9.5/10
9.5/10

egbert zwaving

Onze ervaringen met dit bedrijf zijn zeer goed.

Denken heel goed mee en zijn praktisch ingesteld.
Warme persoonlijke belangstelling.
Komen afspraken precies na ; geen flauwekul verhalen.

geen ; op dezelfde voet doorgaan.

Almere-haven

CJP Ernst

Wij zijn super tevreden , er worden goeden afspraken gemaakt met de monteur en ook die leverd goeden service en erg klant vriendelijke.
Wij zijn blij dat we ze op het internet gevonden...

Gouda

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon t.w.v. €75,- na het schrijven van een beoordeling op onze website!

Bedankt namens ons hele team!

Ook kans maken op een dinerbon t.w.v. €75,-? Schrijf een beoordeling over uw ervaring met ons bedrijf en elk begin van de maand maken wij de winnaar bekend.

Marcel Le pair

Vanaf de offerte tot het eindresultaat gemakkelijke communicatie . Verkoopster denkt mee met de klant .

Keurig geplaatst . En het telefoontje of alles Nasr wens is , kun je wel de...

Duidelijkheid, communicatie en keurige plaatsing

Geen , proberen dot vast te houden

Vlaardingen

Zeer goede ervaring met Warmtestore.nl, prachtige kachel en helemaal naar onze wens.

Denken in oplossingen
Goede service
Vakkundige en flexibele installateurs

Dru Maestro 75 Tunnel RCH, zwart glad, aardgas

Martijn de Vos

Wij zijn uitstekend geholpen door Gerben. Hij heeft meegedacht met zowel onze ideeën als ons budget. Montage zeer vakkundig en netjes. Aanrader!!

Goede service, meedenken met wensen en budget. Montage ook uitstekend. Dag na installatie even een belletje door Gerben, zeer attent!

Geen verbeterpunten, alles was naar wens!

Wezep

Reactie Warmtestore.nl:

Bedankt namens ons hele team!

Perfecte service en kwaliteit geleverd! Zowel vanuit het verkoopteam alsmede de installateur. Erg blij met de haard.

Meedenkend, eerlijk en komt gemaakte afspraken na

Druten

Persoonlijk contact en oplossingsgericht advies!

Telefonisch goed bereikbaar en servicegericht. Een ontbrekend onderdeel in de order is zonder vragen snel nageleverd.

Waalwijk

Heemskerk

Perfecte service en kwaliteit geleverd! Erg blij met de haard en met de keurige en meedenkende installateur die de haard kwam plaatsen.

Meedenkend, eerlijk en komt gemaakte afspraken na

Roza Gouweleeuw

Snelle service, erg blij met onze elektrische openhaard. werden goed op de hoogte gebracht van de levering.

snelle service, klantvriendelijkheid

Hoofddorp

Jack Wiggers

Prima ervaring met Warmtestore, vanaf eerste bezoek showroom tot en met plaatsing zeer professioneel.

Mooie overzichtelijk showroom. Bij entree showroom direct vriendelijk ontvangen door de receptioniste.
Je kan eerst even rustig rondkijken. Het advies is deskundig. Laten de klant in hun waarde.
Indien gewenst direct een duidelijke offerte.

Smilde ,Provincie Drenthe