Wastoren

REMKO Bergevoet

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bergevoet, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed ervaren heeft en ook de service als goed heeft ervaren. Het is... Beste meneer Bergevoet, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed ervaren heeft en ook de service als goed heeft ervaren. Het is altijd fijn om te zien dat de montage goed verlopen is en u ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Kees Boogaard

Website bezocht.
Hier staat duidelijk wat het aanbod is.
Mooi programma om de kasten samen te stellen

Reactie Wastoren:

Beste meneer Boogaard, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ook het monteren goed is gegaan. Om dan ook nog te lezen... Beste meneer Boogaard, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ook het monteren goed is gegaan. Om dan ook nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Hans Herbrink

Top

Reactie Wastoren:

Beste meneer Herbrink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ook het monteren eenvoudig verlopen is. Om dan ook nog te... Beste meneer Herbrink, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en ook het monteren eenvoudig verlopen is. Om dan ook nog te lezen dat u de service als top beschrijft is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ria Van Mierle

Prima bedrijf.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Mierle, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed heeft ervaren en de service zelfs als helemaal goed. Wat fijn dat... Beste mevrouw van Mierle, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed heeft ervaren en de service zelfs als helemaal goed. Wat fijn dat de montage zo goed is gegaan door uw man. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

M Hartmann

Zeer goed, vriendelijk en behulpzaam personeel

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hartmann, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over de montage. Wat een mooie complimenten heeft u over voor de... Beste mevrouw Hartmann, allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u zo te spreken bent over de montage. Wat een mooie complimenten heeft u over voor de levering en onze collega’s. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Rico Van der veen

Een kast van hoge kwaliteit waar we erg blij mee zijn!!
Makkelijk te bereiken met snel antwoord en ook de bezorging van de kast ging er netjes

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Veen. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed ging vanwege de duidelijke beschrijving. Wat fijn om te horen dat u de levering... Beste meneer van der Veen. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed ging vanwege de duidelijke beschrijving. Wat fijn om te horen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Dat u ons zou aanbevelen is al helemaal een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ruud Hochstenbach

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hochstenbach, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering en service als zeer goed heeft ervaren. Dat de montage goed is verlopen is erg goed om te horen. Wat een... Beste meneer Hochstenbach, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering en service als zeer goed heeft ervaren. Dat de montage goed is verlopen is erg goed om te horen. Wat een mooi compliment ook dat u ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Anneke Brinkman

Kasten op afroep besteld. Toen het op levering aankwam, voor ons op de gewenste datum geleverd. De bezorger was zo vriendelijk om mee te helpen de 16 dozen naar binnen te sjouwen.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Brinkman, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te zien dat de montage goed is gegaan. Dat u zulke complimenten over heeft voor onze bezorger is... Beste mevrouw Brinkman, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Goed om te zien dat de montage goed is gegaan. Dat u zulke complimenten over heeft voor onze bezorger is erg fijn om te horen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Corien Smits

Heel tevreden

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Smits, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en levering. Om dan ook nog te horen dat de montage goed... Beste mevrouw Smits, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en levering. Om dan ook nog te horen dat de montage goed is gegaan en u ons zou aanbevelen is al helemaal een mooi compliment. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

H Saalmink

Goede service en vriendelijk geholpen met vragen

Reactie Wastoren:

Beste meneer Saalmink, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service als zeer goed heeft ervaren en ons ook zou aanbevelen. Ook fijn om te lezen dat... Beste meneer Saalmink, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service als zeer goed heeft ervaren en ons ook zou aanbevelen. Ook fijn om te lezen dat de montage uiteindelijk ook goed is gegaan. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren