Wastoren

Rinus Van Nieuwkasteele

Goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste meneer Van Nieuwkasteele, bedankt voor je positieve review! We waarderen het enorm dat je de service goed hebt ervaren en ons zou aanbevelen. Fijn dat de instructie en montage video's... Beste meneer Van Nieuwkasteele, bedankt voor je positieve review! We waarderen het enorm dat je de service goed hebt ervaren en ons zou aanbevelen. Fijn dat de instructie en montage video's duidelijk waren! Gr, Amber - team Wastoren

Bart van Lieshout

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Lieshout, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Daar worden wij blij van. Ik zag ook uw extra opmerking staan over dat u geen reactie had gehad op een... Beste meneer van Lieshout, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Daar worden wij blij van. Ik zag ook uw extra opmerking staan over dat u geen reactie had gehad op een vraag die u bij uw order had gesteld. Dit heb ik gisteren gelijk doorgestuurd naar mijn collega en ik begreep dat zij u gisteren ook meteen heeft gemaild daarover :) Dus ik verwacht dat dit helemaal goed gaat komen! Geniet van het mooie en functionele eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

P van Zundert

Heel goedp

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Zundert, bedankt voor je super positieve beoordeling! Goed om te lezen dat de montage goed is verlopen dankzij het instructie boekje. We zijn blij dat je de service zeer goed hebt... Beste meneer van Zundert, bedankt voor je super positieve beoordeling! Goed om te lezen dat de montage goed is verlopen dankzij het instructie boekje. We zijn blij dat je de service zeer goed hebt ervaren. Veel plezier met je nieuwe wasmachine kast. Gr, Amber - Team Wastoren

Franca

Positief

Reactie Wastoren:

Beste Franca, hartelijk dank voor je review en de tips! Mijn collega heeft je net telefonisch gesproken en we nemen de feedback voor montage zeker mee. Fijn om te horen dat je Wastoren al bij een... Beste Franca, hartelijk dank voor je review en de tips! Mijn collega heeft je net telefonisch gesproken en we nemen de feedback voor montage zeker mee. Fijn om te horen dat je Wastoren al bij een paar vrienden hebt aangeraden en we zijn blij dat je tevreden bent! We wensen je nog veel plezier met de nieuwe kast. Gr, Amber - team Wastoren

André Nadorp

Goed kwaliteit kasten

Reactie Wastoren:

Beste meneer Nadorp, bedankt voor je mooie review! Gaaf om te lezen dat je inmiddels al 14 van onze kasten in elkaar hebt gezet, gelukkig is alles eenvoudig verlopen! We willen je veel plezier... Beste meneer Nadorp, bedankt voor je mooie review! Gaaf om te lezen dat je inmiddels al 14 van onze kasten in elkaar hebt gezet, gelukkig is alles eenvoudig verlopen! We willen je veel plezier wensen met het nieuwe meubel. Gr, Amber - Team Wastoren

Gerard Mens

Goed en korrekt

Reactie Wastoren:

Beste meneer Mens, wat leuk om te lezen dat je ons zou aanbevelen! We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en nog veel wasplezier wensen met de nieuwe wasmachine kast. Gr, Amber - Team... Beste meneer Mens, wat leuk om te lezen dat je ons zou aanbevelen! We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en nog veel wasplezier wensen met de nieuwe wasmachine kast. Gr, Amber - Team Wastoren

Joke

Snel en zeer goede kwaliteit

Reactie Wastoren:

Beste Joke, bedankt voor je super positieve reactie! We zijn erg blij om te lezen dat je alles goed hebt ervaren. We willen je nog veel plezier wensen met de mooie kastopstelling. Gr, Amber - Team... Beste Joke, bedankt voor je super positieve reactie! We zijn erg blij om te lezen dat je alles goed hebt ervaren. We willen je nog veel plezier wensen met de mooie kastopstelling. Gr, Amber - Team Wastoren

Theo Wiefferink

Goed en klantvriendelijk

Reactie Wastoren:

Beste meneer wiefferink, we zijn blij om te lezen dat je alles zo goed hebt ervaren. Fijn dat je Wastoren zou aanbevelen. Ik zie dat je bijna klaar bent met het monteren van de kast. Ik zou je nog... Beste meneer wiefferink, we zijn blij om te lezen dat je alles zo goed hebt ervaren. Fijn dat je Wastoren zou aanbevelen. Ik zie dat je bijna klaar bent met het monteren van de kast. Ik zou je nog veel succes willen wensen met de verdere montage en alvast veel plezier met de nieuwe kast voor de bijkeuken! Gr, Amber - team Wastoren

Rob

Klantgericht

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Kuijlen, bedankt voor je beoordeling! We vinden het super fijn om te horen dat de montage gemakkelijk verliep en dat je alles zo positief hebt ervaren. We wensen je nog veel was... Beste meneer van der Kuijlen, bedankt voor je beoordeling! We vinden het super fijn om te horen dat de montage gemakkelijk verliep en dat je alles zo positief hebt ervaren. We wensen je nog veel was plezier met de nieuwe kasten. Gr, Amber - Team Wastoren

Sofie Sheotahul

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Sheotahul, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Fijn om te lezen dat zowel de levering en service goed zijn ervaren en dat je ons zou aanbevelen. We waarderen je feedback... Beste mevrouw Sheotahul, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Fijn om te lezen dat zowel de levering en service goed zijn ervaren en dat je ons zou aanbevelen. We waarderen je feedback omtrent de montage en zullen dit meenemen! Gr, Amber - Team Wastoren