Wastoren

De Kievit

Heel betrouwbaar en correct

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Kievit, Bedankt dat u dit met ons deelt. Wij zijn erg blij om dit te lezen. Veel plezier met uw nieuwe kasten! Groet, Babette - team Wastoren

Emil

Super goede service

Reactie Wastoren:

Beste Emil, Wat leuk dat u dit met ons deelt! Hier doen wij het voor ;) Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren

Marcel

Uitstekende service, duidelijk leverproces.

Reactie Wastoren:

Beste Marcel, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Dat maakt ons weer blij :) Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Wastoren

Zeer goed.

Reactie Wastoren:

Hartelijk dank voor uw positieve bericht! Daar zijn wij blij mee :) Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Ivan

Alles was tip top in orde

Reactie Wastoren:

Beste Ivan, Super!! Dat horen wij graag :) Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Kneppers

We hebben een kast gekocht voor de wasmachine, droger en een vriezer.
De levering was compleet en de bijgevoegde montage handleiding was duidelijk en goed te volgen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kneppers, Wat leuk en fijn om dit te lezen. Bedankt dat u dit met ons deelt. Veel plezier gewenst met uw mooie aankoop. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

M. Boer

Super vriendelijk en behulpzaam

Reactie Wastoren:

Beste meneer Boer, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Erg fijn om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Roel

Goed materiaal. Zou werk vereenvoudigen door onderdelen te nummeren dmv kleine stickers.

Reactie Wastoren:

Beste Roel, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het materiaal! Dat is zeker een goed punt ter verbetering, zodra dit mogelijk is; gaan we deze verandering toepassen :) Staat hoog op onze... Beste Roel, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het materiaal! Dat is zeker een goed punt ter verbetering, zodra dit mogelijk is; gaan we deze verandering toepassen :) Staat hoog op onze ambitie lijstje. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

Zwoferink Sanders

Kan er nog niet veel over zeggen. Er is netjes op tijd geleverd maar wij hebben de zending nog niet gecontroleerd omdat wij nog aan het verbouwen zijn en alle nog ingepakt op de pallet staat.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Zwoferink, Dat is begrijpelijk! We zijn blij dat de levering netjes is verlopen en hopen dat u ook tevreden zult zijn over het eindresultaat! Mocht u tijdens de opbouw van de kasten nog... Beste meneer Zwoferink, Dat is begrijpelijk! We zijn blij dat de levering netjes is verlopen en hopen dat u ook tevreden zult zijn over het eindresultaat! Mocht u tijdens de opbouw van de kasten nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Don Couwenberg

Goed verpakt. Netjes bij de voordeur en op tijd geleverd. Bouwpakket met duidelijke beschrijving om toren in elkaar te zetten. Robuuste toren. Functioneel erg handig. Zeer tevreden.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Couwenberg, Wauw wat een leuk bericht! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel het product als de service. Bedankt voor het delen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet,... Beste meneer Couwenberg, Wauw wat een leuk bericht! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel het product als de service. Bedankt voor het delen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren