E. Wesselink

Wij zijn erg tevreden over de manier van afhandelen en installeren van onze gashaard.

Perfecte service en installatie

Kampen

Angela

Fantastisch!

Warm contact, nette winkel, veel keus, duidelijke communicatie.

Meteren

M Trentelman

Zeer Vakkundig

Snelheid en vriendelijk personeel

Haarlem

Tim Appelman

Heel leuk ontvangen door personeel. Weer erg vriendelijk. Goed advies met een lekker kopje koffie van Martien en Rutger.

Goed advies. Eerlijk. Enthousiast personeel. .Behulpzaam . vriendelijk . Mooie producten

Bovenkarspel

Geert Van Caelenbergh

Vorig jaar een elektrische haard gekocht van Faber omwille van prijs en voordeel het beste bedrijf dat we konden vinden toen.

Zeer vlug voor informatie te sturen en de nodige bijkomende uitleg te doen.

Zou er geen kunnen bedenken

In het woongedeelte

Fam. van Steeg

Na onze schoorsteenbrand contact gezocht met warmtestore. In dit telefoongesprek werd ons al snel duidelijk met wat voor bedrijf we te maken hadden.. binnen 8 uur hadden wij een professionele... Na onze schoorsteenbrand contact gezocht met warmtestore. In dit telefoongesprek werd ons al snel duidelijk met wat voor bedrijf we te maken hadden.. binnen 8 uur hadden wij een professionele duidelijke offerte met een snelle oplossing en planning voor reparatie!

Deze reparatie vond binnen 10 dagen plaats.. het personeel wist direct wat er moest gebeuren en alles werd ter plaatse naar onze wensen opgebouwd! Zeer netjes en zorgvuldig zonder extra schade aan de kamers werd de koof en kachelpijp op professionele wijze geplaatst! Chapeau voor Warmtestore!

Snel en adequaat.
Duidelijk en overzichtelijk
Professioneel en kundig

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Kachelpijp van kachel tot trekkap

Fam van Staveren

Wat een service en klantvriendelijkheid,
Super snel in maat werk,
In 1 dag alles klaar.
Een top bedrijf ga zo door raad iedereen dit bedrijf aan.

Snel en keurig net werk afgeleverd

Alles is goed

Nunspeet

Bart

Prima koopervaring, levering op aangegeven tijd, goede installatie en duidelijke uitleg. En: blij met het product (houtkachel Dik Geurts)

Koopproces, levering, installatie

Bij aflevering was onduidelijkheid of de kachel al betaald was. Die was al maanden eerder betaald en bovendien is daar een dag eerder nog contact over geweest, juíst om die discussie te voorkomen.... Bij aflevering was onduidelijkheid of de kachel al betaald was. Die was al maanden eerder betaald en bovendien is daar een dag eerder nog contact over geweest, juíst om die discussie te voorkomen. Jammer!

Kamperland

Familie Schuurman

Wij zijn echt onder de indruk van de superservice van de warmtestore. We zo goed geholpen. Ook toen bleek dat er iets aangepast moest worden aan onze Buitenhaard. Daarbij genieten we van onze... Wij zijn echt onder de indruk van de superservice van de warmtestore. We zo goed geholpen. Ook toen bleek dat er iets aangepast moest worden aan onze Buitenhaard. Daarbij genieten we van onze fantastische buiten haard in onze veranda.

Advies, klantvriendelijk, service, product en snelheid. Wat eigenlijk niet!

Ik kan niets bedenken!

Heiloo

Jan Eenkhoorn

Prima. We hebben duidelijke informatie gekregen en ook goede offertes van verkoper Martien in de vestiging Kampen. Hij heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er een kachel van onze keuze vanuit een... Prima. We hebben duidelijke informatie gekregen en ook goede offertes van verkoper Martien in de vestiging Kampen. Hij heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er een kachel van onze keuze vanuit een andere vestiging snel geleverd werd door vesting Kampen.

Rustig, laat mensen uitpraten, geeft advies en laat alternatieven zien.

kan ik zo niet benoemen

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Wezep. Installatie was niet moeilijk en heb ik zelf gedaan. In de vestiging Kampen stond alles klaar.