Tjeerd

Prima bedrijf,
Reageerd snel op vragen en de monteur heeft onze kachel mooi geinstalleeerd in een bestaande situatie . Monteur denkt mee voor mooie oplossing.

Snel beantwoorden vragen

Wanneer kachel is geinstalleerd bij mensen een demo geven over werking en aansteken van de kachel Dit zullen klanten erg op prijs stellen denk ik

woonkamer

pranger

Betrouwbaar en goed georganiseerd

Snelle en duidelijke communicatie

wellicht week voor levering kort telefoontje of er nog accesoires of toebehoren nodig zijn.

Rotterdam

Zandbergen

Super ervaring! Wij zijn erg goed geadviseerd door Steef in Mijdrecht. Er is heel goed met ons meegedacht. De houtkachel is professioneel geplaatst. Wij zijn meer dan tevreden!

Goed aanbod van diverse kachels en fijne sfeer in showroom.

Wij zijn meer dan tevreden

Rijnsburg

Marcel Lemmens

Top bedrijf, aanrader 👌🏻

Duidelijk en meegaand in de wensen van de klant. Snelle levering, goeie service, waarvoor dank Maarten. Evert een top installateur, uiterst secuur.

Ga zo door 👌🏻

Vinkeveen

Hugo Postuma

Top werk afgeleverd.

Afspraken nakomen, product en afwerking.

Geen.

IJsselmuiden

Yvonne

Prachtige kachel, dramatische afwerking. 16 gaten in het plafond. Dan maar een afwerkplaatje erop.

Men denkt goed mee over de beste aanschaf en de plaatsbepaling

De plaatsing zelf in handen nemen voorkomt klachten

Noordwijk

Johan Bruin

Een helen mooie kachel gekocht via de warmtestore. We werden vriendelijk geholpen en geadviseerd. Daarnaast waren ze veruit de goedkoopste. Dus klantvriendelijk en voordelig.

De...

De installatie van het rookkanaal en de kachel geschiede in 1 dag. De afwerkpuntjes die daarna nog overbleven werden vriendelijk en adequaat verholpen.

Klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar

De installateur had niet dezelfde klantvriendelijkheid als de winkelmedewerkers en directie.

Hilversum

Lonneke Maatjens

Ontzettend goed geholpen door Jeroen. Hij voorzag ons van kundig advies over de juiste hoeveelheid kw die onze houtkachel nodig zou hebben tov het aantal vierkante meters. Snelle levering en... Ontzettend goed geholpen door Jeroen. Hij voorzag ons van kundig advies over de juiste hoeveelheid kw die onze houtkachel nodig zou hebben tov het aantal vierkante meters. Snelle levering en installatie was zo gepiept. Nadien nieuw, lichtbeschadigd onderdeel toegezegd gekregen én over de zak vermiculiet, die over was, is ook toegezegd netjes aan ons te zullen worden terugbetaald!

Betrouwbaar, snelle reactie/levering én installatie.

Als er twee emailadressen bekend zijn van de klant, is het prettig dat naar beiden adressen gemaild wordt. Echt een futiliteit overigens.

Roosendaal

Kees

Warmtestore bevelen wij van harte aan. Goed advies van Jeroen en meedenken over mogelijkheden.

Duidelijke en heldere weergave van zaken die er toe doen.

N.v.t.

Apeldoorn

Leo Knevel

Wat een fijn bedrijf,goede afspraken,gunstige prijzen fijne mensen die met je meedenken en zeer vakbekwame monteurs.ze hebben bij ons een prachtige kachel met complete ombouw gemonteerd waar we zeer... Wat een fijn bedrijf,goede afspraken,gunstige prijzen fijne mensen die met je meedenken en zeer vakbekwame monteurs.ze hebben bij ons een prachtige kachel met complete ombouw gemonteerd waar we zeer tevreden over zijn.
Fam Knevel

Afspraken,meedenken en vakbekwame monteurs.

Geen verbeterpunten

Maasbommel