Wastoren

Reynders Gary

Online opzoek gegaan en bij dit bedrijf terecht gekomen en een bestelling geplaatst

Bollansee w

Zeer goed bedrijf.
Meubel door transport beschadigd is direct nageleverd.Transportbedrijf is zeer slecht, met verkeerd leveringsadres en beschadigd
. meubel

Reactie Wastoren:

Geachte heer Bollansee, dank u voor de (terecht) kritische noot. Het verkeerde leveradres is onszelf helaas overkomen; de beschadiging hebben wij als claim bij ons transportbedrijf neergelegd. We... Geachte heer Bollansee, dank u voor de (terecht) kritische noot. Het verkeerde leveradres is onszelf helaas overkomen; de beschadiging hebben wij als claim bij ons transportbedrijf neergelegd. We hopen dat u met de snelle herlevering van het beschadigde pakket en de creditnota tevreden bent en wensen u desondanks veel plezier van de Wastoren!

orsel

Alles was naar wens

Reactie Wastoren:

Dank u voor de moeite om ons dit te laten weten!

Sabine

Goed product. Ik blij dat ik het aangeschaft heb.

Reactie Wastoren:

Fijn, erg veel plezier ervan gewenst!

Jantien

Fijn !

Griffioen

We hebben de wastoren voor wasmachine en droger nu een paar weken in gebruik en ik ben er heel blij mee, ik heb door de lade m’n handen vrij om de was uit de droger te halen en in de wasmand te... We hebben de wastoren voor wasmachine en droger nu een paar weken in gebruik en ik ben er heel blij mee, ik heb door de lade m’n handen vrij om de was uit de droger te halen en in de wasmand te doen! De kast is stevig en mooi!

Reactie Wastoren:

Enorm veel en lang plezier ervan gewenst!

beyts

Geen enkele min ervaring ondervonden. Er werd wel geleverd zonder eerst contact te hebben nemen over de dag van levering. Gelukkig was er iemand thuis op dat moment.

Reactie Wastoren:

Goed om te horen. Onze transporteur neemt inderdaad soms een bestelling mee als dit op de route uitkomt en in de hoop dat de klant thuis is.
wanneer niet wordt u alsnog gebeld om een afspraak...
wanneer niet wordt u alsnog gebeld om een afspraak te maken.

secil refik

I am happy with the product. it is strong and looks good.

Reactie Wastoren:

Thank you for your review! Enjoy!

Carin

Mooie wastoren, gemakkelijk zelf te monteren.

Reactie Wastoren:

Fijn om te horen, dat het in elkaar zetten prima te doen is!

Rogiers

Dank u!