Onno

Goede en directe communicatie

Nakomen afspraken en scherpe prijzen

Uitgebreidere installatiebeschrijvingen

Vreeland

De Rooij

Prima ervaring

Vriendelijk, goed product, flexibel en goede nazorg

Wellicht de communicatie met derden (bezorgdienst, diamantboorder)

Wilnis

Mirjam Haasnoot

Zeer goede professionele ervaring met Warmtestore. We kwamen voor een elektrische haard en gingen weg met een prachtige gashaard op Bio propaan. We kregen goed advies over de haarden en... Zeer goede professionele ervaring met Warmtestore. We kwamen voor een elektrische haard en gingen weg met een prachtige gashaard op Bio propaan. We kregen goed advies over de haarden en mogelijkheden met een maatwerkmeubel. De installatie was ook super en professioneel geregeld! We genieten enorm van dit pracht stuk in de woonkamer.

Goed advies, kwaliteit

Top geregeld allemaal

huizen

CW

Dit was een warme ervaring!
Dit was een warme ervaring!
Je wordt serieus genomen als klant; er is op locatie meegekeken en meegedacht - geduldig worden vragen beantwoord per mail of per telefonisch contact. Korte lijnen geven goed vertrouwen en dit vertrouwen is zeker niet beschaamd. Ik ben zeer attent met mijn gashaard!

- Korte lijnen - contact met 1 vast persoon (telefonisch en per mail)
- Eerlijke communicatie
- Stappen van bestellen/leveren/betalen was duidelijk en goed geregeld
- In een aantal...
- Korte lijnen - contact met 1 vast persoon (telefonisch en per mail)
- Eerlijke communicatie
- Stappen van bestellen/leveren/betalen was duidelijk en goed geregeld
- In een aantal uur een mooie gashaard geïnstalleerd door vaklui die hun werk goed hebben afgeleverd.

- Geen

Nunspeet

Fam. M. R. Spiès

Als thuiskomen, de warmte komt je tegemoet. Een geweldige ontspannen ontvangst in Mijdrecht door een super aardige dame die gelijk mijn kaartje begreep dat ik wegens astma geen mondmasker voor kan... Als thuiskomen, de warmte komt je tegemoet. Een geweldige ontspannen ontvangst in Mijdrecht door een super aardige dame die gelijk mijn kaartje begreep dat ik wegens astma geen mondmasker voor kan en het als normaal beschouwde. Maar ook een zeer heldere uitleg waardoor er geen vragen meer waren en het model Dik Geurts folke het model was wat wij zochten. Nou, exact wat wij zochten dus! Alles is verder perfect verlopen dus ons besluit was snel genomen. 2 april is de houtkachel geplaatst door een kundig bedrijf en wij zijnzeer tevreden. Het is een dikke aanrader!

Duidelijkheid, vakkennis en het goede gevoel!

Nou, nee!

Zeist

Arja Broere

Deskundig en goed advies gekregen

We zijn in de showroom zeer goed geholpen en wisten vrij snel welke kachel het best bij ons zou passen. Zeer tevreden!
De installatie gebeurde zeer zorgvuldig met oog voor details!

Ik kan echt geen verbeterpunt verzinnen!

Amsterdam (landelijk Noord)

Verburg

Wij zijn heel erg tevreden over Warmtestore. Vanaf het eerste contact ( met Jeroen) is er meegedacht over de plannen die wij wilden realiseren. Dit heeft uiteindelijk geleid tot het door ons... Wij zijn heel erg tevreden over Warmtestore. Vanaf het eerste contact ( met Jeroen) is er meegedacht over de plannen die wij wilden realiseren. Dit heeft uiteindelijk geleid tot het door ons gewenste eindresultaat waar we heel blij mee zijn. We zijn erg tevreden over zowel het offertetraject als de plaatsing.

Bereikbaarheid en meedenken

Tot nu toe niet kunnen ontdekken

Goes

Joukje

Zeer goede service

Klantvriendelijk, denken mee, passen wensen aan. Installatie was ook professioneel, alles heel ontspannen en vriendelijk.

Nvt

Nunspeet

Fam. M. R. Spiès

Wij zijn u zeer erkentelijk voor het fijne ontvangst in Mijdrecht en het professionele advies tijdens de verkoop. Ook zijn wij zeer content met de afhandeling en montage. De foto's laten het... Wij zijn u zeer erkentelijk voor het fijne ontvangst in Mijdrecht en het professionele advies tijdens de verkoop. Ook zijn wij zeer content met de afhandeling en montage. De foto's laten het resultaat zien.

Wij zijn dankbaar en wensen u fijne paasdagen.

Fam. Marcos Spiès

Gedegen vakkundig kennis.

Hooguit een zak houd meeleveren.

Zeist

van Twillert

Geweldige service, het contact was bijzonder prettig. Kundige verkopers en monteurs, die weten waar ze mee bezig zijn.

Duidelijk omschrijving van offerte en te installeren haard.

geen.

Baarn