Wastoren

Ron

Wordt een goede kast maar enorm puzzelen

Ilse Otten

Fijne levering, kwaliteit vind ik helaas matig

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Otten, Allereerst, bedankt voor het delen van uw ervaring. Zojuist hebben wij elkaar even kort gesproken. Ik zal u as maandag, wanneer het beter uitkomt, u hier weer over bellen om te... Beste mevrouw Otten, Allereerst, bedankt voor het delen van uw ervaring. Zojuist hebben wij elkaar even kort gesproken. Ik zal u as maandag, wanneer het beter uitkomt, u hier weer over bellen om te bespreken wat er verbetert kan worden aan onze kwaliteit en om te overleggen of wij daar nu nog ergens bij kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Brigitte Viskil

Mooi geworden maar boor zo’n bedrag verwacht je geen ‘doe-het-zelf’ pakket met onduidelijke beschrijving

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Viskil, Bedankt voor het delen van uw feedback over ons product! Wij begrijpen dat een bijkomende montage fijn zou zijn, daarom kijken wij ook naar de mogelijkheden hiervoor voor in de... Beste mevrouw Viskil, Bedankt voor het delen van uw feedback over ons product! Wij begrijpen dat een bijkomende montage fijn zou zijn, daarom kijken wij ook naar de mogelijkheden hiervoor voor in de toekomst. Echter is dat voor ons op dit moment logistiek nog niet haalbaar. Het verbeteren van de beschrijving zijn wij altijd mee bezig, indien u specifieke verbeterpunten hiervoor heeft horen wij die altijd graag! Ik ben blij om te lezen dat u wel tevreden bent met het eindresultaat. Ik hoop dat u, ondanks de opbouw, nu kunt genieten van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Arie-Jan

Goed, duidelijke afspraken

Roijakkers

Goede service. Snellevlevering

Silvy

We zijn heel goed geholpen door Jacqeline bij alle vragen. Ze denkt mee en biedt oplossingen. De kasten zien er mooier uit dan op de plaatjes. We hebben nog extra deuren besteld voor was en... We zijn heel goed geholpen door Jacqeline bij alle vragen. Ze denkt mee en biedt oplossingen. De kasten zien er mooier uit dan op de plaatjes. We hebben nog extra deuren besteld voor was en droogmachine. We zijn heel tevreden.

P. van Markensteijn

Correcte levering, goede bouwtekeningen , de verpakkingen van de diverse kasten is niet echt logisch. Zonder wat technisch inzicht is het een pittig klus om de kasten in elkaar te zetten. Kasten met... Correcte levering, goede bouwtekeningen , de verpakkingen van de diverse kasten is niet echt logisch. Zonder wat technisch inzicht is het een pittig klus om de kasten in elkaar te zetten. Kasten met de machines er er prima bij. Het product voldoet geheel aan onze verwachting .