9.5/10
9.5/10

Fasmilie Jansen

Wat een ervaring! Op zoek naar een pelletkachel waren wij een paar maal teleurgesteld door het niet-nakomen van afspraken door ongeïnteresseerde verkopers.

Een bezoek aan Warmtestore in...

Een bezoek aan Warmtestore in Kampen voelt als "Een warme Deken" zoals je gastvrij ontvangen wordt in de geweldige showroom. Er werd al snel een afspraak gemaakt met Herman om bij ons thuis te kunnen adviseren welke haard er het best bij ons interieur zou passen.
Na het over- en weer mailen van zijn schetsen, zelfs 's-avonds, offreerde Herman ons een inbouwgashaard met meubel en koof (waar de bestaande airco vakkundig was weggewerkt) welke direct bij ons in de smaak viel. Jammer dat wij een paar weken moesten wachten. Gisteren is de haard geplaatst.

Om 07.00 uur stonden de heren Van Manen- en Middendorp van
"De Veluwse Haarden Installatie" al voor de deur om op onnavolgbare wijze in korte tijd de schouw, gashaard- en meubel te plaatsen nadat er eerst op speciale wijze de gasleiding via de nauwe kruipruimte was aangelegd.( Iets meer sporten heren).

Ondanks het late tijdstip, het was inmiddels 22.00 uur, werden de ramen gelapt, de huiskamer gestofzuigd en werd er nog alle tijd genomen om de werking van de afstandsbediening van de haard uit te leggen.

Chapeau Herman van Warmtestore en beide monteurs en nogmaals bedankt voor het keurige werk dat jullie geleverd hebben en niet te vergeten, de leuke attentie van Herman welke een mooi plekje kreeg naast de haard.

Een gouden team: Warmtestore en Veluwse Haarden Installatie

Vooral zo doorgaan.

Dronten

Paulette

Dankzij Warmtestore zitten wij er warmpjes bij!!

In tegenstelling tot andere leveranciers komt Warmtestore wel haar afspraken na.

Dronten

Groot

We zijn heel vakkundig en vriendelijk geholpen met goed advies.

Snel en zeer correct contact.

Gewoon goed

Nibbixwoud

Jan

Wij zijn in Alblasserdam geweest voor de aankoop van een kachel en aanpassing van de schoorsteen. Daar geholpen door Herman, uitermate correct, weet waarover hij spreekt en direct een passende... Wij zijn in Alblasserdam geweest voor de aankoop van een kachel en aanpassing van de schoorsteen. Daar geholpen door Herman, uitermate correct, weet waarover hij spreekt en direct een passende oplossing met prijsopgave. Bij het plaatsen van de haard bleek de aansluiting toch anders te moeten dan gedacht, maar ook dit werd perfect opgelost. Een bedrijf waar je van op aan kan dat ze het tot een goed resultaat brengen. Zeer warm aanbevolen!!

Kennis van zaken, heldere afspraken, komen na wat ze beloven, ontzorgen van A tot Z.

Communicatie tussen verkoop en installateur

Hendrik Ido Ambacht

Durenkamp

Hele positieve ervaring met Wamtestore. Wordt snel en prettig gereageerd op emails, telefoontjes. Daarnaast zijn de haarden scherp geprijsd en snelle levertijden. Wij zijn dik tevreden!

Scherp geprijsd, klantvriendelijke en snelle reactie.

nvt

Lochem

marcel

Mooie showroom, vriendelijke service. Verkoper heeft verstand van zaken. De haard wordt deze week geleverd!

Veel aanbod, mooie prijs en Warmtestore denk met je mee!

Afstand naar filiaal voor ons

nieuwegein

Ziejet

Wij zijn naar de showroom in kampen geweest om elektrische haarden te bekijken en ons te laten adviseren. Personeel was zeer vriendelijk, proffesioneel en gaf ons goed en duidelijk advies en ze... Wij zijn naar de showroom in kampen geweest om elektrische haarden te bekijken en ons te laten adviseren. Personeel was zeer vriendelijk, proffesioneel en gaf ons goed en duidelijk advies en ze kwamen met een scherpe prijs offerte. Een week later hebben wij nog telefonisch en mail contact gehad over levering waar snel op werd gereageerd en kon onze keuze een week later al geleverd worden! Kortom zeer tevreden!

Scherpe prijs, snelle levering, snelle telefonisch en mail contact

Geen, zijn zeer tevreden over alles

Alphen aan den rijn

Martijn

Voor onze nieuwbouw woning wilden wij graag (eindelijk) een open haard. Op advies van vrienden gingen wij naar Warmte store. We gingen naar Kampen en Alblasserdam. I.v.m onze zogenoemde NOM woning... Voor onze nieuwbouw woning wilden wij graag (eindelijk) een open haard. Op advies van vrienden gingen wij naar Warmte store. We gingen naar Kampen en Alblasserdam. I.v.m onze zogenoemde NOM woning was een gashaard geen optie voor ons. Dus konden we kiezen tussen een echte, propaan en elektrisch. We wilden voor een echte maar onze hele woning was al voorzien van vloerverwarming. Onmogelijk dat een echte, ivm het boren door de vloeren, kon komen. Maar Warmtestore was niet voor een gat te vangen. Zijn meerdere keren bij ons thuis geweest en kwamen met goede oplossingen. En onderbouwde ook hun mening. Gaven ons ook de garantie dat alles goed kwam en dat zij de volledige verantwoordelijkheid namen. Ik denk dat wij de moeilijkste kopers waren aangezien wij continu aan het twijfelen waren. Tussen elektrische en een echte haard. Engelen geduld hadden ze en toonden begrip. We voelden ons ook niet opgejaagd en kregen alle tijd om een besluit te nemen. We kregen ook direct antwoord wanneer we WEER een vraag hadden. Uiteindelijk gekozen voor de e-matrix 800/500 III. Al heel snel kon deze ingebouwd worden. Komen keurig op de afgesproken tijdstip opdagen. Helaas werkte de haard niet. Een medewerker van het merk zelf, Faber, moest komen. Faber BV was niet zo snel met het ondernemen van een actie. Het duurde en het duurde maar. Dit doorgegeven aan Warmtestore. Die accepteerde het ook niet en vloog via zijn kanalen het bedrijf aan. En binnen een week was alles geregeld. De e-matrix 800/500 III doet het en wat is het heerlijk. Wij hebben er zo een goed gevoel aan overgehouden. De service, kennis en geduld van Warmtestore!!! Zoek je een bedrijf; hobbel dan bij Warmtestore binnen.

Service, kennis en vriendelijkheid

Almere

anonymous

Warmtestore heeft ons goed geadviseerd en is erg servicegericht. De haard is ook vakkundig geplaatst en we zijn zeer tevreden. We kunnen Warmtestore bij een ieder aanbevelen.

Servicegericht

Nvt

Woonkamer

Cathelijne

Heel prettig

Het snelle reageren en handelen

Niet

Heemstede