Sultani

Van A tot en met Z keurig verzorgd. Steef heeft mij goed advies gegeven en Thomas en Sander hebben de installatie perfect uitgevoerd.
Voordeel van dit bedrijf is dat ze met de klant meedenken...
Voordeel van dit bedrijf is dat ze met de klant meedenken en alles perfect uitvoeren. Doen best extratjes als het nodig is zonder extra kosten. Kortom top bedrijf en ook prijs was redelijk en niet te duur.
Dank warmtestore en we gaan in de winter genieten van onze kachel.

Luisterend oor naar klant. En doen niet moeilijk.

Geen. Ga zo door.

Oostzaan

Gijs van den Berg

Wij hebben een gashaard gekocht bij Warmte store en dat ging prima tot het moment, dat het plateau is ingemeten. We wachten nu al bijna drie maanden op de levering van het plateau en dat is erg... Wij hebben een gashaard gekocht bij Warmte store en dat ging prima tot het moment, dat het plateau is ingemeten. We wachten nu al bijna drie maanden op de levering van het plateau en dat is erg vervelend, want we kunnen nu onze woonkamer nu niet verder afbouwen. Maar het meest ergerlijke is wel, dat we geen enkel informatie krijgen over de levering en onze mails telefoontjes niet worden beantwooord. Geen antwoord op mails en beloftes om teruggebeld te worden worden niet nagekomen. Onfatsoenlijk gewoon. Wij hebben best begrip voor levertijden, maar niet voor een onfatsoenlijke behandeling.

Duidelijke informatie en er wordt meegedacht.

Beloftes nakomen en de klant als klant behandelen.

Noordwijk

Frank

Klantgericht, professioneel en ter zakenkundig bedrijf. Je wordt vriendelijk en goed geadviseerd. Het plaatsen gebeurt door vakmensen met oog voor detail. Werken netjes en nemen al het... Klantgericht, professioneel en ter zakenkundig bedrijf. Je wordt vriendelijk en goed geadviseerd. Het plaatsen gebeurt door vakmensen met oog voor detail. Werken netjes en nemen al het verpakkingsmateriaal mee. Wordt schilderklaar opgeleverd. Is een meubelstuk en in het najaar lekker genieten van de vlammen en de stralingswarmte.

Klantvriendelijk
Vakkundig
Komen afspraken na
Goede communicatie
Ruim assortiment

Geen opmerkingen

Harmelen

Gerrit van der Weerd

Prachtige doorkijkhaard geleverd, vakkundig geïnstalleerd.

Snelle communicatie, komt afspraken na.

Nvt.

Oene

Justin

Goede communicatie en top service!

Zeer vriendelijke medewerker, duidelijke uitleg. Meedenken.

Amersfoort

R.W. Verstok

Prima info over het beoogde product.
Afkevering op afgesproken dag en tijd.
Uitstekende aftersales.

Prijs en informatie

Ingesloten info bij product optimaliseren.

Woonkamer

Bart ten Napel

GEWELDIG

Gastvrije ontvangst , een ervaren kundige verkoper en een zeer nauwkeurige monteur maakte onze aankoop tot een feest

Loosdrecht

Fam. G. de Vries

Bij aankomst een wat onverzorgde uitstraling aan de buitenkant van het pand. In de showroom wat lampen defect (Kampen). Hierdoor kregen wij wat twijfels. Echter zijn we goed geïnformeerd en geholpen... Bij aankomst een wat onverzorgde uitstraling aan de buitenkant van het pand. In de showroom wat lampen defect (Kampen). Hierdoor kregen wij wat twijfels. Echter zijn we goed geïnformeerd en geholpen door Gerben. Tijdens de renovatie van onze woning stuiten we ook op wat vragen waar Gerben antwoord op heeft gegeven. Afspraken zijn allen nagekomen en de montage van beide kachels zijn vakkundig uitgevoerd door het montageteam Haarden Service Voorthuizen.

Afspraken worden nagekomen. Duidelijke communicatie.

Uitstraling / onderhoud pand en showroom

1x woonkamer
1x woonkeuken

Gerard Bolder

Toegankelijk, vriendelijk, professioneel. Uitstekende ervaring!

Uitnodigende showroom, vriendelijke ontvangst en goed advies.

Na levering haard als extra service nog een keer de bevestiging van de installatiedatum.

Abcoude

Nanno Brink

Topbedrijf

Scherpe prijzen, snelle levering en installatie, perfecte service.

Zuidoostbeemster