Wastoren

Kor Beiboer

Erg blij met het product

Karel Claessens

Prima kwaliteit en uiterst praktische kasten.
De levering werd 2x uitgesteld door toeleveringsproblemen maar was uiteindelijk nog een week vroeger dan de laatste aangekondigde datum.
Het...
Prima kwaliteit en uiterst praktische kasten.
Het montagefilmpje van de basiskast is wel wat gedateerd met labels op elke plank waarnaar verwezen wordt.
Desondanks verliep de volledige installatie vlekkeloos en het werd duidelijk dat het zeer degelijk materiaal betrof.
De kasten staan stevig verankerd aan de muur met de bijgeleverde beugels waardoor ze geen millimeter bewegen.
Zeker aan te bevelen!

Niels

Tijdig gecommuniceerd over niet tijdige levering. Momenteel nog in afwachting van het bestelde product, dus nog niet in staat om een volledige beoordeling te geven.

Reactie Wastoren:

Beste Niels, bedankt voor het achterlaten van een review! We begrijpen dat u nog niet in staat bent om uw volledige ervaring met ons te delen omdat uw product momenteel niet op voorraad is en de... Beste Niels, bedankt voor het achterlaten van een review! We begrijpen dat u nog niet in staat bent om uw volledige ervaring met ons te delen omdat uw product momenteel niet op voorraad is en de levering daarom is uitgesteld. Excuses voor het ongemak, we hopen dat u erg blij zal zijn met uw aankoop wanneer deze eindelijk binnen is! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Marije Hartmann

Goed contact! Helaas is de bestelling met 3 week vertraagd.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Hartmann, bedankt voor het achterlaten van een review! Zoals we met u hebben gecommuniceerd bevat uw kastopstelling inderdaad een onderdeel die op dit moment niet voorradig is.... Beste mevrouw Hartmann, bedankt voor het achterlaten van een review! Zoals we met u hebben gecommuniceerd bevat uw kastopstelling inderdaad een onderdeel die op dit moment niet voorradig is. Desondanks hopen we dat als de levering eenmaal binnen is, u blij zal zijn met de waskast! We zijn blij om te lezen dat u bedrijf wil aanbevelen en tevreden bent met het contact. Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

Ilia Khaustov

The instruction manual and the idea behind the furniture are not good. It shouldn't cost 300 euros to buy a piece of furniture that is wobbly unless you fix it dead to the wall. Great disappointment.

Reactie Wastoren:

Dear mister Khaustov, we saw that you expressed some concerns in your review, therefore we have contacted you by phone this week. During our phone call we understood that you've encountered issues... Dear mister Khaustov, we saw that you expressed some concerns in your review, therefore we have contacted you by phone this week. During our phone call we understood that you've encountered issues with the stability of the cabinet because you have chosen to not follow every step of the instruction manual. We clarified that the problem may not stem from the quality of our product, because our cabinets are 100% reliable when constructed according to the instruction manual. In our effort to ensure safety, our customer service team reached out to you again to offer assistance and guidance to make sure the cabinets are installed in the correct way. Unfortunately, this was not answered. If you're open to receiving advice, please don't hesitate to contact us back. We're here to assist you and would love to help. Kind regards, Amber - Team Wastoren

Sebastiaan in 't Hout

Zeer positief

Reactie Wastoren:

Beste meneer in 't Hout, bedankt voor uw super positieve beoordeling! Ik lees dat u de levering en service zeer goed heeft ervaren. Wat fijn! We zijn ook blij om te horen dat de instructies voor u... Beste meneer in 't Hout, bedankt voor uw super positieve beoordeling! Ik lees dat u de levering en service zeer goed heeft ervaren. Wat fijn! We zijn ook blij om te horen dat de instructies voor u duidelijk waren. Hopelijk kunt u nu mooi genieten van de nieuwe wasmachine kast! Met vriendelijke groet, Amber - Team Wastoren

A. Jansen

Top bedrijf

Beste mevrouw Jansen,
Beste mevrouw Jansen,
hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. Goed om te lezen dat het eind resultaat bevalt en u ons zou aanraden. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kasten.
Frédérique - Team Wastoren

Danielle Ruimers

Ik moet de wastoren nog steeds ontvangen, zit nu al bijna 2 maanden te wachten. Dus beetje raar dat jullie om een beoordeling vragen?!

Beste mevrouw Ruimers,
Beste mevrouw Ruimers,
Bedankt voor het achterlaten van uw eerlijke feedback. We begrijpen goed dat het vreemd is dat u een feedbackformulier heeft ontvangen zonder dat de kasten al bezorgd zijn. Zoals telefonisch besproken, kunnen we dit niet zomaar aanpassen. Dit komt doordat we de formulieren niet per product kunnen versturen en helaas heeft u een product besteld dat momenteel wat vertraagd is. We hopen dat u na de levering alsnog veel plezier zult beleven aan uw kasten. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Albert Pierik

Vriendelijke mensen zo wel de chauffeur als de mensen aan de telefoon

Beste meneer Pierik,
Beste meneer Pierik,
Heel fijn om te horen dat u prettig contact heeft gehad met onze klantenservice en onze chauffeurs! Wij willen u heel veel was plezier wensen met uw nieuwe kasten van Wastoren.

Mike

Beste Mike,
Wat fijn om te horen dat u ons zal aanbevelen en bedankt voor het achterlaten van een review. Wij wensen u veel was plezier met uw nieuwe kastenwand.
Met vriendelijke...
Beste Mike,