N. van Leeuwen

Levert de kast netjes af, deze werd een aantal weken later pas opgebouwd. Ik kon altijd bellen als er iets was of miste. Alles was compleet, een mooie degelijke kast waar al meerder complimenten... Levert de kast netjes af, deze werd een aantal weken later pas opgebouwd. Ik kon altijd bellen als er iets was of miste. Alles was compleet, een mooie degelijke kast waar al meerder complimenten over gegeven zijn

T1

Wasombouw heeft ons niet alleen een mooi product geleverd, waarmee onze wasmachine veel eenvoudige te laden en lossen is. Daarnaast hebben we ook super hulp gekregen bij het afhalen van het... Wasombouw heeft ons niet alleen een mooi product geleverd, waarmee onze wasmachine veel eenvoudige te laden en lossen is. Daarnaast hebben we ook super hulp gekregen bij het afhalen van het product.
Dank je wel

Anita Rops

Wij zijn heel blij met onze wasombouw combinatie. Goed afgeleverd. Wel zware pakketten. Met de gebruiksaanwijzing prima in elkaar te zetten. En als het eenmaal staat, dan heb je ook wat.

Nico

Degelijke producten, binnen afgesproken termijn bezorgd.

Marjolein de Jager

De kast is van zeer hoge kwaliteit MDF. Makkelijk in elkaar te zetten door het bijgeleverde instructieboekje. Je wasruimte wordt door deze kast echt naar een luxe niveau getild!
Klanten...
Klanten service is goed bereikbaar en zeer vriendelijk en behulpzaam. 1 onderdeeltje was stuk bij levering, maar deze wordt direct nagestuurd! Top service!

Petra de Boer

Zeer degelijk en mooi product en mega goede klantenservice!

Winnen

Zeer makkelijk om je eigen samenstelling te bestellen. Levering correct en ook op tijd. Chauffeur bracht ook alles netjes naar binnen en zette alles ook nog per toren (had er 2 besteld) bij... Zeer makkelijk om je eigen samenstelling te bestellen. Levering correct en ook op tijd. Chauffeur bracht ook alles netjes naar binnen en zette alles ook nog per toren (had er 2 besteld) bij elkaar.
Het in elkaar zetten was zeer makkelijk, het YouTube filmpje werkt ideaal en is zeer duidelijk.
Zeer degelijk materiaal (geen waaibomenhout)
Enige wat lastiger te monteren stukje waren de lades in de geleiders .

J W van der laan

De communicatie met dit bedrijf is echt perfect. Werd snel teruggebeld door medewerkers die precies wisten waar ze het over hadden