Wastoren

Wendy van Pelt

Goede service snelle reactie! We zijn Super blij met onze kast! Veel ruimte en alles opgeruimd maar het belangrijkste voor ons de machines op werk hoogte! Super

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Pelt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed is verlopen en u de levering zelfs als zeer goed heeft ervaren. Om dan nog te lezen... Beste mevrouw van Pelt, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage goed is verlopen en u de levering zelfs als zeer goed heeft ervaren. Om dan nog te lezen dat u ons zou aanbevelen en de service goed is gegaan zijn mooie complimenten. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

A L

Goed!

Reactie Wastoren:

Beste A.L. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed ervaren heeft en ook de montage goed verlopen is. Dat u ons zou aanbevelen is... Beste A.L. Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed ervaren heeft en ook de montage goed verlopen is. Dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Jaap

Goed en snel

Reactie Wastoren:

Beste Jaap, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat de montage zo goed verlopen is en u de service ook erg goed ervaren heeft. Om dan ook nog te lezen dat... Beste Jaap, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat de montage zo goed verlopen is en u de service ook erg goed ervaren heeft. Om dan ook nog te lezen dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Ronny Ghewy

Vlotte verkoop en vlotte levering

Reactie Wastoren:

Beste meneer Ghewy, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Om te lezen dat de montage erg vlug is verlopen is fijn om te zien. Dat u de service als positief heeft ervaren is ook... Beste meneer Ghewy, Allereerst bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Om te lezen dat de montage erg vlug is verlopen is fijn om te zien. Dat u de service als positief heeft ervaren is ook erg leuk om te lezen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Iris Schoups

Zeer stevig materiaal

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Schoups, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed heeft ervaren en ook de service. Dat u ons zou aanbevelen... Beste mevrouw Schoups, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u de levering als goed heeft ervaren en ook de service. Dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Pascal Bogaert

Top geregeld allemaal

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bogaert, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over de levering en service. Om vervolgens nog te horen dat u... Beste meneer Bogaert, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo te spreken bent over de levering en service. Om vervolgens nog te horen dat u ons zou aanbevelen en de montage goed verlopen is doet ons goed. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Patrick Henderickx

Zeer tevreden over materialen en dienstverlening

Reactie Wastoren:

Beste meneer Henderickx, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat wij u een top service hebben kunnen bieden en het monteren van de kast prima is... Beste meneer Henderickx, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat wij u een top service hebben kunnen bieden en het monteren van de kast prima is verlopen volgens u. Om daarna nog te horen dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Dorthy Engels

Heel vriendelijk klantcontact. De inhoud van een doos was beschadigd, meteen een nieuwe gekregen.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Engels, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de levering en u het contact als heel vriendelijk heeft ervaren. Om... Beste mevrouw Engels, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat u zo te spreken bent over de levering en u het contact als heel vriendelijk heeft ervaren. Om dan ook nog te horen dat u ons zou aanbevelen is een erg mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Pieter Clavie

Goede levering van degelijk product

Reactie Wastoren:

Beste meneer Clavie, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage ook goed is gegaan en u de levering als goed heeft ervaren. Om vervolgens nog te... Beste meneer Clavie, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat de montage ook goed is gegaan en u de levering als goed heeft ervaren. Om vervolgens nog te horen dat u ons zou aanbevelen is een mooi compliment. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren

Jelle Sondervan

Prima klangericht

Reactie Wastoren:

Beste meneer Sondervan, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat het monteren goed is verlopen door de duidelijke bouwtekening. Het is ook een mooi... Beste meneer Sondervan, Allereerst heel erg bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wat fijn dat het monteren goed is verlopen door de duidelijke bouwtekening. Het is ook een mooi compliment dat u zo te spreken bent over onze levering en service. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe opstelling. Met vriendelijke groet, Diederick – team Wastoren