Wastoren

Anton Spiessens

Goed.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Spiessens, bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren! Nog veel wasplezier met uw prachtige opstelling. Met vriendelijke... Beste meneer Spiessens, bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren! Nog veel wasplezier met uw prachtige opstelling. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Jan

Reactie Wastoren:

Beste Jan, we vinden het fijn om te lezen dat u Wastoren zal aanbevelen! Bedankt voor uw review. We wensen u nog veel wasplezier met uw nieuwe kast voor wasmachine en droger. Met vriendelijke groet,... Beste Jan, we vinden het fijn om te lezen dat u Wastoren zal aanbevelen! Bedankt voor uw review. We wensen u nog veel wasplezier met uw nieuwe kast voor wasmachine en droger. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Gert Eerkens

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste meneer Eerkens, wij danken u zeer voor het plaatsen van uw uitstekende beoordeling! Gelukkig heeft u het top ervaren. Nog veel plezier gewenst met uw wasmachine kast. Met vriendelijke groet,... Beste meneer Eerkens, wij danken u zeer voor het plaatsen van uw uitstekende beoordeling! Gelukkig heeft u het top ervaren. Nog veel plezier gewenst met uw wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Catrien

Het is een zeer goed product.

Reactie Wastoren:

Beste Catrien, goed om te lezen dat u de wasmachine en droger kast een zeer goed product vindt! We willen u nog veel was plezier wensen met uw aankoop en bedankt voor het achter laten van uw... Beste Catrien, goed om te lezen dat u de wasmachine en droger kast een zeer goed product vindt! We willen u nog veel was plezier wensen met uw aankoop en bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Ria Eshuis

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Eshuis, wat fijn dat u een uitstekende review voor ons achter laat! Dat vinden we altijd leuk om te lezen. Hopelijk gaat u nog veel plezier ervaren van uw kast voor wasmachine, droger... Beste mevrouw Eshuis, wat fijn dat u een uitstekende review voor ons achter laat! Dat vinden we altijd leuk om te lezen. Hopelijk gaat u nog veel plezier ervaren van uw kast voor wasmachine, droger én vriezer! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren.

Bram Seinen

Reactie Wastoren:

Beste meneer Seinen, bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat leuk dat u ons bedrijf zou aanbevelen! Nog veel succes met het afmaken van de kast. Daarnaast wensen we u alvast veel was plezier! Met... Beste meneer Seinen, bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat leuk dat u ons bedrijf zou aanbevelen! Nog veel succes met het afmaken van de kast. Daarnaast wensen we u alvast veel was plezier! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

M Wolters

Wasmachine ombouw van zeer goede kwaliteit en betaalbaar met zeer duidelijke gebruiksaanwijzing ,top bedrijf en snelle levering

Reactie Wastoren:

Beste meneer Wolters, bedankt voor het delen van uw super positieve review! Dat vinden we erg leuk om te lezen. Wat fijn dat de montage handleiding duidelijk voor uw was en dat de levering als zeer... Beste meneer Wolters, bedankt voor het delen van uw super positieve review! Dat vinden we erg leuk om te lezen. Wat fijn dat de montage handleiding duidelijk voor uw was en dat de levering als zeer goed is ervaren. Nog veel wasplezier met uw mooie opstelling! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Heleen

Prima, snelle levering.goede kwaliteit.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Lammers, wat leuk om te horen dat u Wastoren wilt aanbevelen! We willen u bedanken voor uw positieve review. Fijn dat de levering snel is verlopen. Nog veel wasplezier met uw aankoop!... Beste mevrouw Lammers, wat leuk om te horen dat u Wastoren wilt aanbevelen! We willen u bedanken voor uw positieve review. Fijn dat de levering snel is verlopen. Nog veel wasplezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Wim Drijfhout

Alles goed geregeld en keurig alles op tijd geleverd

Reactie Wastoren:

Beste meneer Drijfhout, bedankt voor uw super review! Het doet ons erg goed om te lezen dat u alles zo keurig heeft ervaren. We willen u nog veel plezier wensen met uw wasmachine kast. Met... Beste meneer Drijfhout, bedankt voor uw super review! Het doet ons erg goed om te lezen dat u alles zo keurig heeft ervaren. We willen u nog veel plezier wensen met uw wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Bert

Goed product. Goed bereikbare servicedienst. Schroeven ed. Was niet 100% volgens handleiding. Vervelend bij het opzetten

Reactie Wastoren:

Beste meneer Visschers, bedankt voor het achter laten van een review. Wat fijn om te horen dat u de wasmachine kast een goed product vindt en dat onze klantenservice u goed te woord heeft gestaan!... Beste meneer Visschers, bedankt voor het achter laten van een review. Wat fijn om te horen dat u de wasmachine kast een goed product vindt en dat onze klantenservice u goed te woord heeft gestaan! Mocht u nog een paar extra schroeven opgestuurd willen, neem dan even contact met ons op. We helpen u graag verder. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren