Reviews

Wastoren

8.8 / 10
620 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

620 Reviews

Frans Terweel

10/10

Wat een mooie kasten, degelijk en prima afgewerkt. Heel erg blij mee, een echte aanrader. Ook de service en het klantcontact zijn geweldig. Door een meetfoutje bestelde ik een kast die twee... Wat een mooie kasten, degelijk en prima afgewerkt. Heel erg blij mee, een echte aanrader. Ook de service en het klantcontact zijn geweldig. Door een meetfoutje bestelde ik een kast die twee centimeter te breed bleek te zijn, omdat ik al bericht had van de levering direct gebeld. De kast kon kosteloos worden omgeruild al moest ik wel weer twee weken wachten. Nog geen twee uur later een telefoontje: de kast werd de volgende dag al geleverd. Wat een service. Het monteren van de kasten is niet moeilijk als je de instructie precies opvolgt.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Terweel, Wauw! Wat een positieve en uitgebreide review. Dit is nou een leuk bericht om het weekend mee in te gaan. Ik heb het gelijk doorgegeven aan mijn collega's van de binnendienst,... Beste meneer Terweel, Wauw! Wat een positieve en uitgebreide review. Dit is nou een leuk bericht om het weekend mee in te gaan. Ik heb het gelijk doorgegeven aan mijn collega's van de binnendienst, ook zij bedanken u voor de complimenten! Veel plezier gewenst met uw nieuwe Wastoren. Met vriendelijke groet, Babette - Team Wastoren


Nico

10/10

Snelle levering en goede service!! TOP bedrijf.

Reactie Wastoren:

Beste Nico, Wat top om onze werkweek met zo'n bericht te mogen beginnen. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met ons. Veel plezier gewenst met het eindresultaat. Met... Beste Nico, Wat top om onze werkweek met zo'n bericht te mogen beginnen. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met ons. Veel plezier gewenst met het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren


Porte

10/10

Super handy

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Porte, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u onze kasten zo ervaart. Geniet van het eind resultaat! Met vriendelijke groet, Babette -... Beste mevrouw Porte, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u onze kasten zo ervaart. Geniet van het eind resultaat! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren


Karla Marijnissen

10/10

Perfecte service met super helpdesk

Reactie Wastoren:

Beste Karla, Wat fantastisch om te lezen! Bedankt dat u dit met ons deelt!! Geniet van uw nieuwe wasruimte. Groetjes, Babette - team Wastoren


mij

2/10

Tevreden! enkel het karton,achterkant kasten is belachelijk dun,een houten dikkere plaat zou beter zijn,en weinig verschil in prijs. eindoordeel,k ben kleurenblind,dus kan niet kiezen....

Reactie Wastoren:

Beste meneer, bedankt voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te lezen dat u tevreden bent en ons ook zou aanbevelen. Ik ga uw tip over de achterkant van de kasten meenemen in de gesprekken met... Beste meneer, bedankt voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te lezen dat u tevreden bent en ons ook zou aanbevelen. Ik ga uw tip over de achterkant van de kasten meenemen in de gesprekken met onze leverancier. Wie weet is dat mogelijk :) Geniet van uw nieuwe wasruimte! Groetjes, Babette - team Wastoren


Berthil van Tebberen

10/10

Erg goed product. Snelle levering en een vriendelijke klantenservice.

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Tebberen, Hartelijk dank voor uw positieve woorden. We zijn erg blij om te lezen dat u niet alleen over het product, maar ook over de service tevreden bent. Geniet van het... Beste meneer van Tebberen, Hartelijk dank voor uw positieve woorden. We zijn erg blij om te lezen dat u niet alleen over het product, maar ook over de service tevreden bent. Geniet van het eindresultaat! Groetjes, Babette - team Wastoren


Pieter Wouda

4/10

De spullen zijn in een deel levering geleverd, waarbij de aflevering de eerste keer een compleet fiasco was.
De chauffeur was ongeduldig en luisterde niet naar de aanwijzingen die wij gaven...
De spullen zijn in een deel levering geleverd, waarbij de aflevering de eerste keer een compleet fiasco was.
De chauffeur was ongeduldig en luisterde niet naar de aanwijzingen die wij gaven betreft het keren van de vrachtwagen.
Deze meneer presteerde het dan ook om z’n vrachtwagen in de tuin te keren en vervolgens tot aan de assen toe vast te komen zitten. Dit grapje duurde 2 uren
Wij hebben ook nog iemand met een tractor voor hem geregeld die voor die 2 uur werk maar €20,- vroeg aan de chauffeur. Hij dit bedrag niet eens op zak had, wij dit ook nog hebben betaald, met de belofte van de chauffeur dat hij het nog zou langs brengen. Tot op heden nog geen chauffeur gehoord of gezien.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Wouda, Bedankt voor het delen van uw uitgebreide review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de levering van onze producten zo is verlopen. Naar aanleiding hiervan heb ik... Beste meneer Wouda, Bedankt voor het delen van uw uitgebreide review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de levering van onze producten zo is verlopen. Naar aanleiding hiervan heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie en besproken dat wij voor deze ervaring graag iets tegemoet komen. Ik hoop dat dit de ervaring iets minder vervelend maakt. Ik was blij om te horen dat u verder tevreden bent over de kasten! Ik ga uw feedback terug koppelen naar de transporteur. Geniet van jullie Wastoren. Groetjes, Babette - team Wastoren


rob

8/10

Degelijk wastoren die sneller er was als in 1e instantie aangegeven.
Praktisch in gebruik en zelf montage is geen probleem.

Reactie Wastoren:

Beste Rob, Bedankt voor uw gedetailleerde en positieve feedback! We zijn blij om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Geniet van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren


Stefan

5/10

Prima kasten maar transporteur was arrogant en kwam afspraken niet na. Stonden plots voor de deur zonder enige melding vooraf. Door onze afwezigheid bij buren afgeleverd. (Ruim 400 kg )

Reactie Wastoren:

Beste Stefan, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet door de transporteur op de hoogte bent gebracht. Zoals aangegeven (via de mail) hebben wij... Beste Stefan, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet door de transporteur op de hoogte bent gebracht. Zoals aangegeven (via de mail) hebben wij deze melding doorgegeven aan de transporteur en bieden wij ook namens ons nogmaals onze excuses! In principe heeft u in dit soort situaties altijd het recht om de levering te weigeren, maar dat is een beetje mosterd na de maaltijd voor u... Ik hoop dat u, ondanks deze ervaring, wel nu geniet van een mooie nieuwe wasruimte! Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren


Tom

10/10

Zeer tevreden van de website en levering.

Reactie Wastoren:

Bedankt voor de positieve beoordeling Tom! Wij wensen jou veel plezier met de nieuwe wasruimte. Groetjes, Babette - team Wastoren