Wastoren

Mariëlle

De kasten zaten heel erg goed verpakt, ze zijn goed zelf te monteren, echt heel erg degelijk materiaal. Wij hebben de zwarte eiken variant die is echt heel erg mooi, binnenwerk is antraciet. Super... De kasten zaten heel erg goed verpakt, ze zijn goed zelf te monteren, echt heel erg degelijk materiaal. Wij hebben de zwarte eiken variant die is echt heel erg mooi, binnenwerk is antraciet. Super blij mee!!

Harleman

Prima, goeie kasten.

Stefan

Goede service en nooi product

Nancy

Prettig bedrijf, snelle levering.

Johny

Vlotte levering, wij hadden na 2 weken onze kasten al!

Ron van de Meeberg

Duidelijk en heldere productinformatie, degelijke materialen, goed verpakt. Communicatie rondom levering is voor verbetering vatbaar.

Anne

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Beste Anne, Hartelijk dank voor uw positieve review! Hier zijn wij heel blij mee. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Bekx

Top snelle levering mooi product

Reactie Wastoren:

Beste meneer Bekx, Super!! Wat goed om te lezen. Bedankt dat u dit hier met ons deelt. Geniet van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Banis

Prima bedrijf, waarbij afspraak ook écht afspraak is.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Banis, Wat fijn om te lezen! We zijn blij dat u het zo heeft ervaren. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Leo Acket

Correcte beschrijving van de goederen, geleverd zoals aangekondigd

Reactie Wastoren:

Beste meneer Acket, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren