Wastoren

Vervoort

Geen opmerkingen

Goed om te horen !

Heidi

Helaas ging er van alles verkeerd. Eerst mbt de levering, dat was de fout van de transporteur. Toen kwam er een onbegrijpelijke stapel met pakken, zonder pakbon. Het was heel ingewikkeld te... Helaas ging er van alles verkeerd. Eerst mbt de levering, dat was de fout van de transporteur. Toen kwam er een onbegrijpelijke stapel met pakken, zonder pakbon. Het was heel ingewikkeld te ontdekken hoe de installatie zou moeten zijn, want er waren allerlei onderdelen dubbel en een aantal ontbraken. Er werd heel vriendelijk gereageerd vanuit het bedrijf en de eigenaar kwam zelf naar Den Haag met onderdelen, maar dit waren helaas niet de juiste. Dus al met al heeft het veel lander geduurd dan gepland en veel meer geld aan de aannemer gekost. Ook dacht ik dat er een hoge kast bij was, waarin bijvoorbeeld een strijkplank en bezems zouden kunnen, maar die is er niet. Heb ik wellicht zelf fout gedaan bij de bestelling: zou enorm handig zijn.

P.V.Muller

Staat achter de klant

Reactie Wastoren:

Geachte heer Müller, dank voor uw herziene reactie n.a.v. uw eerdere beoordeling!
Zeer sportief.

P.V.Muller

Bedrijf zelf weinig op aan te merken. Transportbedrijf verschrikkelijk.

Reactie Wastoren:

Geachte heer Muller, wij hebben inmiddels zowel telefonisch alsook per e-mail contact met elkaar gehad. Wij hopen dat u uw review wilt nuanceren en gedeeltelijk wilt herzien.
Onze transporteur...
Onze transporteur heeft de opdracht correct bij u geleverd, maar hadden op z'n minst klantvriendelijker kunnen zijn. We hopen daarom op een hoger cijfer voor onze performance en onze mooie kast! Uw Wastoren team.

Boers

Gewoon goed

Zoals het hoort, dank!

M.Nienhuis

Zeer positief. Omruilen is geen probleem. Zeer net bedrijf. Kunnen andere een voorbeeld aan nemen

Reactie Wastoren:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent !

Kuipers

Meubel stevig en makkelijk in elkaar te zetten ,wat nog wel verbeterd kan worden is het volgende ,er zijn nog open gaatjes mogelijk dat hiervoor afdekt dopjes bijgeleverd kunnen worden zodat alles... Meubel stevig en makkelijk in elkaar te zetten ,wat nog wel verbeterd kan worden is het volgende ,er zijn nog open gaatjes mogelijk dat hiervoor afdekt dopjes bijgeleverd kunnen worden zodat alles mooi afgewerkt kan worden.

Reactie Wastoren:

Dank u voor de tip. Wij nemen het mee in de volgende productberbeteringsronde!

De wolf

Fijn!

JSH

Prima, levert wat men adverteerd?

Dank u!

Martine Engelaan

Zeer goed, mooie kast, netjes geleverd

Dank u!