Mira Margarita

Goede communicatie en meedenken

Snel, meedenkend

Putten

Charles

Tijdens de verkoop wordt erg goed meegedacht en geadviseerd. Prima service. Kwaliteitsproducten en deskundige montage montage. Kortom: aanrader!

Geduldig en deskunidig

De Pol

Mirthe Thenu

Zeer goed!

Goed en snel contact, 1 aanspreekpunt, betrouwbaar, meedenkend

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

In een haardombouw met televisie erboven

Wijn en Druif

Hele goede ervaring en super bedrijf met heel veel aandacht voor de klant.

Perfecte klantvriendelijkheid

Beverwijk

sophie

Keurig geholpen, vlot, echt vakmannen met goede uitleg

Goed geholpen

wachttijd is redelijk lang

Haarlem

Jansen

Zeer snel juist . Klein probleem binnen enkele uren opgelost

Goede info zelfs met corona

Doe zo verder

Living

Johan

Via de website een K-Stove Vesuvius buitenhaard besteld om deze heerlijke warme dagen buiten te genieten in de tuin. De haard werd ontzettend snel, binnen 2 werkdagen bij mij geleverd inclusief... Via de website een K-Stove Vesuvius buitenhaard besteld om deze heerlijke warme dagen buiten te genieten in de tuin. De haard werd ontzettend snel, binnen 2 werkdagen bij mij geleverd inclusief tweetal zakken pelletkorrels om de haard op te laten branden. Eenvoudig in elkaar te zetten en nu heerlijk genieten. Een echte aanrader om hier een haard te kopen.

Snelle levering, vragen goed en helder uitgelegd, gaven goede tips om de haard te laten branden zonder dat ik de buren uitrook met mijn buitenkachel.

Kampen

F. Boers

Wellicht leuk om eens een review te lezen van een tevreden klant welke al ruim een jaar van de haard aan het genieten is. Wij zijn 1,5 jaar geleden, na een aantal bezoeken elders in onze eigen... Wellicht leuk om eens een review te lezen van een tevreden klant welke al ruim een jaar van de haard aan het genieten is. Wij zijn 1,5 jaar geleden, na een aantal bezoeken elders in onze eigen regio, toch afgereisd naar Kampen om de Warmtestore te bezoeken. Gelukkig was dit het helemaal waard! De showroom telt vele haarden in alle soorten en maten. Wij werden hartelijk ontvangen, super goed geadviseerd door verkoper Gerben en hebben gekozen voor de DRU Metro 100XT Eco Wave. Tot onze grote verbazing werd aangegeven dat de haard slechts in 1 dag geplaatst kon worden, dat was nog eens een meevaller! Vanaf dat moment was het aftellen geblazen..

Op de dag van levering stonden de installateurs netjes op tijd op de stoep. Zij verifieerde nogmaals onze wensen en gingen vakkundig aan de slag. Rond een uurtje of 4 stond de haard incl. koof helemaal netjes geïnstalleerd en konden wij de haard zelfs al een aandoen om te testen. De installateurs waren echte vakmannen welke alles netjes hebben afgewerkt en geen rommel hebben achtergelaten. De haard deed het vanaf dag 1 al super goed en dit doet hij na ruim een jaar nog steeds. Het is super fijn dat je de haard met een afstandsbediening kan bedienen en deze de mogelijkheid biedt om het vuur heel hoog, laag of juist in de Eco stand te zetten. De haard met hieromheen een strakke koof, heeft een stijlvolle uitstraling zowel wanneer hij uitstaat als wanneer hij aanstaat. We krijgen nog altijd vele complimenten over de looks en kunnen hier zelf ook nog iedere dag van genieten.

Kortom, wij zijn meer dan tevreden over de Warmtestore! De service is onwijs goed, zowel voor als na aflevering en de prijs/kwaliteitverhouding is super netjes. Wij zulle hen dan ook aan iedereen aanraden.

Groetjes vanuit Hoek van Holland

Goede service (zowel voor als na aflevering), beste prijs/kwaliteitsverhouding en de mooiste haarden

N.v.t.

Hoek van Holland

Irma

Mensen met verstand van zaken . Zowel in voor- als na traject. Ook het plaatsen van onze gashaard en hardstenen schouw is met de meeste nauwkeurigheid gebeurd. Alle lof voor het complete team van... Mensen met verstand van zaken . Zowel in voor- als na traject. Ook het plaatsen van onze gashaard en hardstenen schouw is met de meeste nauwkeurigheid gebeurd. Alle lof voor het complete team van Warmtestore Kampen ??

Vakkundig ??

??

Wetering

Lenie Pannekoek

Wordt snel contact opgenomen bij belangstelling.

Assen