Wastoren

C.Clarijs

Zeer goed. Snelle levering, Alles super goed verpakt. Duidelijk montagebeschrijving.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Clarijs, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Fijn om te lezen dat u zo positief bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette... Beste meneer Clarijs, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Fijn om te lezen dat u zo positief bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

G. Bouma

We hebben een flinke kastenwand besteld en zijn er helemaal blij mee! Echt top. Helemaal de kasten voor de wasmanden met "gaten" in de deur. Werkt perfect!!
Reageren snel op mails en zijn...
Reageren snel op mails en zijn vriendelijk. Alleen bellen voor ze het brengen zou wel zo fijn zijn. Nu stonden er een flink aantal dozen de hele dag op onze oprit.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bouma, Wauw wat een uitgebreide en positieve review heeft u achtergelaten. Dank daarvoor! We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Ook bedankt voor uw verbeteringspunt rondom... Beste mevrouw Bouma, Wauw wat een uitgebreide en positieve review heeft u achtergelaten. Dank daarvoor! We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Ook bedankt voor uw verbeteringspunt rondom de levering, onze transporteur had u van te voren moeten bellen om te vragen of de levering wel uit kwam en ook wanneer u niet thuis bent. Dus daar zal ik een notitie van maken en naar hen communiceren. Geniet van uw mooie nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Fam.Koopmans

Heel erg goed!! Uitstekend en mooie kasten voor droger en wasmachine. Duidelijke informatie over levering

Reactie Wastoren:

Beste familie Koopmans, Wat fijn om te lezen dat jullie zo lovend zijn! Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Geniet van een mooie nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet,... Beste familie Koopmans, Wat fijn om te lezen dat jullie zo lovend zijn! Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Geniet van een mooie nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Mlla

Zeer goede service. Na het doorgeven van mijn bestelling, werd nog contact met mij opgenomen via mail met een tekening of we de opstelling zo voor ogen hadden

Reactie Wastoren:

Goedemorgen mevrouw Mlla, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om dit te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Mariëlle

De kasten zaten heel erg goed verpakt, ze zijn goed zelf te monteren, echt heel erg degelijk materiaal. Wij hebben de zwarte eiken variant die is echt heel erg mooi, binnenwerk is antraciet. Super... De kasten zaten heel erg goed verpakt, ze zijn goed zelf te monteren, echt heel erg degelijk materiaal. Wij hebben de zwarte eiken variant die is echt heel erg mooi, binnenwerk is antraciet. Super blij mee!!

Reactie Wastoren:

Beste Mariëlle, Wat een leuke en uitgebreide review! Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons bedrijf. We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van het mooie eindresultaat.... Beste Mariëlle, Wat een leuke en uitgebreide review! Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons bedrijf. We zijn blij om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van het mooie eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Harleman

Prima, goeie kasten.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Harleman, Dank voor uw positieve review! Veel plezier met uw Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Stefan

Goede service en nooi product

Reactie Wastoren:

Beste Stefan! Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met ons bedrijf. Geniet van een mooie nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Nancy

Prettig bedrijf, snelle levering.

Reactie Wastoren:

Beste Nancy, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! Veel plezier met uw Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Johny

Vlotte levering, wij hadden na 2 weken onze kasten al!

Reactie Wastoren:

Beste Johny, Wat fijn dat de kasten al zo snel bij u zijn geleverd! Hopelijk bent u nu al even aan het genieten van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ron van de Meeberg

Duidelijk en heldere productinformatie, degelijke materialen, goed verpakt. Communicatie rondom levering is voor verbetering vatbaar.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van de Meeberg, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review en een punt van verbetering. Dit gaan wij met ons meenemen in de toekomst. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met... Beste meneer van de Meeberg, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review en een punt van verbetering. Dit gaan wij met ons meenemen in de toekomst. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren