Wastoren

Trees Bijwaard

Wasmachinekastombouw gekocht

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bijwaard, fijn dat u de levering en service goed heeft ervaren. Ik leest dat u nog niet klaar bent met het in elkaar zetten van de kast. Het is inderdaad slim om het even samen te doen... Beste mevrouw Bijwaard, fijn dat u de levering en service goed heeft ervaren. Ik leest dat u nog niet klaar bent met het in elkaar zetten van de kast. Het is inderdaad slim om het even samen te doen met iemand die sterk is; een wasmachine kan zwaar zijn! We hopen dat u veel was plezier zal ervaren wanneer de kast eenmaal staat. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Kwok Wai Mui

Soepele bestel proces en communicatie

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Mui, bedankt voor uw positieve review! Fijn dat alles zo soepel is verlopen. Hopelijk ervaart u nog veel was plezier met uw nieuwe wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - team... Beste mevrouw Mui, bedankt voor uw positieve review! Fijn dat alles zo soepel is verlopen. Hopelijk ervaart u nog veel was plezier met uw nieuwe wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Hans en Tanja Heinze Bisschops

Prima producten, goede kwaliteit en goede verhouding tot de prijs. Fijne service, oplossingsgericht.

Reactie Wastoren:

Beste meneer en mevrouw Heinze Bisschops, bedankt voor het achterlaten van een review. We zijn blij om te lezen dat onze klantenservice u heeft kunnen helpen en dat de opbergkast die u was vergeten... Beste meneer en mevrouw Heinze Bisschops, bedankt voor het achterlaten van een review. We zijn blij om te lezen dat onze klantenservice u heeft kunnen helpen en dat de opbergkast die u was vergeten te bestellen alsnog nageleverd kon worden! We hopen dat u veel was plezier zal ervaren met uw opstelling. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Janine

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste Janine, bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Fijn dat u alles heel goed heeft ervaren! Geniet van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

R. Uitermark

Reactie Wastoren:

Beste meneer Uitermark, fijn om te horen dat uw ervaring met Wastoren goed is en dat u ons zou aanbevelen. Hopelijk is de kast straks helemaal naar wens. We willen u nog veel was plezier wensen! Met... Beste meneer Uitermark, fijn om te horen dat uw ervaring met Wastoren goed is en dat u ons zou aanbevelen. Hopelijk is de kast straks helemaal naar wens. We willen u nog veel was plezier wensen! Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Geert-Jan Doms

Keurige levering en fijn en mooi materiaal om mee te werken

Reactie Wastoren:

Beste meneer Doms, bedankt voor de complimenten! Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent met de materialen en dat de levering keurig is verlopen. We willen u nog veel plezier wensen met uw... Beste meneer Doms, bedankt voor de complimenten! Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent met de materialen en dat de levering keurig is verlopen. We willen u nog veel plezier wensen met uw mooie opstelling. Met vriendelijke groet, Amber - Team wastoren

Jos Smits

Betrouwbedrijf, eenvoudig bestellen, goede levering en zeer goede kwaliteit kasten en materialen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Smits, super bedankt voor de mooie review! Het doet ons goed om te lezen dat u zeer tevreden bent met het aankoop process en de kwaliteit. We willen u nog veel plezier wensen met de... Beste meneer Smits, super bedankt voor de mooie review! Het doet ons goed om te lezen dat u zeer tevreden bent met het aankoop process en de kwaliteit. We willen u nog veel plezier wensen met de kasten. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Gerry van de Wiel

Makkelijk samen te stellen en te bestellen.
Levering op tijd en in overleg.
Even puzzelen met het in elkaar zetten maar heel blij met een mooie, stevige waskast.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van de Wiel, bedankt voor uw uitgebreide review. Fijn dat het makkelijk is geweest om de kast zelf samen te stellen en goed om t lezen dat u de kasten mooi en stevig vindt! Nog veel was... Beste meneer van de Wiel, bedankt voor uw uitgebreide review. Fijn dat het makkelijk is geweest om de kast zelf samen te stellen en goed om t lezen dat u de kasten mooi en stevig vindt! Nog veel was plezier gewenst. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Martine Sturm

Mooie kasten maar plaatsing is lastig voor amateurs…

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Sturm, bedankt voor het achter laten van een beoordeling en bedankt voor het compliment over de mooie kasten! Jammer om te lezen dat u moeite heeft gehad met het in elkaar zetten van... Beste mevrouw Sturm, bedankt voor het achter laten van een beoordeling en bedankt voor het compliment over de mooie kasten! Jammer om te lezen dat u moeite heeft gehad met het in elkaar zetten van de opstelling. Hopelijk kunt u straks genieten van de mooie kast wanneer alles staat! Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Wilma

Uitstekend!
Klantvriendelijk, juiste levering en kwaliteit.

Reactie Wastoren:

Beste Wilma, wat een positieve review! Fijn dat alles uitstekend was en dat u onze klantenservice klantvriendelijk vond. Dat doet ons altijd goed om te lezen. Nog veel plezier met uw aankoop! Met... Beste Wilma, wat een positieve review! Fijn dat alles uitstekend was en dat u onze klantenservice klantvriendelijk vond. Dat doet ons altijd goed om te lezen. Nog veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren