Wastoren

Angelique

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste Angelique, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Schaafsma

Prima snelle levering!!!

Reactie Wastoren:

Beste Mevr. Schaafsma, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Wastoren. Veel plezier met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Maarten

Snelle levering en super mooi materiaal. Ziet er fantastisch uit.

Reactie Wastoren:

Beste Maarten, Wat super!! Daar worden wij nou blij van :) Bedankt dat u dit hier met ons deelt. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Marcel

Mooi en degelijk product, zeker aan te bevelen. Bedrijf levert conform afspraak.

Reactie Wastoren:

Beste Marcel, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent. Bedankt voor het delen. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ruud Fredriks

Goede levering van een mooi product.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Fredriks, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij om te lezen dat het zo positief is. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Elly

Een mooie en goede kwaliteit kast. De levering was ook erg snel.

Reactie Wastoren:

Beste Elly, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over zowel de kwaliteit van de kast als de levering. Daar zijn wij erg blij mee! Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met... Beste Elly, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over zowel de kwaliteit van de kast als de levering. Daar zijn wij erg blij mee! Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Simon

Zeer tevreden!!!

Reactie Wastoren:

Beste Simon, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ben

Reactie Wastoren:

Beste Ben, Daar zijn wij blij mee! Bedankt voor het delen. Veel plezier gewenst met uw kastenopstelling van Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Jasper

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste Jasper, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent! Bedankt hiervoor :) Geniet van een mooi en functioneel eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Angelique

Reactie Wastoren:

Beste Angelique, Hartelijk dank voor het delen van een positieve review en uw aanbeveling. Hier zijn wij erg blij mee. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren