F. Boers

Wellicht leuk om eens een review te lezen van een tevreden klant welke al ruim een jaar van de haard aan het genieten is. Wij zijn 1,5 jaar geleden, na een aantal bezoeken elders in onze eigen regio, toch afgereisd naar Kampen om de Warmtestore te bezoeken. Gelukkig was dit het helemaal waard! De showroom telt vele haarden in alle soorten en maten. Wij werden hartelijk ontvangen, super goed geadviseerd door verkoper Gerben en hebben gekozen voor de DRU Metro 100XT Eco Wave. Tot onze grote verbazing werd aangegeven dat de haard slechts in 1 dag geplaatst kon worden, dat was nog eens een meevaller! Vanaf dat moment was het aftellen geblazen..

Op de dag van levering stonden de installateurs netjes op tijd op de stoep. Zij verifieerde nogmaals onze wensen en gingen vakkundig aan de slag. Rond een uurtje of 4 stond de haard incl. koof helemaal netjes geïnstalleerd en konden wij de haard zelfs al een aandoen om te testen. De installateurs waren echte vakmannen welke alles netjes hebben afgewerkt en geen rommel hebben achtergelaten. De haard deed het vanaf dag 1 al super goed en dit doet hij na ruim een jaar nog steeds. Het is super fijn dat je de haard met een afstandsbediening kan bedienen en deze de mogelijkheid biedt om het vuur heel hoog, laag of juist in de Eco stand te zetten. De haard met hieromheen een strakke koof, heeft een stijlvolle uitstraling zowel wanneer hij uitstaat als wanneer hij aanstaat. We krijgen nog altijd vele complimenten over de looks en kunnen hier zelf ook nog iedere dag van genieten.

Kortom, wij zijn meer dan tevreden over de Warmtestore! De service is onwijs goed, zowel voor als na aflevering en de prijs/kwaliteitverhouding is super netjes. Wij zulle hen dan ook aan iedereen aanraden.

Groetjes vanuit Hoek van Holland

Goede service (zowel voor als na aflevering), beste prijs/kwaliteitsverhouding en de mooiste haarden

N.v.t.

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Hoek van Holland

Score voor Warmtestore.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
DRU Metro 100XT Eco Wave