Wastoren

Erik Erik

Degelijke kasten, gemakkelijk elementen te vinden en te bestellen, daarna behoorlijk vlot geleverd.

Roland Vliegen

Ik had uit de advertentie niet begrepen dat de wastoren als bouwpakket geleverd zou worden. Voor mensen die minder technisch zijn is het best moeilijk om alles in elkaar te zetten. Dit mag... Ik had uit de advertentie niet begrepen dat de wastoren als bouwpakket geleverd zou worden. Voor mensen die minder technisch zijn is het best moeilijk om alles in elkaar te zetten. Dit mag duidelijker beschreven worden in de advertentie

pieter oudejans

Primaire

Mariëlle Yvette

Een goed bedrijf; snelle reactie op mail; bezorging in goed overleg; erg vriendelijke en nette bezorger.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Yvette, bedankt voor uw complimenten! Leuk om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren en dat u een top review voor ons achter laat. Dank daarvoor! We willen u nog veel plezier... Beste mevrouw Yvette, bedankt voor uw complimenten! Leuk om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren en dat u een top review voor ons achter laat. Dank daarvoor! We willen u nog veel plezier wensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Jolanda De Rek

Goede service

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw de Rek, Hartelijk dank voor uw positieve review. Hier zijn wij erg blij mee. We wensen u veel plezier met uw kasten van Wastoren, fijne dag! Met vriendelijke groet, Babette - team... Beste mevrouw de Rek, Hartelijk dank voor uw positieve review. Hier zijn wij erg blij mee. We wensen u veel plezier met uw kasten van Wastoren, fijne dag! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

K

We waren aangenaam verrast van de kwaliteit van de kasten. Echt degelijk! Na de eerste kast hadden we het systeem begrepen en verliep het monteren vlot.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw K., Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling! Leuk om te lezen dat u zo aangenaam verrast bent over de kwaliteit, dat is goed om te horen. We wensen u veel... Beste mevrouw K., Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling! Leuk om te lezen dat u zo aangenaam verrast bent over de kwaliteit, dat is goed om te horen. We wensen u veel plezier met het eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Hans Dekker

Ze doen wat ze beloven

Reactie Wastoren:

Beste meneer Dekker, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. We zijn blij om dit te lezen en hopen dat u nog heel lang gaat genieten van het eind resultaat! Fijne dag. Met... Beste meneer Dekker, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met ons. We zijn blij om dit te lezen en hopen dat u nog heel lang gaat genieten van het eind resultaat! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Rishmie Breidel

Top

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Breidel, bedankt voor uw top review! Veel was plezier gewenst met uw zwarte wasmachine kast van Wastoren. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Willem Rodermond

Goede ervaring, bestellen, bezorgen en het monteren verliep prima

Reactie Wastoren:

Beste meneer Rodermond, wat goed om te lezen dat uw ervaring, het bestellen, het bezorgen en het monteren prima verliepen! Bedankt voor het posten van een review. We willen u nog veel plezier wensen... Beste meneer Rodermond, wat goed om te lezen dat uw ervaring, het bestellen, het bezorgen en het monteren prima verliepen! Bedankt voor het posten van een review. We willen u nog veel plezier wensen met uw wasmachine kast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren