Broeksteeg

Snelle service. Makkelijk bestellen. Duidelijke website. De jongeman die hem kwam leveren was zelf bereid om de ketel naar de zolder te tillen samen met mij. GEWELDIG!

Duidelijke communicatie. Vriendelijke klantenservice. Behulpzame medewerkers op locatie.

Geen!

van Laviere

Goede service

koper

Snel geleverd voor nette prijs

van Dijck

Groot gamma - goede beschrijving van de onderdelen - snel geleverd

gamma en de goede omschrijving

?

Nvt

Doggen

Groot assortiment en zeer snel bericht, als je kiest voor ophalen. Prima service, ook bij kleine bestellingen.

Snelle service

Bonants

Prima, professioneel, vakkundig en klantvriendelijk

Jansen

De levering en support vooraf waren prima. Helaas was de bij de douche geleverde douchekraan super veel aan het lekken. De afterservice noem ik zeer slecht, bijna 2 maanden later wacht ik nog steeds... De levering en support vooraf waren prima. Helaas was de bij de douche geleverde douchekraan super veel aan het lekken. De afterservice noem ik zeer slecht, bijna 2 maanden later wacht ik nog steeds op een vervangend onderdeel. Eind vorige weer was het voorstel gedaan of ik een tijdelijke kraan wilde ophalen. Dit voorstel had ik afgeslagen want dat betekend demontage kosten, tijd om het op te halen en weer op het omwisselen van de echte kraan als deze binnen is. Dit vind ik zonde van mijn tijd (ik had de douche laten monteren voor de operatie van mijn vrouw daar moet ik constant bij zijn nu) en geld. Door deze ervaring ga ik voor ons gastenverblijf in aanbouw misschien toch liever verder weg kopen.

Levering en presales

Aftersales en beloftes nakomen (voorbeeld diverse malen de levering garantie thermostaat beloofd maar als de week verstreken is moet ik zelf contact opnemen om te horen dat het een week later is).... Aftersales en beloftes nakomen (voorbeeld diverse malen de levering garantie thermostaat beloofd maar als de week verstreken is moet ik zelf contact opnemen om te horen dat het een week later is). Voorbeeld 2. Als een klant een douchemodule besteld is dat om snel te zijn. Een lekkende kraan waarop ik van mei tm nu (half juli) nog steeds aan het wachten ben voor een nieuwe voelt niet echt goed aan. Als ik dit eerder wist had ik de hele thermostaat gewoon weg laten gooien door de loodgieter en een nieuwe laten zetten ipv zo lang wachten.

Spee

Goed en snel geholpen

Klant vriendelijk en kennis van zaken

van Son

Alles, van bestelling tot aflevering, liep perfect

nogmaals, alles ging perfect

xxx