Guus

Perfecte service met een mooi eindresultaat

Communicatie

Meer voorbeelden van geplaatste haarden

Sliedrecht

Bos Apeldoorn

Mooie prijs en vakkundig advies.
Daarnaast vakwerk bij de installatie door Jacco Vaarenkamp.

Prijs/ kwaliteit
Installatie

Apeldoorn

Henk Opperman

Samenwerking als zeer prettig ervaren, doen wat ze beloven

Aandacht voor de klant en helpen meedenken voor een optimaal resultaat

Kan ik zo niet bedenken

Hasselt

Richard

Wat een top bedrijf is dit! Bij warmtestore kampen in de ruime showroom uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden. Op basis hiervan een gedetailleerd advies ontvangen, welke we met een paar... Wat een top bedrijf is dit! Bij warmtestore kampen in de ruime showroom uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden. Op basis hiervan een gedetailleerd advies ontvangen, welke we met een paar kleine aanpassingen hebben laten uitvoeren. De vooraf gecommuniceerde info over levering, installatie en facturatie is volledig nagekomen. De installatie is uitgevoerd door 2 zeer vakbekwame specialisten, echt harde werkers die zeer netjes te werk gaan. Ze denken met je mee, wat tot een super resultaat heeft geleid!! Wij zijn er 100% tevreden mee.

Bij Warmtestore Kampen houdt de service ook na installatie niet op. Aangezien wij een rieten dak hebben werden er voor de verzekering adhoc aanvullende eisen gesteld aan de installatie van de... Bij Warmtestore Kampen houdt de service ook na installatie niet op. Aangezien wij een rieten dak hebben werden er voor de verzekering adhoc aanvullende eisen gesteld aan de installatie van de houthaard. Omdat we dit uiteraard voor elkaar wilden hebben voordat we de haard in gebruik zouden nemen, hebben we deze aanpassingen laten uitvoeren. Ook hierin heeft Warmtestore een belangrijke rol gespeeld met de doorvoering van de aanpassingen, maar vooral in de communicatie en begeleiding richting de verzekeringmij. Het resultaat mag er echt zijn en we zijn er dus erg blij mee!

Zwolle

Dekker

Super bedrijf, goed bereikbaar en flexibel. Het was nodig dat de installateur kwam kijken waardoor al onze zorgen en bedenkingen op slag waren verdwenen. Op de dag van plaatsing zijn wij weggegaan... Super bedrijf, goed bereikbaar en flexibel. Het was nodig dat de installateur kwam kijken waardoor al onze zorgen en bedenkingen op slag waren verdwenen. Op de dag van plaatsing zijn wij weggegaan en de haard is geheel zoals overlegd geplaatst en in werking gesteld. Top werk mannen.

De installatie is het belangrijkst en deze werd uitgevoerd door meedenkende vakbekwame mensen waardoor het eind resultaat 100% is. We zijn er erg blij mee. Ook de regelaars achter de schermen goed... De installatie is het belangrijkst en deze werd uitgevoerd door meedenkende vakbekwame mensen waardoor het eind resultaat 100% is. We zijn er erg blij mee. Ook de regelaars achter de schermen goed gedaan ? we konden jullie goed bereiken en in overleg is er veel mogelijk.

Geen verbeterpunten houden zo.

Lemmer

Van Grootveld

Zeer goede service. Installatie heel netjes gedaan. Hier is de klant echt koning.

Goede voorlichting. Nemen de tijd voor je. Installatie ook zeer netjes.

Nieuw-Vennep

Zeer tevreden

Goede service

Denhaag

Mieke Naberink

Super snelle service en reactie!

Super productkennis, snelle antwoorden via mail

Varsseveld

Verhoef

Zeer tevreden over het gehele proces: adviseren aankoop, meedenken over het ontwerp, begeleiding bij aankoop, op de hoogte houden van levering en het eindresultaat!

Transparantie en communicatie

n.v.t