9.5/10
9.5/10

Jes

Warmtestore, de naam zegt het al.

Sterk via de mail en telefoon. Scherpe prijs tov andere aanbieders. Ze komen hun afspraken na. Ze werken met een Snelle agenda. Het zijn allen erg vriendelijke mannen. Ze weten allen waar ze over praten. In één dag geplaatst. Wauw!!

Afwerking op het dak, boven het kanaal een kapje plaatsen. Dat is erbij ingeschoten of dat is vergeten door te geven, dat de klant hier zelf voor moet zorgen. Ik verwacht dit in een prijs.

Breda

M.Roché

Zeer positieve ervaring. Uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren naar aan leiding van onze wensen. Op een prettige manier meegedacht naar het uiteindelijk resultaat.

Ruime keuze en advisering

Alles is tot volle tevredenheid verlopen

Loosdrecht

Wattel

Uitermate klantvriendelijk en meedenkend

Klantvriendelijk contact

ga zo door

Maassluis

Rustige en vriendelijke benadering. Deskundig weloverwogen advisering. Prima gesprekspartner dus. Een bedrijf dat weet wat de klant wil

Goede ontvangst en prima advisering. Geeft veel vertrouwen in afwikkeling van de zaak, inclusief het installeren van de kachel door een onafhankelijke zelfstandige. Goede kwaliteit - prijsverhouding. Goede service voor en na de installatie.

Gewoon een prima en betrouwbaar bedrijf.

Wijdemeren

Ron

Prima, snelle en accurate service. De haard en ombouw voldoen volledig aan onze wensen.👍🏻

Heel goed contact met klant, maximale service .

Iets meer informatie op voorhand over bv de beschikbare ruimte voor inbouwspots en na installatie pas te behangen ivm beschadigingen .

Dru Maestro 80-3

In alle opzichten goed geholpen bij de aankoop en plaatsing van elektrische haard

Snel en vakkundig

Lochem

Zijlstra

Prima uitleg,service en aftersales

Perfecte klantenservice.Alle tijd en uitleg. Installeren en after sales.

geen.Ga zo verder.

Zwolle

Martin

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Niets is hen teveel. Ze werken met zeer vakkundige installateurs (Gijsbert). Geweldig resultaat

Beverwijk

R. Hoekstra

Op zoek naar een houtkachel ter vervanging van onze oude open haard zijn we bij Warmtestore te kampen terecht gekomen.
Een mooie zaak met een ruime keuze aan houtkachels, gashaarden,...
Een mooie zaak met een ruime keuze aan houtkachels, gashaarden, pelletkachels enz.
Na deskundige voorlichting besloten om een mooie Dik Geurts houtkachel te kopen.
Er is alle moeite gedaan om deze kachel nog voor de kerst te plaatsen, en dat is gelukt.
Vakkundige plaatsing (inclusief gat boren voor beluchting uit de kruipruimte) en nette afwerking.
Deze kachel brandt perfect, wij zijn zeer tevreden.
Wat betreft de firma Warmtestore te kampen, een aanrader wanneer u op zoek bent naar een ruime keuze, een vakkundige voorlichting en niet te vergeten een gunstige prijs.

duidelijke uitleg

Ommen

Corrie Bel-van Tilborgh

Leuke ontvangst in de showroom waar ons heel veel informatie werd gegeven. Uiteindelijk gekozen voor de DRU maestro. Alles is geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Het installeren is gebeurd... Leuke ontvangst in de showroom waar ons heel veel informatie werd gegeven. Uiteindelijk gekozen voor de DRU maestro. Alles is geleverd en geïnstalleerd volgens afspraak. Het installeren is gebeurd door Danny, die constant met ons heeft overlegd. Tijdens het installeren werd door Danny alles keurig opgeruimd. Toen hij naar huis ging heeft hij zelfs de vloer nog gezogen. Kortom. Hele mooie kachel waar we echt blij mee zijn en een bijna schoon huis na plaatsing!!

prima informatie, prima prijs, alle afspraken zijn nagekomen, keurig geïnstalleerd en alles heel schoon opgeleverd

Broek op Langedijk

Reactie Warmtestore.nl:

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon december nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor... Van harte gefeliciteerd met het winnen van de dinerbon bij Warmtestore. U bent verkozen als winnaar van de dinerbon december nadat u een beoordeling heeft achtergelaten op onze website, waarvoor nogmaals dank. De dinerbon ter waarde van €75,- kunt u binnen enkele dagen per post ontvangen nadat u mij uw adresgegevens heeft doorgegeven.