Wastoren

Carin verhagen

Super en op afspraak

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Verhagen, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed ervaren heeft en ook het montere uiteindelijk goed is gegaan. Dat u ons... Beste mevrouw Verhagen, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed ervaren heeft en ook het montere uiteindelijk goed is gegaan. Dat u ons zou aanbevelen is een heel mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ronald Tegelaar

Helemaal top

Reactie Wastoren:

Beste meneer Tegelaar, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als goed heeft ervaren en u zo tevreden bent met ons bedrijf. Dat u ons... Beste meneer Tegelaar, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als goed heeft ervaren en u zo tevreden bent met ons bedrijf. Dat u ons vervolgens ook zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Walter Zanstra

Zeer goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste meneer Zanstra, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en het monteren ook prima verliep. Dat u ons zou... Beste meneer Zanstra, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en het monteren ook prima verliep. Dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Barrie Meijers

Super met goed contact via mail en telefonisch voor de levering.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Meijers, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u de service als perfect heeft ervaren en u de kast van een goede kwaliteit noemt. Dat u... Beste meneer Meijers, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u de service als perfect heeft ervaren en u de kast van een goede kwaliteit noemt. Dat u ons bedrijf zou aanbevelen is een mooie compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Marieke Eijsink

Super tevreden over onze wastoren. Goede kwaliteit en service

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Eijsink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service als uitstekend heeft ervaren en het monteren ook goed ging. Dat u ons zou... Beste mevrouw Eijsink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service als uitstekend heeft ervaren en het monteren ook goed ging. Dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Edward Schaap

Goede website en duidelijke uitleg van wat er allemaal mogelijk is.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Schaap, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over onze website en dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om... Beste meneer Schaap, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over onze website en dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om daarna nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is een mooi complimen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

R. van Geresteijn

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Geresteijn, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de levering goed is gegaan en het monteren ook goed is verlopen. Dat u ons zou aanbevelen is een... Beste meneer van Geresteijn, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de levering goed is gegaan en het monteren ook goed is verlopen. Dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Annemiek Stam

Heel prettig.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Stam, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u het monteren van de kast als prima ervaren heeft en u de levering zelfs zeer goed... Beste mevrouw Stam, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u het monteren van de kast als prima ervaren heeft en u de levering zelfs zeer goed noemt. Om dan vervolgens ook nog te zien dat u ons zou aanbevelen is al helemaal een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Elly Vandermeulen

Goede kwaliteit en vlotte levering

Reactie Wastoren:

Beste Elly Van der Meulen, goed om te lezen dat u zo tevreden bent met de levering en de kwaliteit. Fijn dat de montagehandleiding duidelijk was en de montage zelf vrij vlot verliep. We wensen u... Beste Elly Van der Meulen, goed om te lezen dat u zo tevreden bent met de levering en de kwaliteit. Fijn dat de montagehandleiding duidelijk was en de montage zelf vrij vlot verliep. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren.

Avides Krikorian

Top service , zeer tevreden

Reactie Wastoren:

Beste Avides Krikorian, heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te horen dat u de service waardeert en zeer tevreden bent; daar zijn wij erg blij mee. We wensen u veel... Beste Avides Krikorian, heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te horen dat u de service waardeert en zeer tevreden bent; daar zijn wij erg blij mee. We wensen u veel wasplezier. Met vriendelijke groet, Noa - Team Wastoren.