Wastoren

Murk van Terwisga

Super goed!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Terwisga, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u ook de service als goed heeft ervaren. Daanaast is... Beste meneer van Terwisga, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u ook de service als goed heeft ervaren. Daanaast is het een mooi compliment dat u ons zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick - team Wastoren

Manuel Schot

Reactie Wastoren:

Beste meneer Schot, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage probleemloos is verlopen. Het is erg leuk om te lezen dat u ons zou aanbevelen en u de... Beste meneer Schot, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage probleemloos is verlopen. Het is erg leuk om te lezen dat u ons zou aanbevelen en u de levering goed heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Eric Teunis

Bij de bestelling aangegeven dat ik hem later geleverd wilde hebben, dit was geen probleen. Netjes in de afgesproken week geleverd.
Vervoerd in een wagen met daarin de juiste manier om de...
Vervoerd in een wagen met daarin de juiste manier om de spullen vast te zetten zodat beschadigingen worden voorkomen en met zorg uitgeladen op d bestemming.
De kast zelf is makelijk in elkaar te zetten door de bijgeleverde omschrijving, met als resultaat een schitterende kast.
Echter vonden we op een van de lades een kleine beschadiging.
na contact met Wastoren is dit snel verholpen door het opsturen van een nieuw ladefront.
Kortom een mooie stevige kast en geweldige service

Reactie Wastoren:

Beste meneer Teunis, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service zo goed ervaren heeft en ook het monteren goed is gegaan. Om dan ook nog te zien... Beste meneer Teunis, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de service zo goed ervaren heeft en ook het monteren goed is gegaan. Om dan ook nog te zien dat u ons zou aanbevelen is erg mooi. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Julian Meerens

Eigenlijk best heel goed, producten zijn goed en goed in elkaar te zetten. Het is alleen heel erg veel werk als je 5 kastdelen besteld. Alles moet je zelf in elkaar zetten. Het koppelen van de... Eigenlijk best heel goed, producten zijn goed en goed in elkaar te zetten. Het is alleen heel erg veel werk als je 5 kastdelen besteld. Alles moet je zelf in elkaar zetten. Het koppelen van de kasten zou van mij ook anders mogen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Meerens, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de service en levering. Ook heel erg bedankt voor uw tip over het... Beste meneer Meerens, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de service en levering. Ook heel erg bedankt voor uw tip over het monteren. Dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Luc Gerritsen

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer Gerritsen, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om... Beste meneer Gerritsen, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service en dat u de levering als zeer goed heeft ervaren. Om dan ook nog te zien dat het monteren redelijk eenvoudig verlopen is doet ons goed. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Tatjana Raman

Correcte service, kasten van goede kwaliteit.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Raman, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u het monteren toch als goed ervaren heeft. Dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen... Beste mevrouw Raman, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u het monteren toch als goed ervaren heeft. Dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Safety Science Katrien Verhecken

Zeer goed!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Verhecken, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooie complimenten dat u ons zeer goed noemt en u ons bedrijf zou aanbevelen. Ook is het erg fijn om te... Beste mevrouw Verhecken, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat een mooie complimenten dat u ons zeer goed noemt en u ons bedrijf zou aanbevelen. Ook is het erg fijn om te zien dat het monteren goed is gegaan. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Homayra Amani

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Amani, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de levering en het montagehandleiding ook makkelijk te volgens was... Beste mevrouw Amani, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de levering en het montagehandleiding ook makkelijk te volgens was voor u. Om dan ook nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Leo den Hoedt

De ervaring met Wastoren is positief. H3et gehele proces van bestellen naar leveren is zeer soepel verlopen. de kasten zijn gemonteerd en zien er fantastisch uit

Reactie Wastoren:

Beste meneer den Hoedt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de soepele levering en dat het er fantastisch uitziet. Om dan te lezen dat... Beste meneer den Hoedt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de soepele levering en dat het er fantastisch uitziet. Om dan te lezen dat uw ervaring zo positief is en u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Miranda van den Adel

Goed, alleen de mogelijkheden tot het plaatsen van de planken in de kast is zeer beperkt. Mijn man heeft zelf gaten bij moeten maken zodat we er meer planken in kwijt konden.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van den Adel, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de montagehandleiding als duidelijk heeft ervaren en het monteren dus ook goed ging. Daarnaast... Beste mevrouw van den Adel, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u de montagehandleiding als duidelijk heeft ervaren en het monteren dus ook goed ging. Daarnaast is het mooi om te lezen dat u de levering als zeer goed heeft ervaren en u ons ook zou aanbevelen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren