Van der L.

Vlotte beantwoording via de chat. Alleen levering 1-3 werkdagen na bestelling klopte niet, terwijl dit wel in de chat was bevestigd. Ik werd op de derde werkdag na bestelling gebeld om n afspraak te... Vlotte beantwoording via de chat. Alleen levering 1-3 werkdagen na bestelling klopte niet, terwijl dit wel in de chat was bevestigd. Ik werd op de derde werkdag na bestelling gebeld om n afspraak te maken. Gelukkig had ik voor de montage extra tijd ingepland.

Vlotte beantwoording chat.

Beter kijken naar levertijden, dus bijvoorbeeld aangeven dat binnen 1 tot 3 werkdagen gebeld wordt om afspraak te maken. Dan klopt t wel ?

Tilstra

Altijd positief.

Fred

Helemaal goed, niets op aan te merken. Snelle service, deskundige medewerkers, zowel aan de balie als op de helpdesk.

Snelle en vakkundige service.

JW Bouman

Top. Zeer snelle levering en uitstekend te woord gestaan. Bovendien concurrerende prijzen.

Zeer snelle service. Zeer snelle levering. Punctueel. Concurrerend. Zeer professioneel te woord gestaan buiten kantoortijd. Top..

Geen.Ga zo door.

Groot

Goede service

Johnny Bartelse

Super snelle reactie en snelle levering. Prijs kan nog iets beter

Ondersteuning

Prijs

v d Veen

Top service

Ellen

Beste prijs voor handdoek radiator en snelle levering. Voorafgaand gebeld om dag en tijd in te plannen. Op de dag zelf nog gebeld door chauffeur dat hij in de buurt was. Heel netjes allemaal.

Zie vraag 1

Geen.

Henk

Op zondagavond besteld en op maandag al bezorgd. Ik vind dit een echte topprestatie.

Witter

hulp bij het nemen van een verantwoorde beslissing