Wastoren

Gerard van der Wens

Wat een top service!
Door foutief meten van mijn kant had ik een kastje over. Gewoon thuis opgehaald en de centjes netjes terug gestort. Wat een wereldbedrijf!!

A.Kamra

Good response and service

Reactie Wastoren:

Dear Mr. Kamra, Thank you for your understanding and sharing another review about your experiences with our service. We hope you will be able to enjoy your new Wastoren/Washtower. Whenever there is... Dear Mr. Kamra, Thank you for your understanding and sharing another review about your experiences with our service. We hope you will be able to enjoy your new Wastoren/Washtower. Whenever there is anything else where we can assist you with, do not hesitate to write or call us. Best regards, Babette - team Wastoren

A.Kamra

Cabinets not as per drawings - defect?

Reactie Wastoren:

Dear Mr. Kamra, Thank you for your message via this feedback portal. I just spoke to my colleagues and they told me that they have looked at your images and talked about what the solution can be.... Dear Mr. Kamra, Thank you for your message via this feedback portal. I just spoke to my colleagues and they told me that they have looked at your images and talked about what the solution can be. They have informed you about this via email. Hope this will help to solve it. If not, do not hesitate to write or call to us again. Our goal is that the solution is exactly as how it's supposed to be so, so we're always happy to help you. Best regards, Babette - team Wastoren

Cor

Degelijk product

Reactie Wastoren:

Beste Cor, Bedankt voor uw positieve review en aanbeveling! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Gerrit Assies

Aankoop ging prima, er is nog niets geleverd en ik krijg al wel een feedback onderzoek. Persoonlijk zou ik eerst leveren ?

Reactie Wastoren:

Beste meneer Assies, Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft helemaal gelijk, zo zou ik het persoonlijk ook liever doen. Echter worden de reviews bij ons al automatisch ingepland na uw bestelling.... Beste meneer Assies, Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft helemaal gelijk, zo zou ik het persoonlijk ook liever doen. Echter worden de reviews bij ons al automatisch ingepland na uw bestelling. Feedback company heeft een policy dat wij niet zomaar uitnodigingen weer kunnen verwijderen, om zo de echtheid van alle reviews te waarborgen. Vandaar dat wij ook bij hen zijn aangesloten, maar dan werkt de vertraagde levering niet helemaal mee... Excuses hiervoor! Ik hoop dat zodra uw bestelling binnenkomt, u positief bent en zult genieten van een mooi eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Kisteman

Goede ervaring

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Kisteman, Dat is super!! Goed om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Jessy Possel

Goed, snelle levering, stevig materiaal

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Possel, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Het maakt ons blij om dit te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Elshout

Uitstekend!

Reactie Wastoren:

Fantastisch!! Dat vinden wij leuk om te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

janssen vd heuvel

Moeilijk in elkaar te zetten. dagen aan gewerkt, en als alles staat, dan staat het alsnog van de muur af, waardoor je toch vuil erachter hebt die je niet kunt schoonmaken. dus op de foto ziet het er... Moeilijk in elkaar te zetten. dagen aan gewerkt, en als alles staat, dan staat het alsnog van de muur af, waardoor je toch vuil erachter hebt die je niet kunt schoonmaken. dus op de foto ziet het er echt opgeruimd uit, maar t is best open van achteren.
levering was wel snel, en telefonische hulp was ook snel.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Janssen vd Heuvel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Vervelend om te lezen dat u dagen heeft gewerkt aan de twee kasten. In principe zou één zo'n kast binnen 2-3 uur... Beste mevrouw Janssen vd Heuvel, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Vervelend om te lezen dat u dagen heeft gewerkt aan de twee kasten. In principe zou één zo'n kast binnen 2-3 uur opgebouwd moeten kunnen worden. Wij horen een aantal verschillende meningen over hoe gemakkelijk het is, daarom zijn wij op dit moment ook bezig met een montage video, zodat het hopelijk voor iedereen die de montagehandleiding niet duidelijk genoeg vindt het alsnog goed te doen is :) Het feit dat de kast open is aan de achterkant is nodig om daar alle aansluitingen achter te kunnen verstoppen. U kunt dan met de muurbeugels de kast vast monteren aan de muur en het er ook strak tegen aan zetten. Indien u hier vragen over heeft, dan hoor ik het graag. Ik hoop dat u nu wel aan het genieten bent van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Fam de Haan

Prima bedrijf, goed geholpen. Denken goed mee .

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Haan, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren