Wastoren

Raymond Veltstra

Tegenvaller

Reactie Wastoren:

Beste meneer Veltstra, onze excuses voor de teleurstelling in uw ervaring. We hebben u meermaals geprobeert telefonisch te contacteren, maar helaas hebben we u niet meer te pakken kunnen krijgen. We... Beste meneer Veltstra, onze excuses voor de teleurstelling in uw ervaring. We hebben u meermaals geprobeert telefonisch te contacteren, maar helaas hebben we u niet meer te pakken kunnen krijgen. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en zouden graag de kans hebben gehad om eventuele problemen op te lossen en u te helpen. Mocht u toch nog behoefte hebben aan onze hulp of als er iets is waar we alsnog bij kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Michel Vanesse

Bien pas de soucis bonne qualité de meuble...

Reactie Wastoren:

Cher Monsieur Vanesse, merci d'avoir laissé une critique. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez eu une bonne expérience et que vous recommanderiez notre entreprise. Cordialement, Amber -... Cher Monsieur Vanesse, merci d'avoir laissé une critique. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez eu une bonne expérience et que vous recommanderiez notre entreprise. Cordialement, Amber - Team Wastoren

Jens De Vreese

Goede stevige/degelijke kasten.

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Vreese, bedankt voor uw uitgebreide beoordeling! We hebben uw tips genoteerd, we waarderen uw feedback heel erg. Gelukkig is alles heel positief verlopen en bent u blij met de goede... Beste meneer de Vreese, bedankt voor uw uitgebreide beoordeling! We hebben uw tips genoteerd, we waarderen uw feedback heel erg. Gelukkig is alles heel positief verlopen en bent u blij met de goede en stevige kasten! We wensen u nog veel plezier met uw wasmachine en droger kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Roluda International b.v.

Perfecte service, zeer tevreden over kwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste, super bedankt voor uw top beoordeling! Wat fijn dat u onze service als zo uitstekend heeft ervaren, we hebben u met plezier geholpen. We kijken uit naar uw foto en willen u nog veel plezier... Beste, super bedankt voor uw top beoordeling! Wat fijn dat u onze service als zo uitstekend heeft ervaren, we hebben u met plezier geholpen. We kijken uit naar uw foto en willen u nog veel plezier wensen met de diverse kasten die u heeft besteld. Met vriendelijk groet, Amber - Team Wastoren.

JW Feenstra

Goede service, goede voorlichting, handige website

Reactie Wastoren:

Beste meneer Feenstra, het doet ons goed om te lezen dat u onze website handig vondt! Gelukkig rechtvaardigt onze goede constructie het tijdrovende klusje van het in elkaar zetten van de kasten.... Beste meneer Feenstra, het doet ons goed om te lezen dat u onze website handig vondt! Gelukkig rechtvaardigt onze goede constructie het tijdrovende klusje van het in elkaar zetten van de kasten. Gelukkig verliep de service en levering ook helemaal super. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe kast voor wasmachine en droger. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

A Heijmans

Doen wat ze beloven, denken mee met oplossingen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer heijmans, onze oprechte dank voor uw buitengewone beoordeling! Het verheugt ons zeer te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij denken graag mee over diverse oplossingen!... Beste meneer heijmans, onze oprechte dank voor uw buitengewone beoordeling! Het verheugt ons zeer te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij denken graag mee over diverse oplossingen! Wij wensen u eindeloos plezier met uw nieuwe Wasmachine kast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

Renzo De Man

Prachtige waskast, degelijk en eenvoudig te monteren

Reactie Wastoren:

Beste meneer de Man, wat fijn fat u het zo'n prachtige waskast vindt! Gelukkig werkt alles naar behoren en was het eenvoudig voor u te monteren. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe... Beste meneer de Man, wat fijn fat u het zo'n prachtige waskast vindt! Gelukkig werkt alles naar behoren en was het eenvoudig voor u te monteren. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

J.A Hendriks

Wij waren eerst beetje sceptische of dit goed zou gaan i.v.m. vorige ervaringen met andere wasmachine verhoger.
Maar het werkt perfect.
Het afleveren gaat volgens afspraak en netjes van...
Maar het werkt perfect.
Het afleveren gaat volgens afspraak en netjes van te voren aankondigen.
Hadden een kleine beschadiging maar werd direct geregeld en nieuw onderdeel gestuurd. Zelfs mogelijkheid tot extra onderdeel bijkopen was geen probleem.
Prima service dus en zeer tevreden met het resultaat.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hendriks, wat super om te horen dat u, ondanks dat u sceptische was gezien uw ervaring met een wasmachine verhoger bij een andere retailer, zo ontzettend tevreden bent over de... Beste meneer Hendriks, wat super om te horen dat u, ondanks dat u sceptische was gezien uw ervaring met een wasmachine verhoger bij een andere retailer, zo ontzettend tevreden bent over de wasmachine kast van Wastoren! Dat zijn leuke reviews om te lezen. Gelukkig werkt alles voor u perfect en konden wij u goed van dienst zijn door een nieuw onderdeeltje op te sturen. Nog veel plezier met uw nieuwe verhoger! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Peter Siemensma

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Siemensma, dank voor uw fijne en zeer positieve beoordeling! Het doet ons goed om te lezen dat zowel de levering, service en montage zo goed zijn verlopen. Fijn dat u ons zou... Beste meneer Siemensma, dank voor uw fijne en zeer positieve beoordeling! Het doet ons goed om te lezen dat zowel de levering, service en montage zo goed zijn verlopen. Fijn dat u ons zou aanbevelen. Veel wasplezier! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Reinier Visser

Zeer tevreden. Een paar dagen voor levering werd ik keurig gebeld om te informeren over de levering en het verwachte tijdstip. Het product is van zeer goede/stevige kwaliteit en makkelijk te... Zeer tevreden. Een paar dagen voor levering werd ik keurig gebeld om te informeren over de levering en het verwachte tijdstip. Het product is van zeer goede/stevige kwaliteit en makkelijk te monteren.

Reactie Wastoren:

Beste meneer visser, dank u wel voor uw geweldige review! Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent over onze levering op afspraak, de kwaliteit van de kasten en dat u ons zou aanraden.... Beste meneer visser, dank u wel voor uw geweldige review! Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent over onze levering op afspraak, de kwaliteit van de kasten en dat u ons zou aanraden. Gelukkig verliep ook de montage helemaal super. Geniet van uw nieuwe wasmachine kast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.