Wastoren

Krikke

Reactie Wastoren:

Beste meneer Krikke, Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling. We wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Marjolijn

Geweldig

Reactie Wastoren:

Beste Marjolijn, Super!! We zijn blij om te lezen dat u ons aanbeveelt en zo positief bent. Veel plezier met uw Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jan

Professioneel

Reactie Wastoren:

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve review! Geniet van een mooie en praktische wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Steven White Services

Ik ben uitermate tevreden over de service die Wastoren me bood. De bestelling werd netjes afgeleverd, vriendelijke en behulpzame bezorger, mooi op tijd volgens afspraak, kortom een perfect voorbeeld... Ik ben uitermate tevreden over de service die Wastoren me bood. De bestelling werd netjes afgeleverd, vriendelijke en behulpzame bezorger, mooi op tijd volgens afspraak, kortom een perfect voorbeeld van hoe een traject "aankoop tot levering" dient te verlopen.

Reactie Wastoren:

Beste Steven, Wauw wat een gedetailleerde review over waarom u zo positief bent over de ervaringen met ons bedrijf. Hier zijn wij erg blij. Bedankt voor het delen. We wensen u veel plezier met een... Beste Steven, Wauw wat een gedetailleerde review over waarom u zo positief bent over de ervaringen met ons bedrijf. Hier zijn wij erg blij. Bedankt voor het delen. We wensen u veel plezier met een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Hans Hogeveen

Prima, duidelijke communicatie over hoe lang het proces duurt en een product dat kwalitatief zeer goed is.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hogeveen, Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren! Bedankt dat u dit hier met ons deelt. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ton

Top! Alles geleverd tijdig en naar verwachting

Reactie Wastoren:

Beste Ton, Dat is ook top om te lezen! Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

A

Goede service en goede kwaliteit van de kasten

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen! Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

P. Trapman

Goede ervaring, snelle levering, wel een paar beschadigingen op de hoeken

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Trapman, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Ik vind het wel vervelend om te lezen dat er paar beschadigingen waren. Omdat wij voor kwaliteit staan wil ik u meegeven dat wij altijd... Beste mevrouw Trapman, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Ik vind het wel vervelend om te lezen dat er paar beschadigingen waren. Omdat wij voor kwaliteit staan wil ik u meegeven dat wij altijd (kosteloos) nieuwe onderdelen kunnen toesturen. Dus indien dit gewenst is, mail ons gerust naar info@wastoren.nl. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Koehoorn

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Koehoorn, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en aanbeveling. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Cvw

Grandioos

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Kort maar krachtig en gelukkig wel positief ;) Bedankt dat u dit met ons deelt. Geniet van een mooie nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren