Wastoren

Edward Schaap

Goede website en duidelijke uitleg van wat er allemaal mogelijk is.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Schaap, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over onze website en dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om... Beste meneer Schaap, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over onze website en dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om daarna nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is een mooi complimen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

R. van Geresteijn

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Geresteijn, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de levering goed is gegaan en het monteren ook goed is verlopen. Dat u ons zou aanbevelen is een... Beste meneer van Geresteijn, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de levering goed is gegaan en het monteren ook goed is verlopen. Dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Annemiek Stam

Heel prettig.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Stam, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u het monteren van de kast als prima ervaren heeft en u de levering zelfs zeer goed... Beste mevrouw Stam, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u het monteren van de kast als prima ervaren heeft en u de levering zelfs zeer goed noemt. Om dan vervolgens ook nog te zien dat u ons zou aanbevelen is al helemaal een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Elly Vandermeulen

Goede kwaliteit en vlotte levering

Reactie Wastoren:

Beste Elly Van der Meulen, goed om te lezen dat u zo tevreden bent met de levering en de kwaliteit. Fijn dat de montagehandleiding duidelijk was en de montage zelf vrij vlot verliep. We wensen u... Beste Elly Van der Meulen, goed om te lezen dat u zo tevreden bent met de levering en de kwaliteit. Fijn dat de montagehandleiding duidelijk was en de montage zelf vrij vlot verliep. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren.

Avides Krikorian

Top service , zeer tevreden

Reactie Wastoren:

Beste Avides Krikorian, heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te horen dat u de service waardeert en zeer tevreden bent; daar zijn wij erg blij mee. We wensen u veel... Beste Avides Krikorian, heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te horen dat u de service waardeert en zeer tevreden bent; daar zijn wij erg blij mee. We wensen u veel wasplezier. Met vriendelijke groet, Noa - Team Wastoren.

Hubo Nieuw-Amsterdam

Reactie Wastoren:

Beste Hubo Nieuw-Amsterdam, hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Goed om te lezen dat u de levering en service vanuit ons goed vindt! De montage kost inderdaad best wat tijd, maar fijn... Beste Hubo Nieuw-Amsterdam, hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Goed om te lezen dat u de levering en service vanuit ons goed vindt! De montage kost inderdaad best wat tijd, maar fijn om te horen dat de montagehandleiding wel duidelijk is. We zijn blij met de samenwerking! Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Kikaro

Perfect, zij hadden precies wat we zochten en met een prima service

Reactie Wastoren:

Beste Kikaro, allereerst bedankt voor het achterlaten van zo'n mooie beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee. Het is goed om te lezen dat het monteren perfect verliep en dat u in de vragen aangaf... Beste Kikaro, allereerst bedankt voor het achterlaten van zo'n mooie beoordeling. Daar zijn wij erg blij mee. Het is goed om te lezen dat het monteren perfect verliep en dat u in de vragen aangaf dat u de service een dikke 10 zou geven! Veel succes gewenst met de laatste details en alvast veel wasplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Dirk Potargent

Zeer goed product

Reactie Wastoren:

Beste Dirk Potargent, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Goed om te lezen dat de montage beter verliep dan verwacht en dat de montagehandleiding duidelijk beschreven... Beste Dirk Potargent, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Goed om te lezen dat de montage beter verliep dan verwacht en dat de montagehandleiding duidelijk beschreven was! Fijn dat u zo tevreden bent met het product en de service. We wensen u veel wasplezier. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Xavier Verschuere

Ok

Reactie Wastoren:

Beste meneer Verschuere, Hartelijk dank voor het delen van uw review. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Wij horen altijd graag wat wij nog beter hadden... Beste meneer Verschuere, Hartelijk dank voor het delen van uw review. Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Wij horen altijd graag wat wij nog beter hadden kunnen doen om uw ervaring een 10 te kunnen maken :) Fijn dat u mij even te woord heeft gestaan en heeft uitgelegd waar u tegen aan liep tijdens de aansluiting van de machine. Deze feedback nemen wij met ons mee voor in de toekomst. Ik ben blij om te horen dat u verder erg tevreden bent over het eindresultaat en de kwaliteit van de kast. Geniet van het mooie en functionele eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Leen Raes

Top. Snelle & correcte levering. Goede producten

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Raes, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat het monteren goed is verlopen en u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om dan ook nog te lezen dat u... Beste mevrouw Raes, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat het monteren goed is verlopen en u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om dan ook nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is al helemaal een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren