Wastoren

Prive

Mooi resultaat, maar niet eenvoudig om in elkaar te zetten. Werkwijze kan beter beschreven worden.

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het eindresultaat. Ook wil ik u bedanken voor het delen van een verbeterpunt. Omdat wij hele... Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het eindresultaat. Ook wil ik u bedanken voor het delen van een verbeterpunt. Omdat wij hele verschillende feedback krijgen over de montage handleiding, zowel erg positief als ook met opbouwende kritiek, hebben wij een montage video gemaakt van de twee populairste kasten. Ik weet niet of u die al had gezien? Anders is het een beetje mosterd na de maaltijd voor u... Maar we luisteren dus zeker naar punten ter verbetering en hopen dus ook dat dit klanten meer zal helpen bij de opbouw :) Veel plezier met uw nieuwe wasruimte! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Miriam Jansen

Goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Jansen, Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met ons bedrijf, daar zijn wij erg blij mee. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Streefkerk

Prima geregeld

Reactie Wastoren:

Beste meneer Streefkerk, Dank voor uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier gewenst met uw Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ad van Kasteren

Goed levering volgens afspraak.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Kasteren, Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Ik hoop dat u nu aan het genieten bent van een mooie... Beste meneer van Kasteren, Hartelijk dank voor uw positieve review en aanbeveling! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Ik hoop dat u nu aan het genieten bent van een mooie nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Heel tevreden

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette -... Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Brinkhof

Gewoon goed

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Brinkhof, Kort maar krachtig! Daar zijn wij blij mee :) Dankuwel! Veel plezier met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jan Postema

Positief. Keurig volgens afspraak goede kwaliteit geleverd

Reactie Wastoren:

Beste meneer Postema, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Femmie

Goede en snelle levering

Reactie Wastoren:

Beste Femmie, Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Ik hoop dat u ook aan het genieten bent van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke... Beste Femmie, Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Ik hoop dat u ook aan het genieten bent van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Xx

Super fijn geholpen, snel mail contact.

Reactie Wastoren:

Goedemiddag mevrouw, Wat fijn om te lezen dat uw ervaring met onze klantenservice zo positief is. Ik ga het doorgeven aan mijn collega's! Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet,... Goedemiddag mevrouw, Wat fijn om te lezen dat uw ervaring met onze klantenservice zo positief is. Ik ga het doorgeven aan mijn collega's! Geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Hans Ophof

Heel goed, goede levering met nauwkeurige tijdafspraak van bezorgen. Alles goed en netjes verpakt.
Duidelijke montageomschrijving.
Top bedrijf.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Ophof, Wat een lovende woorden! Erg leuk dat u de moeite heeft genomen om zo'n uitgebreide review achter te laten, dank hiervoor. Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke... Beste meneer Ophof, Wat een lovende woorden! Erg leuk dat u de moeite heeft genomen om zo'n uitgebreide review achter te laten, dank hiervoor. Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren