Wastoren

Gerrit Assies

Aankoop ging prima, er is nog niets geleverd en ik krijg al wel een feedback onderzoek. Persoonlijk zou ik eerst leveren ?

Reactie Wastoren:

Beste meneer Assies, Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft helemaal gelijk, zo zou ik het persoonlijk ook liever doen. Echter worden de reviews bij ons al automatisch ingepland na uw bestelling.... Beste meneer Assies, Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft helemaal gelijk, zo zou ik het persoonlijk ook liever doen. Echter worden de reviews bij ons al automatisch ingepland na uw bestelling. Feedback company heeft een policy dat wij niet zomaar uitnodigingen weer kunnen verwijderen, om zo de echtheid van alle reviews te waarborgen. Vandaar dat wij ook bij hen zijn aangesloten, maar dan werkt de vertraagde levering niet helemaal mee... Excuses hiervoor! Ik hoop dat zodra uw bestelling binnenkomt, u positief bent en zult genieten van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Kisteman

Goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Kisteman, Dat is super!! Goed om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Jessy Possel

Goed, snelle levering, stevig materiaal

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Possel, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Het maakt ons blij om dit te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Elshout

Uitstekend!

Reactie Wastoren:

Fantastisch!! Dat vinden wij leuk om te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

janssen vd heuvel

Moeilijk in elkaar te zetten. dagen aan gewerkt, en als alles staat, dan staat het alsnog van de muur af, waardoor je toch vuil erachter hebt die je niet kunt schoonmaken. dus op de foto ziet het er... Moeilijk in elkaar te zetten. dagen aan gewerkt, en als alles staat, dan staat het alsnog van de muur af, waardoor je toch vuil erachter hebt die je niet kunt schoonmaken. dus op de foto ziet het er echt opgeruimd uit, maar t is best open van achteren.
levering was wel snel, en telefonische hulp was ook snel.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Janssen vd Heuvel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Vervelend om te lezen dat u dagen heeft gewerkt aan de twee kasten. In principe zou één zo'n kast binnen 2-3 uur... Beste mevrouw Janssen vd Heuvel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Vervelend om te lezen dat u dagen heeft gewerkt aan de twee kasten. In principe zou één zo'n kast binnen 2-3 uur opgebouwd moeten kunnen worden. Wij horen een aantal verschillende meningen over hoe gemakkelijk het is, daarom zijn wij op dit moment ook bezig met een montage video, zodat het hopelijk voor iedereen die de montagehandleiding niet duidelijk genoeg vindt het alsnog goed te doen is :) Het feit dat de kast open is aan de achterkant is nodig om daar alle aansluitingen achter te kunnen verstoppen. U kunt dan met de muurbeugels de kast vast monteren aan de muur en het er ook strak tegen aan zetten. Indien u hier vragen over heeft, dan hoor ik het graag. Ik hoop dat u nu wel aan het genieten bent van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Fam de Haan

Prima bedrijf, goed geholpen. Denken goed mee .

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Haan, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Gerhard

Supersnel geleverd. Vervangend onderdeel ook gratis nageleverd

Reactie Wastoren:

Beste Gerhard, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Gino

Zeer goed alles is gegaan zoals het beschreven is.

Reactie Wastoren:

Beste Gino, Super!! We zijn blij om dit te lezen. Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

René

Snelle en goede levering. Product ook zeer stabiel en eenvoudig te monteren. Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Reactie Wastoren:

Beste René, Wat leuk om te lezen dat u zowel onze service als het product positief heeft ervaren. Daar doen wij het allemaal voor! Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette -... Beste René, Wat leuk om te lezen dat u zowel onze service als het product positief heeft ervaren. Daar doen wij het allemaal voor! Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Wisselend, maar uiteindelijk correct en snel geholpen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer/mevrouw, Ik ben blij dat u, ondanks de wisselende ervaringen, tevreden bent met hoe we dit hebben afgehandeld en ons ook zou aanbevelen. Ik hoop dat u nu aan het genieten bent van een... Beste meneer/mevrouw, Ik ben blij dat u, ondanks de wisselende ervaringen, tevreden bent met hoe we dit hebben afgehandeld en ons ook zou aanbevelen. Ik hoop dat u nu aan het genieten bent van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren