9.5/10
9.5/10

Familie Westhuis

Sinds ruim 2 weken trotse eigenaar van een prachtige Dik Geurts houtkachel. Zeer goed geholpen door de mensen van Warmtestore Kampen. De kachel is in 1 dag geplaatst, ondanks het slechte weer.... Sinds ruim 2 weken trotse eigenaar van een prachtige Dik Geurts houtkachel. Zeer goed geholpen door de mensen van Warmtestore Kampen. De kachel is in 1 dag geplaatst, ondanks het slechte weer. Kacheltje brand als een tierelier, dus laat de winter maar komen!

Goede communicatie en vooral persoonlijk/gemoedelijk contact. Men neemt de tijd om je wensen door te spreken voordat je een kachel koopt.

Nunspeet (Molenbeek)

mariella pop

Echt een aanrader !
Mooie showroom en goed geholpen.
Prachtig haard meubel met een mooie gashaard .
Snelle reactie via de mail en app.

Vlaardingen

Gerda Remmers

We kregen een goede prijs aanbieding voor de Dimplex 400. Hij werd de volgende dag al geleverd. Zelfs eerder dan aangekondigd.

Ik kreeg vooraf goed antwoord op vragen.
Goede prijs!
Er werd snel gereageerd op mijn offerte aanvraag

Persoonlijk vind ik het prettiger gelijk de aanbiedingsprijs te zien.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

We hadden een gas openhaard. Die hebben we verwijderd en dan enig slijpwerk paste de Dimplex er exact weer in.

Hij brandt boven verwachting. We ontdekten dat hij mooier brandt als je...

Hij brandt boven verwachting. We ontdekten dat hij mooier brandt als je hem niet maximaal laat branden. Op maximale instelling komt er naar ons idee wat te veel damp.

Wouter Davelaar

Super geholpen door Gerben Hop, prachtig bedrijf/showroom. Echt de moeite waard om naar Kampen te rijden!! De montage verliep ook super let 2 monteurs! Echt een aanwinst in ons huis zo’n gaskachel!... Super geholpen door Gerben Hop, prachtig bedrijf/showroom. Echt de moeite waard om naar Kampen te rijden!! De montage verliep ook super let 2 monteurs! Echt een aanwinst in ons huis zo’n gaskachel! Chapeau!

Goede communicatie

Barneveld

John Klapwijk

We hebben een electrische openhaard ( Gazco skope 135) aangeschaft bij Home & Haarden in Alblasserdam. We zijn prima geholpen door Wim.
De levering was prima op tijd. Helaas bleek bij de...
De levering was prima op tijd. Helaas bleek bij de aflevering de afstandsbediening er niet bij te zitten ( kan gebeuren). Na contant met Wim van Warmtestore is de afstandsbediening binnen een week na geleverd. Prima service dus.
Ik raad warmtestore dus aan om zeker er een kijkje te gaan nemen.

Zeer sterk punt is de service, en de persoonlijke aandacht die je krijgt.

Verbeter puntje is de lokatie in Alblasserdam. Het is lastig parkeren.

Maarten Vos

Ruim aanbod aan kachels, goed en deskundig geholpen aan een mooie kachel. Wij zijn tevreden!

Geleverd volgens afspraak, en dat ook nog voor een zeer scherpe prijs.

De bezorger was er al voor wij de sleutel hadden. Een exact tijdstip afspreken was nog makkelijker geweest.

Uddel

Fam. Duim

Super geholpen met een prachtig eindresultaat!

Goede communicatie, alles helder verteld en een prachtige showroom.

Misschien toch vooraf komen kijken om eventuele ‘obstakels’ te voorkomen.

Oosthuizen

Een prima begeleiding bij de keuze van haard en ombouw, perfect werk in de plaatsing van de haard en perfecte afhandeling van de retourgoederen. We zijn daarnaast erg blij met het eindresultaat.

Goede ontvangst en hulp bij keuze, zonder opdringerig te zijn.
Mooi dat bijna alles in de showroom getoond kan worden.
Prettige, deskundige, meedenkende installatiemedewerkers. Goede ontvangst en hulp bij keuze, zonder opdringerig te zijn.
Mooi dat bijna alles in de showroom getoond kan worden.
Prettige, deskundige, meedenkende installatiemedewerkers.
Goede financiële afhandeling.

Geen.

Alphen aan den Rijn

Wij stapten bij warmtestore binnen met het idee een open haard te kopen, we werden hartelijk welkom geheten met koffie, al gauw bleek dat een open haard in ons huis een enorme uitdaging zou zijn... Wij stapten bij warmtestore binnen met het idee een open haard te kopen, we werden hartelijk welkom geheten met koffie, al gauw bleek dat een open haard in ons huis een enorme uitdaging zou zijn voor Warmtestore, maar zo zei Gerben: daar houden we van.
Al pratend kwamen we er samen achter dat de uitdaging te groot was.
Daarbij hadden we ondertussen ons oog laten vallen op een prachtige gashaard.
Iets wat wij echt nooit doen is gelijk kopen, maar door het vertrouwde gevoel en de kennis van warmtestore hebben we dat die middag wel gedaan.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Eerlijke mensen. Ondanks dat er ook met de gashaard wel een paar hindernissen genomen moesten worden, kwamen ze van Warmtestore altijd met passende antwoorden en oplossingen.
Eerlijke mensen.
Schitterende toonzaal met een prachtig assortiment aan haarden.

Misschien meer naamsbekendheid creëren, wij hadden Warmtestore nooit ontdekt als we niet naar een speciaal merk open haard opzoek waren geweest.

Emmeloord

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon t.w.v. €75,- na het schrijven van een beoordeling op onze website! Bedankt namens ons hele team! Ook kans maken op een dinerbon t.w.v.... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon t.w.v. €75,- na het schrijven van een beoordeling op onze website! Bedankt namens ons hele team! Ook kans maken op een dinerbon t.w.v. €75,-? Schrijf een beoordeling over uw ervaring met ons bedrijf en elk begin van de maand maken wij de winnaar bekend.

Joan Claassen

Warmtestore heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt. Een hele mooie haard, vakkundig geïnstalleerd.

Persoonlijke benadering, goede voorlichting en vakkundige installatie

Rijsbergen