9.5/10
9.5/10

Dirk Lont

De tweede houtkachel die ik koop bij Warmtestore, want wederom de beste koop voor de minste centen. Goeie mensen en goed advies.

Snelle respons en deskundig advies

Hurdegaryp

De Harteijke Huiskamer

Ik heb bij warmtestore een electrische open Haard besteld een Dimplex in augustus. Nu onze verbouwing van De Hartelijke Huiskamer klaar is wilde ik de Open Haard aansluiten maar missen er een paar... Ik heb bij warmtestore een electrische open Haard besteld een Dimplex in augustus. Nu onze verbouwing van De Hartelijke Huiskamer klaar is wilde ik de Open Haard aansluiten maar missen er een paar onderdelen. Warmtestore stuurt ze zonder problemen alsnog toe!! Super attent, dat maak ik wel anders mee.

Goede service, aardig, goede bereikbaarheid

Zwaag.Hoorn

Henk Jansen

Warmtestore levert Zeer goede service! Ze reageren snel/duidelijk en correct op vragen via mail. Ook de installateurs waarmee ze samenwerken reageren vlot op vragen, werken correct en zijn stipt in... Warmtestore levert Zeer goede service! Ze reageren snel/duidelijk en correct op vragen via mail. Ook de installateurs waarmee ze samenwerken reageren vlot op vragen, werken correct en zijn stipt in hun afspraken. Bovendien worden ook mooie prijzen gehanteerd!

Snelle en correcte antwoorden op vragen! Mooie prijzen! Stipte afspraken!

Woonkamer

Marina

Geweldige service. Ik zocht naar een elektrische openhaard. Het personeel van dit bedrijf heeft ons goed geholpen. Nam de tijd voor ons. Zeer klantvriendelijk. Op het moment van bestelling tot de... Geweldige service. Ik zocht naar een elektrische openhaard. Het personeel van dit bedrijf heeft ons goed geholpen. Nam de tijd voor ons. Zeer klantvriendelijk. Op het moment van bestelling tot de levering en het monteren liep alles probleemloos. Ook heb een tv kast door dit bedrijf laten maken. Binnen één dag was het al klaar. De resultaat is prachtig.

Klantvriendelijk. Neem voldoende tijd om al je vragen te beantwoorden. Duidelijk. Goede levering.

Harderwijk

Hele prettige service

Snelle service, en alles per mail mogelijk. Handig op afstand en als ik overdag aan het werk was.

Iets meer productinfo en foto's/video's zou leuk zijn.

Wildervank

Benny v W

Onze liftdeurhaard is voor een scherpe prijs geleverd en geplaatst door Warmtestore!

Leuk contact en goed advies

Elspeet

Erg positief. Net als de vorige haard ook deze keurig geïnstalleerd.

Meedenkend

Laren NH

Degelijk en professioneel, een bedrijf dat doet wat ze beloven. Snelle en accurate bediening. Bovendien hanteert WarmteStore concurrerende prijzen.

Scherpe prijzen, no-nonsense benadering.

Wageningen

C.D. Hoogendijk

Vanaf het moment van de bestelling van onze 2e Thermocet Rose Classic is alles vlekkeloos verlopen!
Correcte adviezen in de showroom. De plaatsing verliep zonder problemen door de heer Kaat. Service achteraf ook fijn en snel.

Het zich houden aan de afspraken en op tijd leveren is erg belangrijk.

Het pand in Alblasserdam wat opvallender vanaf de hoofdweg aangeven. Nu ligt het wat verborgen.

Hendrik Ido Ambacht

E. Ypma

Goed bedrijf. Snelle levering, goede communicatie.

Deskundig, snelle levering, goede vakmensen voor plaatsing kachel

Offerte en rekening kwamen niet helemaal overeen (o.a. 3 spuitbussen Jotulverf t.w.v. € 75,- wel verwerkt in de offerte, ook geleverd maar weer meegenomen door plaatsers. Stonden ook niet meer op... Offerte en rekening kwamen niet helemaal overeen (o.a. 3 spuitbussen Jotulverf t.w.v. € 75,- wel verwerkt in de offerte, ook geleverd maar weer meegenomen door plaatsers. Stonden ook niet meer op de rekening).

Emmeloord