Wastoren

Richard T

Fantastische klantenservice, goede kwaliteit en makkelijk te assembleren

Reactie Wastoren:

Beste Richard, Wat super om dit te lezen. Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Igno Pröpper

De wastoren is van hoge kwaliteit en zeer robuust. Het monteren is goed te doen, de beschrijving is helder.
De service is uitmuntend, telefonisch goede adviezen en snelle levering.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Pröpper, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide en positieve review. Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren en zo tevreden bent over de Wastoren. Geniet van het... Beste meneer Pröpper, Hartelijk dank voor het delen van uw uitgebreide en positieve review. Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren en zo tevreden bent over de Wastoren. Geniet van het eindresultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Ronald Van Tilburg

Snelle levering en een fantastische wastoren

Reactie Wastoren:

Goedemorgen meneer van Tilburg, Wat leuk om dit te lezen!! Het maakt ons blij dat u zo tevreden bent over zowel de levering als de Wastoren. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team... Goedemorgen meneer van Tilburg, Wat leuk om dit te lezen!! Het maakt ons blij dat u zo tevreden bent over zowel de levering als de Wastoren. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Wastoren.nl

Asociaal rij gedrag

Reactie Wastoren:

Beste meneer, Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding hiervan heb ik u meteen (per mail) gecontacteerd, omdat er voor mij geen andere gegevens bekend waren. Om er voor te zorgen dat ik dit soort... Beste meneer, Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding hiervan heb ik u meteen (per mail) gecontacteerd, omdat er voor mij geen andere gegevens bekend waren. Om er voor te zorgen dat ik dit soort feedback naar de juiste collega kan communiceren, hoor ik nog graag waar en wanneer u dit heeft ervaren. Wij hebben sinds kort een aantal studenten aangenomen die voor ons de bestellingen persoonlijk komen bezorgen en wij vinden het belangrijk dat zij van hun fouten kunnen leren! Ik zou het fijn vinden als u nog kunt reageren op mijn mail, zodat wij ook daadwerkelijk wat met uw feedback kunnen doen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Benjamin Van Aerschot

Heel blij met de wastoren, ze zijn net volledig geïnstalleerd. Alleen de levering verliep niet vlot. Geen verwittiging en zomaar aan de straat afgezet. Vind ik niet kunnen gaat toch wel over een... Heel blij met de wastoren, ze zijn net volledig geïnstalleerd. Alleen de levering verliep niet vlot. Geen verwittiging en zomaar aan de straat afgezet. Vind ik niet kunnen gaat toch wel over een groot bedrag dat daar zo maar staat.

Reactie Wastoren:

Beste Benjamin! Fijn om te lezen dat u zo blij bent met de Wastoren. Uw opmerking over de levering gaan wij terug communiceren naar de transporteur. Dit is iets wat niet moet kunnen. Wij hebben met... Beste Benjamin! Fijn om te lezen dat u zo blij bent met de Wastoren. Uw opmerking over de levering gaan wij terug communiceren naar de transporteur. Dit is iets wat niet moet kunnen. Wij hebben met hen een afspraak dat zij u eerst van te voren moeten bellen om een afspraak in te plannen. Dat dit dan niet gebeurd is erg vervelend, onze excuses hiervoor. Geniet van uw nieuwe wasruimte! Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Erik

Degelijk en stevige kasten 2 wastorens en 1 hoge kast met verdeling voor strijkplank behoorlijk snel geleverd naar België. Ik was toch graag verwittigd geworden wanneer deze geleverd werd, stonden... Degelijk en stevige kasten 2 wastorens en 1 hoge kast met verdeling voor strijkplank behoorlijk snel geleverd naar België. Ik was toch graag verwittigd geworden wanneer deze geleverd werd, stonden voor de deur zonder verwittigen, gelukkig waren we thuis.

Reactie Wastoren:

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kasten. Wel vinden wij het vervelend dat onze transporteur u niet... Beste Erik, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kasten. Wel vinden wij het vervelend dat onze transporteur u niet van te voren heeft gecontacteerd. Dit is in principe wel de bedoeling, dus ik zal dit ook naar hen terug koppelen. Hopelijk bent u nu aan het genieten van het eindresultaat. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Gerard van der Wens

Wat een top service!
Door foutief meten van mijn kant had ik een kastje over. Gewoon thuis opgehaald en de centjes netjes terug gestort. Wat een wereldbedrijf!!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van der Wens, Wat een super bericht! Hartelijk dank dat u uw ervaringen met ons deelt. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groetjes, Babette - team Wastoren

A.Kamra

Good response and service

Reactie Wastoren:

Dear Mr. Kamra, Thank you for your understanding and sharing another review about your experiences with our service. We hope you will be able to enjoy your new Wastoren/Washtower. Whenever there is... Dear Mr. Kamra, Thank you for your understanding and sharing another review about your experiences with our service. We hope you will be able to enjoy your new Wastoren/Washtower. Whenever there is anything else where we can assist you with, do not hesitate to write or call us. Best regards, Babette - team Wastoren

A.Kamra

Cabinets not as per drawings - defect?

Reactie Wastoren:

Dear Mr. Kamra, Thank you for your message via this feedback portal. I just spoke to my colleagues and they told me that they have looked at your images and talked about what the solution can be.... Dear Mr. Kamra, Thank you for your message via this feedback portal. I just spoke to my colleagues and they told me that they have looked at your images and talked about what the solution can be. They have informed you about this via email. Hope this will help to solve it. If not, do not hesitate to write or call to us again. Our goal is that the solution is exactly as how it's supposed to be so, so we're always happy to help you. Best regards, Babette - team Wastoren

Cor

Degelijk product

Reactie Wastoren:

Beste Cor, Bedankt voor uw positieve review en aanbeveling! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren