9.5/10
9.5/10

Jeroen Mulder

Goede ervaring met Warmtestore. Prettig geholpen in de showroom en het verdere traject tot en met de plaatsing was goed geregeld.

Klantgericht, hoge service en veel kennis van zaken.

Haarlem

Scherpe prijs. Snelle en zorgvuldige afhandeling van de communicatie. Bedrijf reageert snel op vragen etc.

Scherpe prijzen. Goede en snelle afhandeling van de online bestelling. Klantvriendelijk. Goede en snelle reactie op vragen.

Alphen aan den Rijn

Mike de Graaf

Na goed advies van de verkoper (Jeroen Muijs) een mooie haard uitgezocht. Er werd een 3D tekening gemaakt zodat wij van te voren een goed beeld kregen. Wij genieten nog elke dag van de prachtige...

Er werd snel en duidelijk gereageerd op onze vragen.

Deventer

Martin

Vlotte reactie, scherpe prijzen en fantastische service!

Ik zat te twijfelen over diverse haarden, dankzij een accurate verkoper en een behulpzame collega zijn we tot een bepaald model gekomen, deze past perfect in de ruimte.

Bij levering bleek 1 rooster te missen, deze had ik dezelfde dag nog in huis.

Genemuiden

Jl Berends

Keurig geholpen in de winkel, vriendelijk personeel, alles volgens afspraak geregeld en geinstalleerd

Mooie kachels voor een scherpe prijs

Nunspeet

Super goede service.. zeer aan te bevelen!!

Urk

JW

Super goede ervaring. We zijn uitstekend geholpen door Herman. Eerst per mail, later ook in de showroom. De kachel is netjes geplaatst en we genieten er nu heerlijk van in de winter. Aanrader!

Snelle reactie
Goede service
Klantvriendelijk
Praktisch

Dubbeld

Geweldige ervaring. Ze geven gelijk het gevoel dat ze zeer vakkundig zijn en weten waar ze het over hebben. Dat geeft vertrouwen.

Duidelijk vakmensen die weten waar ze het over hebben. Geen verkooppraatjes maar eerlijk en duidelijke informatie. Tijdens het gesprek direct een offerte met tekening zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Tussentijds wijzigingen doorgeven is ook geen enkel probleem en ze denken echt goed mee ik oplossingen. Reactie ook altijd supersnel.

Puttershoek

Claire de Graaf - van der laan

Gisteren is onze Jacobus 9 Incl compleet rookkanaal geïnstalleerd.
Goed, snel en duidelijk contact, dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Installatie is top gegaan. Aardige jongens en alles...

Vriendelijk en snel reactie per mail en telefoon, netjes gewerkt en eerlijk.

Geen. Top zo!

Bunschoten spakenburg

Wij zijn heel tevreden over Warmtestore! Zeer goed geholpen (door Herman), ook bezoek op locatie gehad om de schouw te beoordelen.
Danny heeft de haard heel goed gemonteerd en nog heel...

Landsmeer