Wastoren

Marina Vanhaverbeke

Top

Ernst Knaapen

Bestellingen was makkelijk geplaatst en de levering was conform afspraak. Voornamelijk de kwaliteit van de kast spreekt ons aan.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Knaapen, bedankt voor uw super beoordeling! Gelukkig bent u zo tevreden over de kwaliteit van de kast, dat vinden wij ook zeer belangrijk. Goed om te lezen dat óók het bestelprocess en... Beste meneer Knaapen, bedankt voor uw super beoordeling! Gelukkig bent u zo tevreden over de kwaliteit van de kast, dat vinden wij ook zeer belangrijk. Goed om te lezen dat óók het bestelprocess en de levering is bevallen. We willen u nog veel was plezier wensen met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

R. van Velzen

Fantastische service, zowel pre-sale als ook aftersales

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Velzen, wat goed om te lezen dat u een fantastische ervaring met ons heeft gehad! Ik zal de complimentenover de klanten service doorgeven. We willen u nog veel was plezier wensen... Beste meneer van Velzen, wat goed om te lezen dat u een fantastische ervaring met ons heeft gehad! Ik zal de complimentenover de klanten service doorgeven. We willen u nog veel was plezier wensen met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

kevin engels

Prima kast ik kan zeker verbetering aanbrengen maar dat is een best lang verhaal

Reactie Wastoren:

Beste meneer Engels, bedankt voor uw review! Ik lees dat u wat verbeteringen zou kunnen aanbrengen, juist naar deze feedback punten zijn wij zeer benieuwd om klant ervaringen in de toekomst te... Beste meneer Engels, bedankt voor uw review! Ik lees dat u wat verbeteringen zou kunnen aanbrengen, juist naar deze feedback punten zijn wij zeer benieuwd om klant ervaringen in de toekomst te blijven verbeteren! Mocht u deze punten willen toelichten, aarzel dan niet met ons contact op te nemen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Amber - team Wastoren

Elly Barmentloo

Prima bedrijf snelle levering

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Barmentloo, bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Ik lees dat u de kast 2 jaar geleden al heeft gekocht en er nu een kraantje bij heeft besteld. Goed om te horen dat deze... Beste mevrouw Barmentloo, bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Ik lees dat u de kast 2 jaar geleden al heeft gekocht en er nu een kraantje bij heeft besteld. Goed om te horen dat deze snel was geleverd! Hopelijk geniet u nog lang van uw wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Inge van Calker

Prima service, helder en conform afspraak. De wastoren is zoals beschreven en verwacht: ziet er mooi uit.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Calker, wat goed om te lezen dat de wasmachine kast aan uw verwachtingen voldoet en dat het mooi staat in uw wasruimte! Fijn dat we goede service hebben kunnen leveren. We hopen... Beste mevrouw van Calker, wat goed om te lezen dat de wasmachine kast aan uw verwachtingen voldoet en dat het mooi staat in uw wasruimte! Fijn dat we goede service hebben kunnen leveren. We hopen dat u nog veel was plezier zal ervaren van uw kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Roy

Slecht

Reactie Wastoren:

Beste meneer Oostindien, we vinden het zeer spijtig dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. U heeft een wasmachine kast besteld via een externe retailer en helaas is tijdens dit... Beste meneer Oostindien, we vinden het zeer spijtig dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. U heeft een wasmachine kast besteld via een externe retailer en helaas is tijdens dit order process wat verwarring ontstaan. Zowel wij, als onze externe retailer, hebben oplossingen geprobeerd aan te dragen, helaas tevergeefs. We hadden u graag verder willen helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Luna Vanden Broucke

Enkele problemen gehad met de kast, maar uiteindelijk goed geholpen door het bedrijf.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Vanden Broucke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We vonden het vervelend om te lezen dat uw ervaringen in eerste instantie niet helemaal naar verwachtingen waren, maar... Beste mevrouw Vanden Broucke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. We vonden het vervelend om te lezen dat uw ervaringen in eerste instantie niet helemaal naar verwachtingen waren, maar we zijn blij dat we het naar uw tevredenheid hebben kunnen oplossen. Mochten wij in de toekomst toch nog wat voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag. Geniet van de kast! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Hans Van den Brule

Prima, mooie spullen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van den Brule, bedankt voor de complimenten en de super positieve beoordeling! Het doet ons altijd goed om zo'n review te ontvangen. Hopelijk ervaart u nog veel was plezier met uw... Beste meneer van den Brule, bedankt voor de complimenten en de super positieve beoordeling! Het doet ons altijd goed om zo'n review te ontvangen. Hopelijk ervaart u nog veel was plezier met uw nieuwe wasmachine kast. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Tim Hoogenboom

Goed product en goede service.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Hoogenboom, we lezen dat u onze service goed heeft ervaren en dat u blij bent met het product. Daar zijn we heel blij mee! Leuk dat u Wastoren wil aanbevelen. We willen u nog veel... Beste meneer Hoogenboom, we lezen dat u onze service goed heeft ervaren en dat u blij bent met het product. Daar zijn we heel blij mee! Leuk dat u Wastoren wil aanbevelen. We willen u nog veel plezier wensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren