9.5/10
9.5/10

Uitstekend werk. goede kwaliteit erg vriendelijk

Keen

Keen

woonkamer

Mulder

We hebben een erg fijne ervaring gehad met de bestelling van onze Spartherm linear triple haard bij warmtestore. Ze hebben alles goed uitgewerkt en luisterden goed naar onze wensen en eisen. Ook de... We hebben een erg fijne ervaring gehad met de bestelling van onze Spartherm linear triple haard bij warmtestore. Ze hebben alles goed uitgewerkt en luisterden goed naar onze wensen en eisen. Ook de prijs werd zeer scherp neergezet.

Goede prijs kwaliteit, fijne service

Betaalopties (de pin was kapot) en toen was het even wat geregeld zodat de kachel kon worden geleverd.

Hattem

Jacquelien out

Vriendelijk en snel

Snel, glasplaat was mogelijk, vriendelijk

Ga zo door👍🏻

Kolham

Erg goede service en begeleiding van het begin tot het eind.

Persoonlijke begeleiding, vriendelijke en gespecialiseerde medewerkers

Volgens mij alles goed op orde

Scheveningen

Mooie kachel Jotul gekocht bij de Warmtestore. Ik kreeg goeie informatie de medewerkers weten je op alle vragen te beantwoorden en ik was snel overtuigd. Dat bleek niet voor niets de kachel brand... Mooie kachel Jotul gekocht bij de Warmtestore. Ik kreeg goeie informatie de medewerkers weten je op alle vragen te beantwoorden en ik was snel overtuigd. Dat bleek niet voor niets de kachel brand supergoed. Er was een boutje voor plaat aan de binnenkant niet, even bellen en een paar dagen was het geleverd. Super een echte aanrader!

Weten veel over de kachels

Ik zou het niet weten

Blaricum

fam. Berns

Twee jaar geleden kochten wij een prachtige gashaard met leistenen ombouw, tot op de dag van vandaag zijn we erg blij met deze aankoop nu ruim twee jaar geleden. Recent liet helaas de... Twee jaar geleden kochten wij een prachtige gashaard met leistenen ombouw, tot op de dag van vandaag zijn we erg blij met deze aankoop nu ruim twee jaar geleden. Recent liet helaas de afstandsbediening het afweten, na telefonisch contact werd deze zonder kosten vervangen ondanks dat de garantietermijn van twee jaar was verstreken. Veel waardering voor de service en vriendelijke afhandeling

ondanks verstreken garantietermijn werd de afstandsbediening vervangen. vriendelijke betrokken medewerker overigens dezelfde persoon van wie we de haard hadden gekocht.

Bantega friesland

Marte

Ik heb hele goede ervaringen met Warmtestore. Gerben dacht goed mee en deed snel een passende offerte. De levering en installatie is keurig geregeld en de haard staat prachtig in onze woonkamer.... Ik heb hele goede ervaringen met Warmtestore. Gerben dacht goed mee en deed snel een passende offerte. De levering en installatie is keurig geregeld en de haard staat prachtig in onze woonkamer. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Goede service. Alles tot in de puntjes geregeld. Goede prijs kwaliteit verhouding

Afvoeren van het verpakkingsmateriaal (staat wel op de offerte dat ze dat niet doen) maar zou wel fijn zijn

Doorn

J. van de Ven

Afgesproken met dit bedrijf om een elektrische haard die verbonden moest worden met de waterleiding ( rookontwikkeling van de vlam in de vorm van waterdamp) te komen plaatsen. In de vroege morgen... Afgesproken met dit bedrijf om een elektrische haard die verbonden moest worden met de waterleiding ( rookontwikkeling van de vlam in de vorm van waterdamp) te komen plaatsen. In de vroege morgen kwamen 2 medewerkers van dit bedrijf zich melden hiervoor. De aansluiting op de waterleiding werd perfect verzorgd. Hierna werd de ombouw voor de kachel gemaakt. Het resultaat was iets wat men tegenwoordig steeds minder ziet.... vakmanschap ten top. Er was nauwelijks een milimeter ruimte tussen de ombouw , de muur en het plafond. Hierdoor ziet het resultaat er zeer strak uit. Al met al voor mij een dikke tien.

Professionaliteit en vakmanschap

Kon niet beter.

Oud-Vossemeer

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon januari nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon januari nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen nadat u mij uw adresgegevens heeft doorgegeven.

Joery Blankenstein

Erg fijn bedrijf, ook goede after sales!

Goede duidelijke communicatie

Hilversum

Walhout

Vlotte service, scherpe prijs

Bijzonder scherpe prijs, snelle bevestiging

Veere