Fam.E.van Deursen

Wij hebben wat televante bedrijven bezocht in den lande en kwamen uiteindelijk terecht in Kampen. Een prachtig bedrijf Warmtestore, mooie showroom en fijne ontvangst. De verkoper - een jongeman... Wij hebben wat televante bedrijven bezocht in den lande en kwamen uiteindelijk terecht in Kampen. Een prachtig bedrijf Warmtestore, mooie showroom en fijne ontvangst. De verkoper - een jongeman waarvan ons nu de naam is ontschoten - hielp ons uitstekend. We hebben lang moeten wachten op de oplevering, maar eindelijk konden er afspraken worden gemaakt rondom de levering van de haard en de montage van de inbouwdoos, ook na overleg met onze stucadoor en Gerben zelf. Afgelopen donderdag 21 december 2023 kwam de haard. Timmerman/installateur Meindert ging professioneel aan de slag. Wat een vakman en wat netjes ging hij te werk. Daar waar nodig overleg met ons, tussendoor een lekker broodje van ons en uiteraard koffie en fris. Na een paar uurtjes was de kolom klaar en afgetimmerd. Alle attributen in de haard, uitleg en de haard brandde fantastisch. Wat ontzettend mooi. Zodra alles afgewerkt is maken wij reclame met het kistje wijn van Warmtestore en foto !
Familie E.van Deursen

Helder, duidelijk, netjes, prijstechnisch goed, prima contact

Ga zo door

Bovenkarspel

Bert Hesp

Uitstekend

Onze open haard is vervangen door een gesloten geurts houtkachel. Van alle grote uitgaven was dit de beste beslissing. Veel beter voor het binnen- en buitenmillieu. Het zicht op het haardvuur is nog... Onze open haard is vervangen door een gesloten geurts houtkachel. Van alle grote uitgaven was dit de beste beslissing. Veel beter voor het binnen- en buitenmillieu. Het zicht op het haardvuur is nog bijna net zo goed. Nu al bijna een jaar veel plezier van. Voor de installatie moest een stukje muur worden weggeslepen. Perfect afgewerkt, niets van te zien. Een aanrader!

Hilversum

Marian Bronkhorst

Goed bedrijf. Zeer goed bevallen.

Goede communicatie

Zou het zo niet echt weten, want het is goed bevallen.

Barneveld

Jeroen Martin

Goede ervaring met Warmtestore Kampen. Werden geholpen door Gerben, die met goede suggesties kwam. Op basis van deze suggesties en prima prijsstelling hebben wij onze aanschaf dan ook direct gedaan.... Goede ervaring met Warmtestore Kampen. Werden geholpen door Gerben, die met goede suggesties kwam. Op basis van deze suggesties en prima prijsstelling hebben wij onze aanschaf dan ook direct gedaan. Installatie kon binnen een redelijk termijn en nog voor de koude dagen worden uitgevoerd. Ook de installatie verliep prettig. Werkte netjes en namen de tijd om de kachel (Dik Geurts Oval) te plaatsen. Kortom goede ervaring die wij zeker aanraden.

Duidelijk en werken netjes

Harderwijk

Jan Terschote

Mooie compacte houtkachel geïnstalleerd in onze oude open haard. Netjes afgewerkt, ziet er keurig uit. Makkelijk te bedienen, veel makkelijker aan te steken dan de open haard en een enorme... Mooie compacte houtkachel geïnstalleerd in onze oude open haard. Netjes afgewerkt, ziet er keurig uit. Makkelijk te bedienen, veel makkelijker aan te steken dan de open haard en een enorme uitstraling van warmte de kamer in. De hele installatie is vlekkeloos en professioneel verlopen.

Professioneel, zowel de voorbereiding als de installatie zel.

Er was bij ons enige verwarring of de 'afdekplaat' boven in de kachel erin of eruit moest. Dat blijkt de 'vlamkeerplaat' te zijn. Moet erin blijven!

Spankeren

Nita

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service en after service

Bergen

Warmtestore Hendik Ido Ambacht

Prettig bedrijf, deskundig advies.
Meedenken over welke kachel het beste bij klant past

Goed luisteren, tijd nemen voor klant.

Geen verbeterpunten. Ga zo door

Streefkerk

Annemieke Van Broekhoven

Prettige, vriendelijke en snelle communicatie. Nemen de moeite om mee te denken en niet alleen te verkopen. Ze bieden ook een goed prijs niveau aan!

Snel, vriendelijk, helpend, goede prijs

Een lijst met inbouw opties zou helpend zijn

November

Yvonne Kamphuizen

Fijne begeleiding en alle tijd om de juiste haard te kiezen.

Persoonlijke adviezen. Snel antwoord op vragen via mail. Correcte levering en zeer ervaren en vriendelijke installateurs.

Zeer fijn bedrijf met zeer vriendelijke mensen. Hier voel je je geen nummer.

Marknesse

Joyce van der Pas - schaap

Zeer persoonlijke en professionele begeleiding in de keuze van de juiste haard plus de extra complexe situatie van het verplaatsen van een bestaande haard. Zowel Steef en Calvin hebben een enorm... Zeer persoonlijke en professionele begeleiding in de keuze van de juiste haard plus de extra complexe situatie van het verplaatsen van een bestaande haard. Zowel Steef en Calvin hebben een enorm verschil gemaakt. Mocht u een haard overwegen, doen! Warmte store staat garand voor een niet opdringerige ontvangst, professionele begeleiding en zeer zorgvuldige (ver)plaatsing.

Persoonlijke aandacht
Geduld en empatisch vermogen
Professionalitieit in het monteren van de haard

Instructie filpje over hoe de haard voor het eerst aan te steken, plus genoeg houd leveren om te proberen ;-)

Loosdrecht