9.5/10
9.5/10

Corrie Bel-van Tilborgh

Leuke ontvangst in de showroom waar ons heel veel informatie werd gegeven. Uiteindelijk gekozen voor de DRU maestro. Alles is geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Het installeren is gebeurd... Leuke ontvangst in de showroom waar ons heel veel informatie werd gegeven. Uiteindelijk gekozen voor de DRU maestro. Alles is geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Het installeren is gebeurd door Danny, die constant met ons heeft overlegd. Tijdens het installeren werd door Danny alles keurig opgeruimd. Toen hij naar huis ging heeft hij zelfs de vloer nog gezogen. Kortom. Hele mooie kachel waar we echt blij mee zijn en een bijna schoon huis na plaatsing!!

prima informatie, prima prijs, alle afspraken zijn nagekomen, keurig geïnstalleerd en alles heel schoon opgeleverd

Broek op Langedijk

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon december nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon december nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen nadat u mij uw adresgegevens heeft doorgegeven.

Goede en prettige zaak!

Levering, communicatie

nvt

Heteren

Fam. Paauw

Vandaag is onze gashaard geplaatst in ons nieuwbouw huis! Ontzettend blij met het resultaat! Wij twijfelden erg over de maat, maar zijn hierin goed geadviseerd. Vervolgens is de haard snel en... Vandaag is onze gashaard geplaatst in ons nieuwbouw huis! Ontzettend blij met het resultaat! Wij twijfelden erg over de maat, maar zijn hierin goed geadviseerd. Vervolgens is de haard snel en vakkundig geplaatst! Echt heel netjes gewerkt! Wij bevelen dit bedrijf zeker aan!

Goed geadviseerd

Oegstgeest

G. Kruitbos

Zeer goede en nette en snelle service, verkopers die de tijd nemen om alle vragen te beantwoorden. En zeker ook de moeite nemen om dingen uit te zoeken.

Ze maken ongeacht of je onverwachts binnen komt of op afspraak altijd tijd voor je.

Nvt

Apeldoorn

Inge van Zuijlen

Wij zijn heel tevreden met de service, de levering en de installatie

Geen gedoe maar duidelijkheid.

Ik had afgesproken dat de levernacier een uur zou bellen van tevoren. Dat was wel op een lijstje terecht gekomen maar niet op degene die de chauffeur gebruikte in zijn auto. Dus die afspraak liep... Ik had afgesproken dat de levernacier een uur zou bellen van tevoren. Dat was wel op een lijstje terecht gekomen maar niet op degene die de chauffeur gebruikte in zijn auto. Dus die afspraak liep een beetje mis. Uiteindelijk goed opgelost en de chauffeur was flexibel maar het koste hem wel wachttijd.

Delft

geeve

Super netjes en professioneel

communicatie, plaatsing

ridderkerk

Zeer vriendelijk geholpen.
En montage is ook top gedaan

Geen idee

Geen idee

Almere

Zeer prettig geholpen en goede uitleg van de elektrische haarden, vlot zaken kunnen doen en gemaakte afspraken vlot uitgevoerd. De wand voor plaatsing haard/tv werd vakkundig gemaakt door Van ‘t Hul... Zeer prettig geholpen en goede uitleg van de elektrische haarden, vlot zaken kunnen doen en gemaakte afspraken vlot uitgevoerd. De wand voor plaatsing haard/tv werd vakkundig gemaakt door Van ‘t Hul montage.

Wij zijn Super tevreden

Woonkamer

Maurice

Prachtig resultaat en top service!

Goede service, vriendelijk contact, nette installatie

Woonkamer