Reviews

9.2 / 10
320 beoordelingen
Schrijf beoordeling

320 Reviews

Peter Gosse

9/10

Mooi product. Niet goedkoop maar wel stevig. Wel jammer dat er maar 1 dempende mat wordt geleverd voor onder de wasmachine en niet ook nog 1 voor onder de droger.


Saskia Meer

10/10

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit.. mooi product

Reactie Wasombouw:

Beste Saskia,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te lezen dat u de kwaliteit van onze kasten goed vindt. Wij wensen u veel plezier met de Wasombouw...
Beste Saskia,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te lezen dat u de kwaliteit van onze kasten goed vindt. Wij wensen u veel plezier met de Wasombouw kasten!
Groetjes,
Serena - Team Wasombouw


Peter

10/10

Zeer tevreden. Kwaliteit van de kast is erg goed. Hele zware pakketten. Door een vriendelijke bezorger gebracht. In elkaar zetten is wel een behoorlijke klus. De kast staat inmiddels fantastisch. Ik... Zeer tevreden. Kwaliteit van de kast is erg goed. Hele zware pakketten. Door een vriendelijke bezorger gebracht. In elkaar zetten is wel een behoorlijke klus. De kast staat inmiddels fantastisch. Ik kan iedereen de waskast van wasombouw aanraden.

Reactie Wasombouw:

Beste Peter,
Allereerst bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met de levering en de kasten zelf. En wat leuk dat u ons zou aanraden! Wij...
Beste Peter,
Allereerst bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met de levering en de kasten zelf. En wat leuk dat u ons zou aanraden! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe wasruimte.
Groetjes,
Serena- Team Wasombouw


Andeweg

2/10

Vorig jaar reeds besteld en onze Wasombouw zou voor de kerst 2022 geleverd worden. Op de dag van de levering (niet aangekondigd) werd ik gebeld dat er problemen waren met het vervoer. Dat kan... Vorig jaar reeds besteld en onze Wasombouw zou voor de kerst 2022 geleverd worden. Op de dag van de levering (niet aangekondigd) werd ik gebeld dat er problemen waren met het vervoer. Dat kan gebeuren natuurlijk. Ik zou gebeld worden voor een nieuwe afleverdatum. Ik heb al 3 maal telefonisch contact gehad, maar tot op de dag van vandaag is er nog niets geleverd. Over de kwaliteit van het product kan ik nog niets zeggen, maar de communicatie van dit bedrijf is zeer slecht!

Reactie Wasombouw:

Beste Arthur,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hebben inmiddels al telefonisch contact met u gehad. Wij vinden het erg vervelend dat er een misverstand is ontstaan en hebben u hier...
Beste Arthur,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hebben inmiddels al telefonisch contact met u gehad. Wij vinden het erg vervelend dat er een misverstand is ontstaan en hebben u hier ook een gepaste oplossing voor aangeboden. Ik hoop dat u nog lang plezier zult hebben van uw Wasombouw kast.
Met vriendelijke groet,
Serena - Team Wasombouw


Richard

10/10

Goed

Reactie Wasombouw:

Beste Richard,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw Wasombouw kast!
Groetjes,
Serena - Team Wasombouw


Bas Euser

10/10

Prima, pakket werd keurig aangeleverd.

Reactie Wasombouw:

Beste Bas,
Allereerst bedankt voor uw positieve beoordeling. Erg leuk om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met uw Wasombouw kast:)
Groetjes,
Serena- Team Wasombouw


E. Gouw

10/10

Tot nu toe fantastisch. Wij zijn nog in elkaar aan het zetten, maar tot nu toe ziet het er super uit. De bezorging was met eigen vervoer en de chauffeur was super netjes en deed heel voorzichtig met... Tot nu toe fantastisch. Wij zijn nog in elkaar aan het zetten, maar tot nu toe ziet het er super uit. De bezorging was met eigen vervoer en de chauffeur was super netjes en deed heel voorzichtig met de pakketten die echt zwaar zijn. dus tot nu toe zeer tevreden!


As

10/10

Hele mooie kast, zeer stevig voor wasmachine en droger. Zou het iedereen aanraden !


Marco Leeuwenstein

8/10

Heb ik nog niet, maar wel een was ombouw besteld.