Fam van Staveren

Wat een service en klantvriendelijkheid,
Super snel in maat werk,
In 1 dag alles klaar.
Een top bedrijf ga zo door raad iedereen dit bedrijf aan.

Snel en keurig net werk afgeleverd

Alles is goed

Nunspeet

Bart

Prima koopervaring, levering op aangegeven tijd, goede installatie en duidelijke uitleg. En: blij met het product (houtkachel Dik Geurts)

Koopproces, levering, installatie

Bij aflevering was onduidelijkheid of de kachel al betaald was. Die was al maanden eerder betaald en bovendien is daar een dag eerder nog contact over geweest, juíst om die discussie te voorkomen.... Bij aflevering was onduidelijkheid of de kachel al betaald was. Die was al maanden eerder betaald en bovendien is daar een dag eerder nog contact over geweest, juíst om die discussie te voorkomen. Jammer!

Kamperland

Familie Schuurman

Wij zijn echt onder de indruk van de superservice van de warmtestore. We zo goed geholpen. Ook toen bleek dat er iets aangepast moest worden aan onze Buitenhaard. Daarbij genieten we van onze... Wij zijn echt onder de indruk van de superservice van de warmtestore. We zo goed geholpen. Ook toen bleek dat er iets aangepast moest worden aan onze Buitenhaard. Daarbij genieten we van onze fantastische buiten haard in onze veranda.

Advies, klantvriendelijk, service, product en snelheid. Wat eigenlijk niet!

Ik kan niets bedenken!

Heiloo

Jan Eenkhoorn

Prima. We hebben duidelijke informatie gekregen en ook goede offertes van verkoper Martien in de vestiging Kampen. Hij heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er een kachel van onze keuze vanuit een... Prima. We hebben duidelijke informatie gekregen en ook goede offertes van verkoper Martien in de vestiging Kampen. Hij heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er een kachel van onze keuze vanuit een andere vestiging snel geleverd werd door vesting Kampen.

Rustig, laat mensen uitpraten, geeft advies en laat alternatieven zien.

kan ik zo niet benoemen

In welke plaats is de haard geïnstalleerd?

Wezep. Installatie was niet moeilijk en heb ik zelf gedaan. In de vestiging Kampen stond alles klaar.

Helene Nijhof

Een prachtige elektrische haard met ombouw met nis laten plaatsen. Vanaf het 1ste contact tot en met de plaatsing ging alles optimaal. Er werd meegedacht met mogelijkheden, inplannen ging goed en... Een prachtige elektrische haard met ombouw met nis laten plaatsen. Vanaf het 1ste contact tot en met de plaatsing ging alles optimaal. Er werd meegedacht met mogelijkheden, inplannen ging goed en het plaatsen snel en vakkundig. We hadden al ervaring met Warmtestore ivm onderhoud van onze gashaard. Blij dat we wederom gekozen hebben voor Warmtestore en niet voor een bedrijf "om de hoek".

Professioneel, duidelijk, denken mee

Zeewolde

ML

Kwalitatief maatwerk

Haard in combinatie met voorzetwand en cinewall met audio laten plaatsen. Andere haardenleveranciers wilden hier niet eens aan beginnen, maar de Warmtestore heeft het helemaal volgens onze wens... Haard in combinatie met voorzetwand en cinewall met audio laten plaatsen. Andere haardenleveranciers wilden hier niet eens aan beginnen, maar de Warmtestore heeft het helemaal volgens onze wens kunnen realiseren. Toppers!

Hoofddorp

Kars van Tarel

Zeer goede ervaring. Goede service en de gashaard werd goed en netjes geplaatst

Goede service, werd veel tijd genomen

Niets

Zwolle

Schweig

Snel, goed en professioneel geholpen.

Vakmensen! De gashaard is heel goed geplaatst. Goed kunnen overleggen met de monteur. Zeer tevreden over het eindresultaat!

Hadden graag een 3D tekening gehad. Had dit via een chat bericht aangevraagd, helaas niets meer over gehoord.
Hier nog over gebeld, maar was helaas niet mogelijk.

Geertruidenberg

Karthikeyan

Wij hebben een Element4 Summum 190 3/S gashaard met een op maat gemaakt meubel bij Warmtestore gekocht. Het resultaat overtrof onze verwachtingen.

Reageren heel snel, meedenkend, punctueel. Bij Warmtestore is de klant nog echt koning.

Putten

P.M. van Veen

Wij hebben onze houtkachel voor ons Boshuisje hier gekocht, vriendelijk ontvangen in de showroom goede uitleg zelf een tweede bezoek was geen moeite en namen ze weer de tijd voor ons.

Goede communicatie, bij vragen telefonisch of via mail is snelle reactie.
De installateurs super vriendelijk, werken netjes, denken mee en antwoorden bij vragen over de installatie. 👍🏻

Dalfsen