Wastoren

Particulier

Er misten 2 pagina's van de beschrijving om de kasten in elkaar te zetten..uiteindelijk hebben we gegooglt om het uit te zoeken..dit koste heel veel tijd, dat vond ik jammer.

Reactie Wastoren:

Goedemiddag, Dat is erg vervelend om te lezen! Over het algemeen zijn wij per mail en telefonisch erg goed bereikbaar, wij hadden u dan graag gelijk de montagehandleiding digitaal opgestuurd. Ik... Goedemiddag, Dat is erg vervelend om te lezen! Over het algemeen zijn wij per mail en telefonisch erg goed bereikbaar, wij hadden u dan graag gelijk de montagehandleiding digitaal opgestuurd. Ik hoop dat u nu wel aan het genieten bent van het eindresultaat. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Magali Timmermans

Goed behalve de levering op straat

De Kievit

Heel betrouwbaar en correct

Emil

Super goede service

Marcel

Uitstekende service, duidelijk leverproces.

Wastoren

Zeer goed.

Reactie Wastoren:

Hartelijk dank voor uw positieve bericht! Daar zijn wij blij mee :) Veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Groet, Babette - team Wastoren

Ivan

Alles was tip top in orde

Reactie Wastoren:

Beste Ivan, Super!! Dat horen wij graag :) Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Kneppers

We hebben een kast gekocht voor de wasmachine, droger en een vriezer.
De levering was compleet en de bijgevoegde montage handleiding was duidelijk en goed te volgen.

Reactie Wastoren:

Beste meneer Kneppers, Wat leuk en fijn om dit te lezen. Bedankt dat u dit met ons deelt. Veel plezier gewenst met uw mooie aankoop. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

M. Boer

Super vriendelijk en behulpzaam

Reactie Wastoren:

Beste meneer Boer, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Erg fijn om te lezen dat u zo positief bent. Geniet van uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Babette - team Wastoren

Roel

Goed materiaal. Zou werk vereenvoudigen door onderdelen te nummeren dmv kleine stickers.

Reactie Wastoren:

Beste Roel, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het materiaal! Dat is zeker een goed punt ter verbetering, zodra dit mogelijk is; gaan we deze verandering toepassen :) Staat hoog op onze... Beste Roel, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het materiaal! Dat is zeker een goed punt ter verbetering, zodra dit mogelijk is; gaan we deze verandering toepassen :) Staat hoog op onze ambitie lijstje. Geniet van uw nieuwe Wastoren! Groet, Babette - team Wastoren