Wastoren

Gerhard

Supersnel geleverd. Vervangend onderdeel ook gratis nageleverd

Reactie Wastoren:

Beste Gerhard, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Gino

Zeer goed alles is gegaan zoals het beschreven is.

Reactie Wastoren:

Beste Gino, Super!! We zijn blij om dit te lezen. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

René

Snelle en goede levering. Product ook zeer stabiel en eenvoudig te monteren. Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Reactie Wastoren:

Beste René, Wat leuk om te lezen dat u zowel onze service als het product positief heeft ervaren. Daar doen wij het allemaal voor! Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette -... Beste René, Wat leuk om te lezen dat u zowel onze service als het product positief heeft ervaren. Daar doen wij het allemaal voor! Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Wisselend, maar uiteindelijk correct en snel geholpen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw, Ik ben blij dat u, ondanks de wisselende ervaringen, tevreden bent met hoe we dit hebben afgehandeld en ons ook zou aanbevelen. Ik hoop dat u nu aan het genieten bent van een... Beste meneer/mevrouw, Ik ben blij dat u, ondanks de wisselende ervaringen, tevreden bent met hoe we dit hebben afgehandeld en ons ook zou aanbevelen. Ik hoop dat u nu aan het genieten bent van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Hoogendijk

Er is nog niets geleverd, dus veel ervaring heb ik niet. Er is netjes gebeld dat de levering niet op tijd komt een enkele weken vertraging heeft. Ik verwacht nu elk moment een berichtje dat er wel... Er is nog niets geleverd, dus veel ervaring heb ik niet. Er is netjes gebeld dat de levering niet op tijd komt een enkele weken vertraging heeft. Ik verwacht nu elk moment een berichtje dat er wel geleverd kan worden.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hoogendijk, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tot nu toe. Dit kan inderdaad kloppen, wij hebben helaas een vertraging in de toelevering van alle kasten.. Wij hopen u zo... Beste mevrouw Hoogendijk, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tot nu toe. Dit kan inderdaad kloppen, wij hebben helaas een vertraging in de toelevering van alle kasten.. Wij hopen u zo snel mogelijk op te bellen met goed nieuws! In de tussentijd wil ik u bedanken voor uw geduld en hoop ik dat wij u daarna heel blij gaan maken met onze kasten. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Walle

Goede Service

Reactie Wastoren:

Top!! We zijn blij om dit te lezen :) Bedankt voor het delen en geniet van uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Coco

Alles goed en veel snellere levering als op de website stond.

Reactie Wastoren:

Beste Coco! Wat goed! Heeft u waarschijnlijk net geluk gehad met een kast die leverbaar was ;) Geniet van het eindresultaat. Groetjes, Babette - team Wastoren

Buts

Goede service

Reactie Wastoren:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! Daar doen wij het voor :) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

swiggers

Correcte afhandeling van de bestelling en stipte levering

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Swiggers, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn erg blij om te lezen dat het zo positief is. Geniet ervan! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

S klinkenberg

Super kwaliteit, prijs verhouding!

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Klinkenberg, Super!! We zijn blij om dit te lezen. Veel plezier nog gewenst met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren