Coby

Mooie stevige kasten voor de wasmachine en droger

Angela van den Heuvel

Kwaliteit en klantvriendelijk!
Kwaliteit en klantvriendelijk!
Mooie wasmachine kast 2 naast elkaar met lade en uitrek lade voor wasmand op te zetten. Nu mooi mijn wasmachine en droger op fijne hoogte en naast elkaar. Nu ruim maand in gebruik zo degelijk en heel fijn zo blij mee. We hebben wit gekozen past goed bij onze van Zweeds bedrijf bijkeuken kast.

Antoinette

Super goede kwaliteit, erg goed verpakt. Redelijk goed alleen in elkaar te zetten. Wij hebben de royalette met een extra kast, dat zijn heel veel pakketten. Wanneer je weinig ruimte hebt is het wel... Super goede kwaliteit, erg goed verpakt. Redelijk goed alleen in elkaar te zetten. Wij hebben de royalette met een extra kast, dat zijn heel veel pakketten. Wanneer je weinig ruimte hebt is het wel iets lastiger om alles eerst uit te pakken. Daar mis ik wel een, apart bijgeleverde, gebruiksaanwijzing.

Hans

Topkwaliteit materialen. Alleen communicatie kan wat beter.

Robert

Snelle en complete levering. De producten zijn stevig en makkelijk te monteren.

John

Correcte levering en snel volgens opgave 1 deel niet geleverd en zonder problemen gecrediteerd