Wastoren

Albert Pierik

Vriendelijke mensen zo wel de chauffeur als de mensen aan de telefoon

Beste meneer Pierik,
Beste meneer Pierik,
Heel fijn om te horen dat u prettig contact heeft gehad met onze klantenservice en onze chauffeurs! Wij willen u heel veel was plezier wensen met uw nieuwe kasten van Wastoren.

Mike

Beste Mike,
Wat fijn om te horen dat u ons zal aanbevelen en bedankt voor het achterlaten van een review. Wij wensen u veel was plezier met uw nieuwe kastenwand.
Met vriendelijke...
Beste Mike,

Marco de Bruijne

Prima, stevige kwaliteit en makkelijk op te bouwen

Dag meneer de Bruijne,
Bedankt voor de mooie feedback en wat fijn om te horen dat het opbouwen van uw kasten makkelijk verliep. Heel veel was plezier gewenst met uw nieuwe opstelling.
Met...
Dag meneer de Bruijne,

T de Maat

Goed, enkel levering mag eerder aangekondigd worden.

Beste meneer de Maat,
Beste meneer de Maat,
Bedankt voor uw eerlijke feedback. Wij zullen dit bespreken met onze partner om te kijken hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. We willen u nog veel plezier wensen met uw mooie opstelling!

Henriëtte van Hespen

Prima!

Beste mevrouw van Hespen,
Bedankt voor uw super beoordeling. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe kasten!

Chris Kruisheer

Bestelling nog niet ontvangen wegens levering problemen bij hún leverancier

Beste meneer Kruisheer,
Beste meneer Kruisheer,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Zoals telefonisch besproken, heeft u producten besteld die op dit moment helaas niet uit voorraad leverbaar zijn. We hebben echter een leverdatum met u afgesproken. Dank voor u begrip over de situatie en fijn om te horen dat u verder tevreden bent over de communicatie. Wij hopen dat u veel was plezier heeft met uw nieuwe kasten!!

Peter Schaltin

Beste meneer Schaltin,
Kort maar krachtig, daar houden wij van ;) Dank daarvoor!

J

Heel goed. Niet goedkoop, maar alles klopt en service is echt goed. Klantenservice is goed bereikbaar.

Beste Jeroen,
Wat goed om te horen dat u prettig contact heeft gehad met onze collega’s. Dank voor de positieve feedback! Veel plezier met uw wasmachine kasten van Wastoren!
Met vriendelijke...
Beste Jeroen,

Remi

Prima prijs voor een mooie wastoren

Beste Remi,
Bedankt voor uw super beoordeling! We zijn erg blij om te lezen dat u alles zo goed heeft ervaren. We wensen u nog veel was plezier.
Met vriendelijke groet, Frédérique – Team...
Beste Remi,

ron janssen

Goede kwaliteit

Beste meneer Jansen,
Goed om te horen dat u ons zal aanbevelen dank daarvoor! Veel plezier met uw nieuwe opstelling.