Wastoren

chantal

Heel netjes.. we hadden zelf een paneel kapot geschroefd, en krijgen er netjes een nieuwe voor toegestuurd

Theo Cornelissen

Prima bedrijf , een paar keer telefonisch contact verliep uitstekend.

Kolk

Goed, jammer dat de planken niet geleverd waren maar die kwamen een week later

Liliane Wuyts

Goed. Zouden wat meer foto's van de binnenkant van de kasten mogen weergeven.

M Stoker

Was wel goed alleen de grote kast in elkasr zetten kan slimmer hier heb je op deze manier 3 man voor nodig

Reactie Wastoren:

Beste meneer stoker, bedankt voor het achter laten van uw review. We lezen dat u wat moeite heeft gehad met het in elkaar zetten van de grote kast en dat dit proces volgens u slimmer kan. We stellen... Beste meneer stoker, bedankt voor het achter laten van uw review. We lezen dat u wat moeite heeft gehad met het in elkaar zetten van de grote kast en dat dit proces volgens u slimmer kan. We stellen feedback altijd op prijs, mocht u nog waardevolle tips hebben voor onze montage handleiding dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Luc Vansingel

Vriendelijk en alles goed verlopen

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Singel, fijn dat alles vriendelijk en goed is verlopen en dat u geen problemen heeft ervaren met het monteren van de kast. We willen u nog veel was plezier wensen. Met vriendelijke... Beste meneer van Singel, fijn dat alles vriendelijk en goed is verlopen en dat u geen problemen heeft ervaren met het monteren van de kast. We willen u nog veel was plezier wensen. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

E Van leeuwen

Prima, goede uitleg, stevig materiaal

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw van Leeuwen, bedankt voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u zo positief bent! U heeft een mooie kast opstelling zelf samen gesteld, we willen u nog veel plezier wensen... Beste mevrouw van Leeuwen, bedankt voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u zo positief bent! U heeft een mooie kast opstelling zelf samen gesteld, we willen u nog veel plezier wensen met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Dirk Venhuis

Mooie kasten, snel geleverd, miste wel boekje met instructies bij 1 kast

Reactie Wastoren:

Beste meneer Venhuis, bedankt voor uw positieve beoordeling! We lezen dat u helaas een montage boekje miste bij 1 van de kasten. We hadden u graag eentje op willen sturen! Gelukkig is het met de... Beste meneer Venhuis, bedankt voor uw positieve beoordeling! We lezen dat u helaas een montage boekje miste bij 1 van de kasten. We hadden u graag eentje op willen sturen! Gelukkig is het met de montage video's alsnog gelukt. Mochten we u nog ergens bij kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Frans en Judith

Prima levering en kwaliteit van materiaal

Reactie Wastoren:

Beste Frans en Judith, bedankt voor jullie super beoordeling! Tof om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en kasten. Nog veel wasplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Amber - Team... Beste Frans en Judith, bedankt voor jullie super beoordeling! Tof om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en kasten. Nog veel wasplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Anton Spiessens

Goed.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Spiessens, bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren! Nog veel wasplezier met uw prachtige opstelling. Met vriendelijke... Beste meneer Spiessens, bedankt voor het achter laten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren! Nog veel wasplezier met uw prachtige opstelling. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren