Wastoren

Ria Marchand

Binnen twee weken geleverd door een fantastische bezorger. Een dijk van een kast, ben er zo blij mee! Ook aan de telefoon reuze behulpzaam

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Marchand, Ontzettend leuk om te lezen dat u zo lovend bent! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Harry Habets

Een prima Kastenwand 2.1, degelijk en makkelijk in elkaar te zetten.
Dit is precies wat we zochten, wassen en drogen op ooghoogte met genoeg opbergruimte. De wasmachine staat stabiel.
De...
Een prima Kastenwand 2.1, degelijk en makkelijk in elkaar te zetten.
De levering was binnen, de afgesproken, 4 weken. Met het bestellen van extra kastgrepen werd niet moeilijk gedaan.
We hopen er nog lang plezier van te hebben.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Habets, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Wij zijn erg blij om te lezen dat u het zo positief heeft ervaren. Ook wij hopen dat u nog lang zult genieten van deze... Beste meneer Habets, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Wij zijn erg blij om te lezen dat u het zo positief heeft ervaren. Ook wij hopen dat u nog lang zult genieten van deze oplossing. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - Team Wastoren

Frouke

De pakketten met de wastorenonderdelen werden stipt op tijd afgeleverd door een zeer vriendelijke en zorgvuldig en voorzichtig werkende transporteur!
Het in elkaar zetten van de wastoren was...
Het in elkaar zetten van de wastoren was eenvoudig door de uitgebreide en met veel plaatjes verhelderde instructie.
Het geleverde plaatmateriaal is stevig.
Het enige waar ik wat minder blij mee ben, zijn de scharnieren van de bovenkast - die zijn wat slap waardoor de deur wat wiebelig is.

Reactie Wastoren:

Beste Frouke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de levering, instructies en het materiaal. Daar zijn wij erg blij mee. Wel... Beste Frouke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de levering, instructies en het materiaal. Daar zijn wij erg blij mee. Wel vervelend om te lezen dat uw scharnieren niet stevig genoeg zijn. Dit hoort natuurlijk niet zo. Dus als u graag een nieuw setje hiervoor ontvangt, kunt u ons dan mailen naar info@wastoren.nl? Dan zorgt mijn collega ervoor dat dit uw kant op gestuurd wordt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

D. Mevis

Snelle levering. Mooi product. Heb nog maar een kast en legplanken bijbesteld.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Mevis, Wat leuk dat u nog iets extra erbij heeft bestelt en dat u zo positief bent. Veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Manuel

Heb een goede ervaring met het bedrijf

Reactie Wastoren:

Beste Manuel, Wat fijn om te horen, leuk dat u dit met ons deelt. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Richard

Uitstekend

Reactie Wastoren:

Beste Richard, Wat fijn om te lezen! Bedankt dat u dit met ons deelt. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

nvt

Prettig

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring! Geniet van uw nieuwe Wastoren. Groet, Babette - team Wastoren

Stefan

Ze reageren snel bij vragen en leveren zoals beloofd. Alleen was het voor ons bij de aankoop onduidelijk dat de wasmachine niet bovenin kon, dus nu staat deze helaas nog steeds op de grond.... Ze reageren snel bij vragen en leveren zoals beloofd. Alleen was het voor ons bij de aankoop onduidelijk dat de wasmachine niet bovenin kon, dus nu staat deze helaas nog steeds op de grond. Daarnaast kunnen de bouwinstructies her en der verbeterd worden.

Reactie Wastoren:

Beste Stefan, Wat vervelend om te lezen dat dit niet duidelijk genoeg was voor jullie. Heeft u misschien feedback van waar dit duidelijker had kunnen staan? Wij hebben het namelijk onder de titel... Beste Stefan, Wat vervelend om te lezen dat dit niet duidelijk genoeg was voor jullie. Heeft u misschien feedback van waar dit duidelijker had kunnen staan? Wij hebben het namelijk onder de titel vernoemd bij het product en in de omschrijving gemarkeerd. Echter zitten wij zo in onze materie, dat u wellicht een beter idee heeft van hoe wij dit kunnen verbeteren? Dan hoor ik dat maar al te graag! Ik hoop dat u met de volledige kastenwand verder wel tevreden bent en dat het voor extra opbergruimte en daardoor ook rust bij jullie zorgt :) Indien u hier nog iets over wilt delen met ons, dan mag u ons altijd mailen of bellen! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Annick Hof

Rappe levering

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hof, Bedankt voor uw positieve review! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Prive

Prima, mooie kast, geluid verminderen, stevig en effectief. Geen probleem bij retour van kast teveel besteld.

Reactie Wastoren:

Goedemiddag, We zijn blij om te lezen dat u het allemaal zo positief heeft ervaren en tevreden bent met het eindresultaat, daar doen wij het voor! Geniet ervan. Groet, Babette - team Wastoren