Raymond Abdoelkarim

Top bedrijf!

Snelle reactie en nakoming afspraken

geen!

Groningen

Opmeer

Wij hebben een mooie Folke haard gekocht en laten instaleren, hiervoor is wel eerst onze oude openhaard gesloopt via warmtestore. Het slopen is zeer professioneel uitgevoerd met een geplaatste... Wij hebben een mooie Folke haard gekocht en laten instaleren, hiervoor is wel eerst onze oude openhaard gesloopt via warmtestore. Het slopen is zeer professioneel uitgevoerd met een geplaatste onderdruktent in huis rondom de oude haard waardoor er minimale stof overlast was. De nieuwe haard zeer mooi geplaatst en heerlijk warm.

Goede communicatie en weten waar ze over praten.

Zwijndrecht

Rutger Duits

Top bedrijf!
Vanaf het begin tot aan het eind perfect geholpen door Martien en Herman, bedankt!

Snelle communicatie, mooie showrooms!

Geen, ga zo door!

Nunspeet

Fredie

Inmiddels drie gashaarden gekocht bij warmtestore. Ook de service die we elk jaar hebben altijd in orde. Dion super bedankt voor de fijne uitleg bij deze nieuwe gashaarden. we gaan ervan genieten..

x

x

utrecht en De Bilt

Caroline Brouwer

Zeer tevreden. Prachtige haard gekregen tegen een scherpe prijs en met maximale service.

De installateur heeft zelfs een stukje stucwerk geleverd, echt een fantastische klantgerichte houding.

Goed overleg over wat de klant moet doen om de installatie optimaal voor te bereiden.

Veluwe

Ungerer

Voor onze oude schouw en haard renovatie zijn wij fantastisch geholpen en begeleid door het hele team van Warmtestore. Zowel in de showroom als op locatie werd er met ons meegedacht en proffesioneel... Voor onze oude schouw en haard renovatie zijn wij fantastisch geholpen en begeleid door het hele team van Warmtestore. Zowel in de showroom als op locatie werd er met ons meegedacht en proffesioneel advies gegeven. We zijn ernorm blij met de service en het uiteindelijke resultaat. We zitten er nu mooi en warmpjes bij!

Klantvriendelijk, Flexibel, proffesioneel, scherp geprijst

Geen, super tevreden

Geldermalsen

Daniëlle en Marcel Gortz

Een bedrijf wat de afspraken nakomt met zeer fijne medewerkers

De medewerkers zijn zeer kundig

Als je al iets moet noemen dan zou ik zeggen betere uitstraling showroom.

Montfort

Tjeerd

Prima bedrijf,
Reageerd snel op vragen en de monteur heeft onze kachel mooi geinstalleeerd in een bestaande situatie . Monteur denkt mee voor mooie oplossing.

Snel beantwoorden vragen

Wanneer kachel is geinstalleerd bij mensen een demo geven over werking en aansteken van de kachel Dit zullen klanten erg op prijs stellen denk ik

woonkamer

pranger

Betrouwbaar en goed georganiseerd

Snelle en duidelijke communicatie

wellicht week voor levering kort telefoontje of er nog accesoires of toebehoren nodig zijn.

Rotterdam

Zandbergen

Super ervaring! Wij zijn erg goed geadviseerd door Steef in Mijdrecht. Er is heel goed met ons meegedacht. De houtkachel is professioneel geplaatst. Wij zijn meer dan tevreden!

Goed aanbod van diverse kachels en fijne sfeer in showroom.

Wij zijn meer dan tevreden

Rijnsburg