Wastoren

Reinier Visser

Zeer tevreden. Een paar dagen voor levering werd ik keurig gebeld om te informeren over de levering en het verwachte tijdstip. Het product is van zeer goede/stevige kwaliteit en makkelijk te... Zeer tevreden. Een paar dagen voor levering werd ik keurig gebeld om te informeren over de levering en het verwachte tijdstip. Het product is van zeer goede/stevige kwaliteit en makkelijk te monteren.

Reactie Wastoren:

Beste meneer visser, dank u wel voor uw geweldige review! Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent over onze levering op afspraak, de kwaliteit van de kasten en dat u ons zou aanraden.... Beste meneer visser, dank u wel voor uw geweldige review! Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent over onze levering op afspraak, de kwaliteit van de kasten en dat u ons zou aanraden. Gelukkig verliep ook de montage helemaal super. Geniet van uw nieuwe wasmachine kast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

KM Bouma

Zeer tevreden.

Reactie Wastoren:

Geachte heer Bouma, hartelijk dank voor uw toegelichte beoordeling! We zijn verheugd dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice over de technische vragen en dat u ons zou... Geachte heer Bouma, hartelijk dank voor uw toegelichte beoordeling! We zijn verheugd dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met onze klantenservice over de technische vragen en dat u ons zou aanbevelen. Geniet van uw mooie opstelling! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

John Holthausen

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste meneer Holthausen, bedankt voor uw super beooordeling! We zijn erg blij om te lezen dat u alles zo goed heeft ervaren en ons zou aanraden. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe torenkast!... Beste meneer Holthausen, bedankt voor uw super beooordeling! We zijn erg blij om te lezen dat u alles zo goed heeft ervaren en ons zou aanraden. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe torenkast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

Piet Callens

Positief

Reactie Wastoren:

Beste meneer Callens, Bedankt voor het achter laten van uw positieve review! Het doet ons goed te lezen dat het monteren van de kast goed ging dankzij onze gedtailleerde en duidelijke handleiding.... Beste meneer Callens, Bedankt voor het achter laten van uw positieve review! Het doet ons goed te lezen dat het monteren van de kast goed ging dankzij onze gedtailleerde en duidelijke handleiding. Leuk dat u ons bedrijf wil aanbevelen! We wensen u nog veel wasplezier met uw basiskast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Louise Nieuwenburg

Wel ok.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Nieuwenburg, bedankt voor het achter laten van uw uitgebreide review. We waarderen de eerlijke feedback van onze klanten en zullen uw ervaring zeker mee nemen! Het doet ons goed om te... Beste mevrouw Nieuwenburg, bedankt voor het achter laten van uw uitgebreide review. We waarderen de eerlijke feedback van onze klanten en zullen uw ervaring zeker mee nemen! Het doet ons goed om te lezen dat u ons aan anderen zou aanbevelen. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe Wastoren! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Fwm Prevoo

Fwm

Reactie Wastoren:

Beste meneer Prevoo, bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. We hebben uw feedback over de montage genoteerd, tips zijn altijd welkom! Fijn dat u onze service en levering als zeer goed... Beste meneer Prevoo, bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. We hebben uw feedback over de montage genoteerd, tips zijn altijd welkom! Fijn dat u onze service en levering als zeer goed heeft ervaren. We willen u nog veel succes wensen bij het verder in elkaar zetten van de kasten en hopen op veel wasplezier nadien! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Willem Vanden Berghe

Top product met top service, ook of zeker nadat een probleem opdook met een door ons gemaakte fout in de bestelling

Reactie Wastoren:

Beste meneer van den Berghe, wat een leuk zo'n positieve review! Erg fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door onze klantenservice. Gelukkig is uw bestelling inmiddels compleet. We waarderen... Beste meneer van den Berghe, wat een leuk zo'n positieve review! Erg fijn om te lezen dat u goed bent geholpen door onze klantenservice. Gelukkig is uw bestelling inmiddels compleet. We waarderen het om te horen dat u onze wasmachine kasten een top product vind. Veel wasplezier met uw Wastoren! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Susan Blanken

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Blanken, heel erg bedankt voor uw super beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met de montage en de levering van de kasten. Uw aanbeveling is voor ons een mooi compliment. Veel... Beste mevrouw Blanken, heel erg bedankt voor uw super beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met de montage en de levering van de kasten. Uw aanbeveling is voor ons een mooi compliment. Veel plezier met uw Wastoren. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Bernard Van Wonterghem

Stevig product en degelijk ontwerp. Mijn vrouw is dolgelukkig.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Wonterghem, wat super om te horen dat uw vrouw dolgelukkig is met de dubbele wasmachine kast! Goed om te lezen dat u de stabiliteit en stevigheid van de kasten heeft ervaren en dat... Beste meneer van Wonterghem, wat super om te horen dat uw vrouw dolgelukkig is met de dubbele wasmachine kast! Goed om te lezen dat u de stabiliteit en stevigheid van de kasten heeft ervaren en dat u de montage handleiding degelijk vond uitgelegd. Geniet er van samen! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Lucas W

Degelijke kast voor een prima prijs.

Reactie Wastoren:

Beste Lucas, bedankt voor uw positieve woorden over onze service! Gelukkig konden we u snel van dienst zijn en verliep de montage vrijwel vlekkenloos. Het is een mooi compliment dat u Wastoren als... Beste Lucas, bedankt voor uw positieve woorden over onze service! Gelukkig konden we u snel van dienst zijn en verliep de montage vrijwel vlekkenloos. Het is een mooi compliment dat u Wastoren als bedrijf zou aanbevelen. Veel plezier met uw kasten! Met vriendelijk groet, Amber - Team Wastoren