H. Willems

Mooie stevige kasten met een goede uitleg om de kasten te monteren.
Alles is gestickerd, dus makkelijk. Alleen de stickers zijn moeilijk te verwijderen.

Verschuren

Vorig jaar een kast bestaand uit meerdere onderdelen besteld. Zeer tevreden over de kwaliteit. Na een jaar en een ongelukje door de wasmachine was een wasmandlade opgezet door vocht. Na contact werd... Vorig jaar een kast bestaand uit meerdere onderdelen besteld. Zeer tevreden over de kwaliteit. Na een jaar en een ongelukje door de wasmachine was een wasmandlade opgezet door vocht. Na contact werd er kosteloos een nieuw onderdeel gestuurd.

Corto Maltese

Stevige kasten. De ladegeleiders zijn een goedkope kopie van Blum en werken ook minder soepel. De kasten zijn ook eigenlijk niet diep genoeg. Zeker als het leidingwerk op de muur zit dan kom je een... Stevige kasten. De ladegeleiders zijn een goedkope kopie van Blum en werken ook minder soepel. De kasten zijn ook eigenlijk niet diep genoeg. Zeker als het leidingwerk op de muur zit dan kom je een snel paar centimeter tekort. Maar verder ziet het er goed uit en het opbouwen van de kasten is ook voor 1 persoon prima te doen. Alles past en er ontbrak niets.

Niklaas

De kwaliteit van deze kasten is perfect en de handleiding om het in elkaar te zetten was duidelijk.

Marije Munneke

In een woord geweldig! Wij kochten de kast online na een tip en hadden nooit gezien dat monteren ook een optie was. Toen de kast werd bezorgd zonk de moed ons wat in de schoenen (zijn zelf niet heel... In een woord geweldig! Wij kochten de kast online na een tip en hadden nooit gezien dat monteren ook een optie was. Toen de kast werd bezorgd zonk de moed ons wat in de schoenen (zijn zelf niet heel handig). Veel dozen en van de gebruiksaanwijzing online kregen wij het spaansbenauwd (lag niet aan de gebruiksaanwijzing, meer aan het gebrek van technisch inzicht🙈). Wij kwamen er toen pas achter dat laten monteren ook een optie was. Meteen gebeld en dit kon naderhand ook nog ingepland, wat fijn! Vandaag kwam Wesley de kast installeren. Wat een topper en wat een vakwerk! Hij dacht met ons mee, heeft de kast echt heel erg netjes in elkaar gezet en nam het oud papier ook weer mee. Dat was best veel, een luxe dat ook dat weg was. De kast is ook echt van stevig materiaal, strak en modern. Wij zijn heel erg tevreden en raden het iedereen aan!

Marije

Bert Schoenmakers

Zeer nette service,,
Precies zoals het wordt beschreven