Karin

Wij hebben bij Warmtestore een gashaard met plateau uitgezocht. Wij zijn er heel blij mee. Alles is heel netjes geïnstalleerd en het eindresultaat is zoals wij voor ogen hadden. De service is goed.... Wij hebben bij Warmtestore een gashaard met plateau uitgezocht. Wij zijn er heel blij mee. Alles is heel netjes geïnstalleerd en het eindresultaat is zoals wij voor ogen hadden. De service is goed. Het was zelfs geen moeite om in onze woning te kijken naar de mogelijkheden.

Alles is netjes geïnstalleerd.

Woonkamer

Jan K

Geweldig bedrijf.Alles top!!Jeroen Muis fijne kundige verkoper.
Montage team;Gijsbert en zijn zoon zijn toppers!!!vakwerk to in ieder detail.

Alles volgens afspraak!!!onze verwachting overtroffen

de Wijk

Erwin Klein

Scherpe prijs en zeer..zeer service gericht

Communicatie , snelheid, prijs en flexibiliteit

Reeuwijk

R. van den Essenburg

Nette showroom, vlot geholpen en keuzes gekregen van de medewerkers. Willen met je meedenken naar opties.

Voordelig, vriendelijk, snel.

Wezep

Hein

Snelle aanlevering van offertes na telefonisch contact, Goede ontvangst en geduldige uitleg van mogelijkheden in de showroom. Aflevering volgens afspraak en montage vlekkeloos verlopen.

Vakkundig en professioneel in alle opzichten

Tip: Van te voren was duidelijk afgesproken dat het afvoeren van verpakkingsmateriaal niet inbegrepen was. Was op zich geen probleem maar was achteraf wel praktisch geweest als de installateurs dit... Tip: Van te voren was duidelijk afgesproken dat het afvoeren van verpakkingsmateriaal niet inbegrepen was. Was op zich geen probleem maar was achteraf wel praktisch geweest als de installateurs dit hadden meegenomen.

Huizen

J.A. den Boer

Goed advies, deskundige installatie en prettig in de omgang.

Deskundigheid en flexibiliteit

Tuinkamer

Kees-Jan

Super

Goede communicatie

Lunteren

Alwin

Na een aanvraag te hebben gedaan voor een gashaard en ombouw zijn we zeer snel geholpen. Ook na de koop tot aan plaatsing was het contact erg prettig en altijd snel reactie gehad. De mannen die de... Na een aanvraag te hebben gedaan voor een gashaard en ombouw zijn we zeer snel geholpen. Ook na de koop tot aan plaatsing was het contact erg prettig en altijd snel reactie gehad. De mannen die de haard hebben geplaatst gingen uiterst secuur te werk en we zijn erg blij met het eindresultaat!

Communicatie/Plaatsing

Lisserbroek

Marco Lodder

Aardige verkoper, reageren snel.
Aardige verkoper, reageren snel.
Alleen met het installeren ging het mis. Uitleg vooraf dat de montage door 2 monteurs uitgevoerd wordt en daar een dag mee bezig zijn. De praktijk bleek er kwam 1 monteur die met 4 uur weer weg was. Eind resultaat een scheef staande pijp op het dak en in de woonkamer een scheve aansluiting met het plafond met de uitleg dat het niet anders kan.

nemen de tijd voor de verkoop

neem de verantwoording voor de installatie in eigen beheer en lever de kwaliteit die je belooft

Wijk bij Duurstede

Schuurman

Geweldig! Wat een goede service.

Via, via bij Warmtestore terecht gekomen. Website nooit gezien. Na 1 telefoontje met Herman over mijn wensen voor een buitenhaard had ik een uur later een offerte in de mail. Op de ap nog wat... Via, via bij Warmtestore terecht gekomen. Website nooit gezien. Na 1 telefoontje met Herman over mijn wensen voor een buitenhaard had ik een uur later een offerte in de mail. Op de ap nog wat aangepast en nog dezelfde avond akkoord gegeven. De haard is binnen twee weken geleverd. Echt super netjes geïnstalleerd. Ook nog via Hernan offerte gekregen om onze veranda deels dicht te maken met glaswanden via connectie van hem. Die hebben ook heel snel geleverd. Supermooi resultaat en heel blij mee. Dank !

Geen verbeterpunten mogelijk! Weinig zo’n goede service en snelle levering meegemaakt!

Heiloo