A. van der Pluijm

Informatief, correct en duidelijk.

Meedenken

Geen idee

Kropswolde

Posthumus

Goede service, uitstekend product

Snelle reactie of service en of levering vragen.

Bij de levering van het product misten wij een gebruiksaanwijzing. Dit was niet schokkend omdat ik het online heb gevonden maar als ik een tip mag geven zou deze het zijn.

Losstaande haard

Van der Werff

Vakkundig advies via telefoon.
Vakkundig advies via telefoon.
Daarna hebben we een scherpe offerte gekregen. Na telefonisch contact konden ze (toevallig) dezelfde dag nog langskomen om de situatie te bekijken. Na een goed gesprek met wederom vakkundig advies besloten om de kachel een Dik Geurts Ivar 8 store te laten plaatsen.

Vakkundig advies en snelheid van levering

Geen!

Lelystad

Jiska Cremers

Afgelopen week is onze Dik Geurts haard geplaatst en geleverd door Warmtestore. Zelfs in deze tijd waarin we niet fysiek naar een showroom konden gaan hebben ze ons goed kunnen adviseren. Ze hebben... Afgelopen week is onze Dik Geurts haard geplaatst en geleverd door Warmtestore. Zelfs in deze tijd waarin we niet fysiek naar een showroom konden gaan hebben ze ons goed kunnen adviseren. Ze hebben met de hand een extra lijst gemaakt zodat het mooi paste in de huidige situatie. Ook de plaatsing ging erg vakkundig, de mannen werkten uitermate netjes. Wij zijn erg tevreden over Warmtestore en blij met onze nieuwe haard!

Uitstekend advies en maatwerk bij plaatsen

Zwolle

H van duijn

Heel erg tevreden vriendelijk betrouwbaar zeker aan te raden wij hebben een super mooie openhaard

service top mooie afwerking staan voor je klaar als je ze nodig hebt

valkenburg zh

Karin van Capelleveen

Wij hebben hele goede ervaringen met de warmtestore.
Een snelle reactie op de vraag, goede service en flexibel in het opstellen van een installatie plan. keurig vakmanschap. Complimenten

Service en klant gericht meedenken, nette installatie

Zwammerdam

Abma

Correcte en bereidwillige benadering. Ook eerlijk wanneer iets toegegeven moet worden. Levering is snel en betrouwbaar.

Communicatie is zowel naar klant als leverancier goed. Een zich voordienend schade probleem werd volledig en correct opgelost.

Inhoudelijke kennis van het assortiment iets versterken, zodat vragen directer beantwoord kunnen worden, zonder navraag.

Wolsum

Kune

Kwaliteit goed servies kachel goed ...

Gratis brengen

Voor mij niets ... gewoon cool

Medemblik Noordholland

Kirpestein

Geweldig

Top service,correcte aardige mensen vooral Jeroen en Johan

Ik ken zeniwt

De Wijk

Nieske van der Ploeg

Wat een service na 7 jaar ellende van een ander bedrijf te hebben gehad. Gewone jongens, rechtdoor zee, peilen goed wat je nodig hebt. Zijn erg klantgericht. In verkoop en in het plaatsen. Gewoon... Wat een service na 7 jaar ellende van een ander bedrijf te hebben gehad. Gewone jongens, rechtdoor zee, peilen goed wat je nodig hebt. Zijn erg klantgericht. In verkoop en in het plaatsen. Gewoon gezellig. En nu hebben wij een fijn kacheltje heerlijk!! En zuinig stoken....Een 200% aanrader!!

Sterk klantgericht, peilen de behoefte en adviseren van daar uit. Recht door zee, eerlijk betrouwbaar, 100% service. Erg snel met antwoorden op vragen.

Zal het niet weten

Apeldoorn