voor u. Om dan ook nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Leo den Hoedt

De ervaring met Wastoren is positief. H3et gehele proces van bestellen naar leveren is zeer soepel verlopen. de kasten zijn gemonteerd en zien er fantastisch uit

Reactie Wastoren:

Beste meneer den Hoedt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de soepele levering en dat het er fantastisch uitziet. Om dan te lezen dat... Beste meneer den Hoedt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de soepele levering en dat het er fantastisch uitziet. Om dan te lezen dat uw ervaring zo positief is en u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Miranda van den Adel

Goed, alleen de mogelijkheden tot het plaatsen van de planken in de kast is zeer beperkt. Mijn man heeft zelf gaten bij moeten maken zodat we er meer planken in kwijt konden.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van den Adel, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de montagehandleiding als duidelijk heeft ervaren en het monteren dus ook goed ging. Daarnaast... Beste mevrouw van den Adel, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de montagehandleiding als duidelijk heeft ervaren en het monteren dus ook goed ging. Daarnaast is het mooi om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u ons ook zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Marie-Christine Sax

Correcte levering, en degelijk kwaliteit.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Sax, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de montage als goed ervaren heeft en het ook goed ging. Om dan ook te lezen dat u zo te spreken bent... Beste mevrouw Sax, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de montage als goed ervaren heeft en het ook goed ging. Om dan ook te lezen dat u zo te spreken bent over de levering en service is erg mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Marcel

Eigenlijk alles goed

Reactie Wastoren:

Beste Marcel, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat het monteren toch goed is gegaan en u daar tevreden over bent. Wat fijn om te zien dat u de levering als zeer... Beste Marcel, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat het monteren toch goed is gegaan en u daar tevreden over bent. Wat fijn om te zien dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u ons zelfs zou aanbevelen. Wat fijn dat u zo positief bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Wendy van Pelt

Goede service snelle reactie! We zijn Super blij met onze kast! Veel ruimte en alles opgeruimd maar het belangrijkste voor ons de machines op werk hoogte! Super

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Pelt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed is verlopen en u de levering zelfs als zeer goed heeft ervaren. Om dan nog te lezen... Beste mevrouw van Pelt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed is verlopen en u de levering zelfs als zeer goed heeft ervaren. Om dan nog te lezen dat u ons zou aanbevelen en de service goed is gegaan zijn mooie complimenten. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

A L

Goed!

Reactie Wastoren:

Beste A.L. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed ervaren heeft en ook de montage goed verlopen is. Dat u ons zou aanbevelen is... Beste A.L. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed ervaren heeft en ook de montage goed verlopen is. Dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Jaap

Goed en snel

Reactie Wastoren:

Beste Jaap, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat de montage zo goed verlopen is en u de service ook erg goed ervaren heeft. Om dan ook nog te lezen dat... Beste Jaap, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat de montage zo goed verlopen is en u de service ook erg goed ervaren heeft. Om dan ook nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ronny Ghewy

Vlotte verkoop en vlotte levering

Reactie Wastoren:

Beste meneer Ghewy, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Om te lezen dat de montage erg vlug is verlopen is fijn om te zien. Dat u de service als positief heeft ervaren is ook... Beste meneer Ghewy, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Om te lezen dat de montage erg vlug is verlopen is fijn om te zien. Dat u de service als positief heeft ervaren is ook erg leuk om te lezen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren