Wastoren

Ger de Snoo

Van begin tot eind uiterst correcte gang van zaken. Zeldzaam vlotte en plezierige communicatie. Probleempje werd onmiddellijk opgelost, kosteloos. Installatie vergt wel enige technische vaardigheid,... Van begin tot eind uiterst correcte gang van zaken. Zeldzaam vlotte en plezierige communicatie. Probleempje werd onmiddellijk opgelost, kosteloos. Installatie vergt wel enige technische vaardigheid, vergelijkbaar met keukeninstallatie. Instructie dient tot in perfectie gevolgd te worden.
Eindresultaat perfect.

Beste meneer de Snoo,
Beste meneer de Snoo,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te lezen dat u het zo positief heeft ervaren en dat het eindresultaat ook perfect is geworden! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

kuin

Zeer goed

Reactie Wastoren:

Kort maar krachtig! En daar zijn wij heel erg blij mee om te lezen. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Ruud van der Haring

Ervaring is uitstekend. Top kasten en levering volgens afspraak

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Haring, Super om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel het product als de levering. Geniet van uw Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren

de Haan

Prima ervaring. Behulpzaam, toen bleek dat we er even niet uitkwamen met alle verschillende pakketten werd rustig uitgelegd dat we per kast 3 colli's nodig hadden. Ook bij het ontbreken van een... Prima ervaring. Behulpzaam, toen bleek dat we er even niet uitkwamen met alle verschillende pakketten werd rustig uitgelegd dat we per kast 3 colli's nodig hadden. Ook bij het ontbreken van een plankendrager werd deze gewoon nagezonden met als extra een mooie pen.

Reactie Wastoren:

Wat fijn dat wij op deze manier hebben kunnen helpen! Goed om te lezen dat het daarna allemaal is gelukt. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

J. Adriaanse

Snellere levering dan verwacht! Het monteren vergt wel enige kennis van tekening lezen. Het strikt volgen van de tekeningen en de nummering van de onderdelen is noodzakelijk om alles tot een goed... Snellere levering dan verwacht! Het monteren vergt wel enige kennis van tekening lezen. Het strikt volgen van de tekeningen en de nummering van de onderdelen is noodzakelijk om alles tot een goed einde te brengen. Verder een prachtig meubel van mooie kwaliteit!! Zwaar plaatmateriaal, degelijk bevestigings materiaal.

Reactie Wastoren:

Goedemiddag! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw uitgebreide bericht. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Jan

Snelle levering, komt afspraken na. Stevige kast, staat als een huis.

Reactie Wastoren:

Beste Jan, Wat fijn om te horen! Bedankt voor dit positieve bericht. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Suzanne

Snelle levering, helaas werd dit pakket wel op de stoep achter gelaten.

Reactie Wastoren:

Beste Suzanne, Bedankt voor uw review. In principe hoort de leverancier het pakket voor de deur af te leveren. Wij zullen hier een notitie van maken en het terug koppelen naar de leverancier, zodat... Beste Suzanne, Bedankt voor uw review. In principe hoort de leverancier het pakket voor de deur af te leveren. Wij zullen hier een notitie van maken en het terug koppelen naar de leverancier, zodat we hopelijk dit soort situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Hopelijk bent u nu aan het genieten van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Frank

Reactie Wastoren:

Beste Frank, Bedankt voor deze positieve review. Hier zijn we nou blij mee! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

privé

Duidelijke en informatieve website; plezierige mondelinge informatie

Reactie Wastoren:

Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze website en communicatie. Hier zijn we erg blij mee en ik ga het terugkoppelen naar mijn collega's. Veel plezier gewenst met uw... Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze website en communicatie. Hier zijn we erg blij mee en ik ga het terugkoppelen naar mijn collega's. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Mooi product

Reactie Wastoren:

Goedemorgen, Heel erg bedankt voor uw positieve review. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren