9.5/10
9.5/10

AE Brink

Super goede service en een snelle levering.

Vriendelijke ontvangen en denkt mee met de klant. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Monteur mag meer meedenken met de klant. (maar is waarschijnlijk een extern bedrijf en heeft niets te maken met Warmtestore)

Amsterdam

Peter Sondag

Snelle levering en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Volendam

Jeroen

Levering + plaatsing van elektrische haard.

Denken mee met klant en hebben geholpen met het vinden van een geschikte monteur op zeer korte termijn

Nvt

Berkel en Rodenrijs

Berry Kanis

Een bedrijf met kennis en klantvriendelijkheid.

Goed geinformeerd..snelle en nette plaatsing.

Geen.

kampen

Nico Janssen

Super goed

Netjes

Hoofddorp

Lilian en Hans

Bij Warmtestore een prachtige gashaard gekocht en laten installeren. Complimenten aan Johan Vis die ruim de tijd nam om ons goed advies te geven. Eveneens werd de installatie perfect uitgevoerd.... Bij Warmtestore een prachtige gashaard gekocht en laten installeren. Complimenten aan Johan Vis die ruim de tijd nam om ons goed advies te geven. Eveneens werd de installatie perfect uitgevoerd. Gijsbert van Wakeren en collega werkten netjes en hebben een prachtig geheel opgeleverd. Zelfs de aannemer die hier aan het werk was gaf aan dat de installatie keurig werd gedaan en dat zulke werklui schaars zijn. Wij gaan hier nog vele jaren van genieten. Bedankt!

Duidelijk en goed advies. Uitstekende installatie

Geen idee

Woonkamer

Vincent Swart

Zeer betrouwbare ervaring. Van het gesprek in de winkel en per email, tot de installatie: alles was heel goed verzorgd.

Nakomen afspraken, snelle contact, nette installatie

Niet.

Purmerend

A de Leeuw

Vorige week onze oude gashaard laten vervangen door een moderne sfeerhaard met zelf ontworpen plateau
Via internet uitgekomen bij Warmtestore en daar uiterst deskundig en vriendelijk geholpen. door Jacolien .
Door haar inzet en de vakkundige installatie van hun installateur
precies gekregen waar we op hoopten

Snelle en vakkundige begeleiding doen hun best om mee te denken

nee

Alphen aan den Rijn

Prima communicatie! Reageren snel. En we zijn heel blij met de haard!

Goede communicatie. Netjes geplaatst. In goed overleg.

Heemstede

R. Janssen

Het contact is prima verlopen. Er werd snel en volledige informatie gegeven. Ook de levering was correct en men heeft meegedacht deze zelfs te vervroegen. Het tijdstip van levering werd zeer... Het contact is prima verlopen. Er werd snel en volledige informatie gegeven. Ook de levering was correct en men heeft meegedacht deze zelfs te vervroegen. Het tijdstip van levering werd zeer nauwkeurig aangegeven en ook de installatiewerkzaamheden zijn zeer correct uitgevoerd.
Kortom: Een super tevreden klant die erg blij is met de Tunnel gashaard!!

Communicatie, levering, installatie

Helden