Wastoren

J De Looijer

Goede levering, prima materialen, duidelijke beschrijving

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Looijer, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de montage als duidelijk ervaren heeft. En ook onze service prima was volgens u. Dat u de levering... Beste meneer de Looijer, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de montage als duidelijk ervaren heeft. En ook onze service prima was volgens u. Dat u de levering als zeer goed heeft ervaren is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Tessa

Mooie strakke kast van goede prijskwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste Tessa, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat het monteren goed ging bij u. Dat u ook nog mooie Complimenten over heeft voor de service is erg mooi.... Beste Tessa, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat het monteren goed ging bij u. Dat u ook nog mooie Complimenten over heeft voor de service is erg mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Rick Thijssen

Wasmachine kasten zijn netjes op tijd geleverd en van goede kwaliteit. 1 kast deel had wat schade bij uitpakken waarbij netjes een vervangend paneel is opgestuurd.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Thijssen, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en de montage ook eenvoudig was voor u. om dan ook nog... Beste meneer Thijssen, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en de montage ook eenvoudig was voor u. om dan ook nog te lezen dat u de levering zeer goed noemt en u ons zou aanbevelen is al helemaal mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

REMKO Bergevoet

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bergevoet, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed ervaren heeft en ook de service als goed heeft ervaren. Het is... Beste meneer Bergevoet, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed ervaren heeft en ook de service als goed heeft ervaren. Het is altijd fijn om te zien dat de montage goed verlopen is en u ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Kees Boogaard

Website bezocht.
Hier staat duidelijk wat het aanbod is.
Mooi programma om de kasten samen te stellen

Reactie Wastoren:

Beste meneer Boogaard, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ook het monteren goed is gegaan. Om dan ook nog te lezen... Beste meneer Boogaard, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ook het monteren goed is gegaan. Om dan ook nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Hans Herbrink

Top

Reactie Wastoren:

Beste meneer Herbrink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ook het monteren eenvoudig verlopen is. Om dan ook nog te... Beste meneer Herbrink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ook het monteren eenvoudig verlopen is. Om dan ook nog te lezen dat u de service als top beschrijft is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ria Van Mierle

Prima bedrijf.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Mierle, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed heeft ervaren en de service zelfs als helemaal goed. Wat fijn dat... Beste mevrouw van Mierle, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed heeft ervaren en de service zelfs als helemaal goed. Wat fijn dat de montage zo goed is gegaan door uw man. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

M Hartmann

Zeer goed, vriendelijk en behulpzaam personeel

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hartmann, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over de montage. Wat een mooie complimenten heeft u over voor de... Beste mevrouw Hartmann, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over de montage. Wat een mooie complimenten heeft u over voor de levering en onze collega’s. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Rico Van der veen

Een kast van hoge kwaliteit waar we erg blij mee zijn!!
Makkelijk te bereiken met snel antwoord en ook de bezorging van de kast ging er netjes

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Veen. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed ging vanwege de duidelijke beschrijving. Wat fijn om te horen dat u de levering... Beste meneer van der Veen. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed ging vanwege de duidelijke beschrijving. Wat fijn om te horen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Dat u ons zou aanbevelen is al helemaal een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ruud Hochstenbach

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hochstenbach, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering en service als zeer goed heeft ervaren. Dat de montage goed is verlopen is erg goed om te horen. Wat een... Beste meneer Hochstenbach, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering en service als zeer goed heeft ervaren. Dat de montage goed is verlopen is erg goed om te horen. Wat een mooi compliment ook dat u ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren