Wastoren

Rob Spenkelink

Zeer klantvriendelijk en service gericht.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Spenkelink, ik lees dat zowel onze telefonisten als onze bezorgers u vriendelijk en goed hebben geholpen. Dit zullen wij doorgeven en vinden we altijd super leuk om te lezen! Bedankt... Beste meneer Spenkelink, ik lees dat zowel onze telefonisten als onze bezorgers u vriendelijk en goed hebben geholpen. Dit zullen wij doorgeven en vinden we altijd super leuk om te lezen! Bedankt voor uw positieve review. We willen u nog veel was plezier wensen met uw wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

chantal

Heel netjes.. we hadden zelf een paneel kapot geschroefd, en krijgen er netjes een nieuwe voor toegestuurd

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Wolters, een ongelukje zit in een klein hoekje .. Gelukkig hebben we u kunnen helpen door een nieuw paneel op te sturen! Wij helpen onze klanten graag. We wensen u nog veel wasplezier... Beste mevrouw Wolters, een ongelukje zit in een klein hoekje .. Gelukkig hebben we u kunnen helpen door een nieuw paneel op te sturen! Wij helpen onze klanten graag. We wensen u nog veel wasplezier met uw nieuwe wasmachine kast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Theo Cornelissen

Prima bedrijf , een paar keer telefonisch contact verliep uitstekend.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Cornelissen, wat fijn dat onze service collega's uw goed van dienst zijn geweest en dat u goed bent geholpen tijdens het telefonische contact! Dat is voor ons zeer belangrijk. Wij... Beste meneer Cornelissen, wat fijn dat onze service collega's uw goed van dienst zijn geweest en dat u goed bent geholpen tijdens het telefonische contact! Dat is voor ons zeer belangrijk. Wij danken u voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Kolk

Goed, jammer dat de planken niet geleverd waren maar die kwamen een week later

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kolk, ik lees dat de planken van uw kastenwand een weekje later zijn binnen gekomen als de overige onderdelen. Hopelijk heeft dit niet al te veel hinder opgeleverd! Desondanks zijn we... Beste meneer Kolk, ik lees dat de planken van uw kastenwand een weekje later zijn binnen gekomen als de overige onderdelen. Hopelijk heeft dit niet al te veel hinder opgeleverd! Desondanks zijn we blij om te lezen dat u alles goed heeft ervaren. Nog veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Liliane Wuyts

Goed. Zouden wat meer foto's van de binnenkant van de kasten mogen weergeven.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Wuyts, bedankt voor het achter laten van uw review! Goed om te lezen dat u Wastoren zal aanbevelen. We hopen dat u straks nog veel was plezier gaat ervaren als de wasmachine ook binnen... Beste mevrouw Wuyts, bedankt voor het achter laten van uw review! Goed om te lezen dat u Wastoren zal aanbevelen. We hopen dat u straks nog veel was plezier gaat ervaren als de wasmachine ook binnen is en de kast helemaal gereed kan worden gemaakt! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

M Stoker

Was wel goed alleen de grote kast in elkasr zetten kan slimmer hier heb je op deze manier 3 man voor nodig

Reactie Wastoren:

Beste meneer stoker, bedankt voor het achter laten van uw review. We lezen dat u wat moeite heeft gehad met het in elkaar zetten van de grote kast en dat dit proces volgens u slimmer kan. We stellen... Beste meneer stoker, bedankt voor het achter laten van uw review. We lezen dat u wat moeite heeft gehad met het in elkaar zetten van de grote kast en dat dit proces volgens u slimmer kan. We stellen feedback altijd op prijs, mocht u nog waardevolle tips hebben voor onze montage handleiding dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Luc Vansingel

Vriendelijk en alles goed verlopen

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Singel, fijn dat alles vriendelijk en goed is verlopen en dat u geen problemen heeft ervaren met het monteren van de kast. We willen u nog veel was plezier wensen. Met vriendelijke... Beste meneer van Singel, fijn dat alles vriendelijk en goed is verlopen en dat u geen problemen heeft ervaren met het monteren van de kast. We willen u nog veel was plezier wensen. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

E Van leeuwen

Prima, goede uitleg, stevig materiaal

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Leeuwen, bedankt voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u zo positief bent! U heeft een mooie kast opstelling zelf samen gesteld, we willen u nog veel plezier wensen... Beste mevrouw van Leeuwen, bedankt voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u zo positief bent! U heeft een mooie kast opstelling zelf samen gesteld, we willen u nog veel plezier wensen met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Dirk Venhuis

Mooie kasten, snel geleverd, miste wel boekje met instructies bij 1 kast

Reactie Wastoren:

Beste meneer Venhuis, bedankt voor uw positieve beoordeling! We lezen dat u helaas een montage boekje miste bij 1 van de kasten. We hadden u graag eentje op willen sturen! Gelukkig is het met de... Beste meneer Venhuis, bedankt voor uw positieve beoordeling! We lezen dat u helaas een montage boekje miste bij 1 van de kasten. We hadden u graag eentje op willen sturen! Gelukkig is het met de montage video's alsnog gelukt. Mochten we u nog ergens bij kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Frans en Judith

Prima levering en kwaliteit van materiaal

Reactie Wastoren:

Beste Frans en Judith, bedankt voor jullie super beoordeling! Tof om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en kasten. Nog veel wasplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Amber - Team... Beste Frans en Judith, bedankt voor jullie super beoordeling! Tof om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en kasten. Nog veel wasplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren