9.5/10
9.5/10

Ralph

Goede ervaring gehad.
Kosten waren uiteindelijk een stuk hoger dan gepland, doordat er (toch) een stalen constructie gebouwd moest worden.

snelle reactie via mail

Amsterdam

Obi1

Mooie gashaard geplaatst, volgens afspraak. Strakke ombouw. Netjes gewerkt en snel. We zijn goed voorgelicht. Voors en tegens besproken en met een goed advies weer de zaak uit ge gaan. Na een paar... Mooie gashaard geplaatst, volgens afspraak. Strakke ombouw. Netjes gewerkt en snel. We zijn goed voorgelicht. Voors en tegens besproken en met een goed advies weer de zaak uit ge gaan. Na een paar dagen over alles nadenken de knoop doorgehakt en een systeem besteld wat ons het beste leek.

veel keuze en goed advies over voor- en nadelen .

Den Haag

de Velde

We zijn super tevreden over dit bedrijf en over onze prachtige gashaard. De communicatie was goed, ze hielden zich aan de afspraken en hebben binnen 1 dag opgeleverd. Zeer aan te bevelen.

Goede communicatie, houdt zich aan de afspraken, het bedrijf heeft een mooie uitstraling, vriendelijk personeel.

We kunnen geen verbeterpunten bedenken.

IJsselmuiden

E. Roest

Wat een super bedrijf. Van A tot Z goed geregeld. Steeds goed en snel contact en een razend snelle levering!
Dikke vette 5 sterren

Nvt

egbert zwaving

Onze ervaringen met dit bedrijf zijn zeer goed.

Denken heel goed mee en zijn praktisch ingesteld.
Warme persoonlijke belangstelling.
Komen afspraken precies na ; geen flauwekul verhalen.

geen ; op dezelfde voet doorgaan.

Almere-haven

CJP Ernst

Wij zijn super tevreden , er worden goeden afspraken gemaakt met de monteur en ook die leverd goeden service en erg klant vriendelijke.
Wij zijn blij dat we ze op het internet gevonden...
Wij zijn blij dat we ze op het internet gevonden hebben. 👍

Gouda

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon t.w.v. €75,- na het schrijven van een beoordeling op onze website! Bedankt namens ons hele team! Ook kans maken op een dinerbon t.w.v.... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon t.w.v. €75,- na het schrijven van een beoordeling op onze website! Bedankt namens ons hele team! Ook kans maken op een dinerbon t.w.v. €75,-? Schrijf een beoordeling over uw ervaring met ons bedrijf en elk begin van de maand maken wij de winnaar bekend.

Marcel Le pair

Vanaf de offerte tot het eindresultaat gemakkelijke communicatie . Verkoopster denkt mee met de klant .

Keurig geplaatst . En het telefoontje of alles Nasr wens is , kun je wel de...

Keurig geplaatst . En het telefoontje of alles Nasr wens is , kun je wel de kers ip de taart noemen .

Duidelijkheid, communicatie en keurige plaatsing

Geen , proberen dot vast te houden

Vlaardingen

Zeer goede ervaring met Warmtestore.nl, prachtige kachel en helemaal naar onze wens.

Denken in oplossingen
Goede service
Vakkundige en flexibele installateurs

Dru Maestro 75 Tunnel RCH, zwart glad, aardgas

Martijn de Vos

Wij zijn uitstekend geholpen door Gerben. Hij heeft meegedacht met zowel onze ideeën als ons budget. Montage zeer vakkundig en netjes. Aanrader!!

Goede service, meedenken met wensen en budget. Montage ook uitstekend. Dag na installatie even een belletje door Gerben, zeer attent!

Geen verbeterpunten, alles was naar wens!

Wezep

Reactie Warmtestore.nl:

Perfecte service en kwaliteit geleverd! Zowel vanuit het verkoopteam alsmede de installateur. Erg blij met de haard.

Meedenkend, eerlijk en komt gemaakte afspraken na

Druten