Van Kwikkelberghe Luc

Onder het motto alles kan altijd beter heb ik 4 en geen 5 sterren gegeven. Alleen kan ik niks bedenken wat er beter kan. De levering volgens afspraak. Materiaal prima kwaliteit en de montage... Onder het motto alles kan altijd beter heb ik 4 en geen 5 sterren gegeven. Alleen kan ik niks bedenken wat er beter kan. De levering volgens afspraak. Materiaal prima kwaliteit en de montage begeleiding op en top.
Meer hoeft dit niet te zijn om super tevreden te zijn.
Fijn weekend

Steffens

Snelle levering. Prima tot in huis bezorgd. Alles past perfect en een goede kwaliteit.
1 opmerking: in bouwbeschrijving staan de wanden A en B verkeerd om op papier. Prima door 1 persoon in elkaar te zetten. Alleen hulp gehad met bovenkasten erop zetten en machines erin plaatsen. Perfect gefabriceerd.

Nabiya Altin

Het was leuk om ons kast in elkaar te steken. Maar er ontbraken schroeven, wat niet fijn was.

Kees de Ruijsscher

Bestelling goed afgeleverd, per mail enkele vragen gesteld en deze werden correct beantwoord.

Marleen Maier

Super kwaliteit en zeker ook super service