ML

Kwalitatief maatwerk

Haard in combinatie met voorzetwand en cinewall met audio laten plaatsen. Andere haardenleveranciers wilden hier niet eens aan beginnen, maar de Warmtestore heeft het helemaal volgens onze wens... Haard in combinatie met voorzetwand en cinewall met audio laten plaatsen. Andere haardenleveranciers wilden hier niet eens aan beginnen, maar de Warmtestore heeft het helemaal volgens onze wens kunnen realiseren. Toppers!

Hoofddorp

Kars van Tarel

Zeer goede ervaring. Goede service en de gashaard werd goed en netjes geplaatst

Goede service, werd veel tijd genomen

Niets

Zwolle

Schweig

Snel, goed en professioneel geholpen.

Vakmensen! De gashaard is heel goed geplaatst. Goed kunnen overleggen met de monteur. Zeer tevreden over het eindresultaat!

Hadden graag een 3D tekening gehad. Had dit via een chat bericht aangevraagd, helaas niets meer over gehoord.
Hier nog over gebeld, maar was helaas niet mogelijk.

Geertruidenberg

Karthikeyan

Wij hebben een Element4 Summum 190 3/S gashaard met een op maat gemaakt meubel bij Warmtestore gekocht. Het resultaat overtrof onze verwachtingen.

Reageren heel snel, meedenkend, punctueel. Bij Warmtestore is de klant nog echt koning.

Putten

P.M. van Veen

Wij hebben onze houtkachel voor ons Boshuisje hier gekocht, vriendelijk ontvangen in de showroom goede uitleg zelf een tweede bezoek was geen moeite en namen ze weer de tijd voor ons.

Goede communicatie, bij vragen telefonisch of via mail is snelle reactie.
De installateurs super vriendelijk, werken netjes, denken mee en antwoorden bij vragen over de installatie. 👍🏻

Dalfsen

Gerard Dikken

We waren al enige tijd op zoek naar een vervanger van onze openhaard. Onze zoon attendeerde ons Warmtestore in Kampen.
Goed ontvangst en goede voorlichting. Hebben ervoor gezorgd dat we daar...
Goed ontvangst en goede voorlichting. Hebben ervoor gezorgd dat we daar de openhaard hebben besteld

Duidelijk en overzichtelijk

Kwaliteit producten. Reparatietijden. Klantvriendelijkheid

Almere

Reactie Warmtestore.nl:

Beste Dennis en Sara,
Het is jammer om te zien dat u na ons telefonisch contact eerder deze dag (15-11-2021) ons een mindere beoordeling heeft gegeven.
Ondanks het lopende contact, en onze...
Beste Dennis en Sara,
Ondanks het lopende contact, en onze goede bedoelingen om het probleem met jullie Dimplex 3 Step Opti-Myst op te lossen.
Wij kunnen ons er niet in vinden om een financiële tegemoetkoming te geven. Wel zullen wij zoals aangegeven het probleem met het toestel netjes verhelpen.
Wij begrijpen dat het balen is, dat de haard op dit moment niet gebruikt kan worden, maar een financiële compensatie is niet de oplossing.
Zoals besproken zullen wij het samen met de fabrikant gaan op lossen.
Het Warmtestore team

Berry de Pau

Zeer goeie ervaring met Warmtestore m.n. vanwege de service, levering en prijs. Juist omdat veel online en telefonisch geregeld werd was communicatie essentieel. Vanzelfsprekend vliegt er dan af en... Zeer goeie ervaring met Warmtestore m.n. vanwege de service, levering en prijs. Juist omdat veel online en telefonisch geregeld werd was communicatie essentieel. Vanzelfsprekend vliegt er dan af en toe een miscommunicatie in. Dit werd altijd vriendelijk en keurig opgelost. Ten slotte zijn we erg blij met de prachtige gashaard, het prachtige zwevend wandmeubel van maar liefst 5 meter en de mooie schouw. En dat terwijl we al van het gas af zijn. Daarom een oplossing gerealiseerd met gasflessen. We genieten er elke dag van!

Flexibiliteit
Service
Prijs
Prettig contact

Door drukte ontstaat eerder de mogelijkheid dat er miscommunicatie ontstaat over afspraken. Voorkomen is beter dan genezen hierbij. Hoewel het 'genezen' steeds prima in orde was

Arnhem

wilmer

Wij kunnen Warmtestore van harte aanbevelen - goede prijs/kwaliteit maar vooral goed opvolging en vlotte communicatie ( dat zijn wij wel anders gewend..). en tijdens de montage ook nog eens flexibel... Wij kunnen Warmtestore van harte aanbevelen - goede prijs/kwaliteit maar vooral goed opvolging en vlotte communicatie ( dat zijn wij wel anders gewend..). en tijdens de montage ook nog eens flexibel mbt laatste wensen. Top!

service en communicatie

room divider

Michel

Super net bedrijf

In de winkel erg goed advies en de installatie heel netjes gedaan

Geen alles was perfect afgehandeld

Emmeloord