8.5/10

Bourgois

Uitstekende ervaring

Uitgebreid aanbod en service, bestellen, betalen en levering gebeurden heel vlot en snel.

geen voorlopig.

dekker

Ben

Berger

Uitstekende ervaring

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

van den Berg

Uitstekende ervaring

Bestelde artikel (zonnepaneel) was niet voorradig bij mijn vestiging maar ze lieten het probleemloos uit een andere vestiging overkomen toen ik had aangegeven geen alternatief artikel te kunnen gebruiken.

Brouwer

Goede ervaring

Hele trage levering van de gootbeugels. Voldoet totaal niet aan de beloofde snelheid van leveren. Niet zo'n positieve indruk hier van. Ik hoop dat evt. nieuwe bestellingen wel vlot verlopen.

bijl

schous

Vos

Uitstekende ervaring

Maakt niet wat je besteld of nu 1 is of 10 alles is mogelijk. Ik had zelf dubbel besteld, kreeg keurig een belletje met de vraag of het dubbel was en of ik 1 bestelling wilde annuleren, top.

Met deze service doorgaan

Vollenga

Uitstekende ervaring

Bij afhalen, direct weten waar het over gaat en zeer behulpzaam. Heel goed gedaan.

Tja, door een website met veel producten is het niet eenvoudig een keus te maken. Niet zozeer qua afmeting en model, maar wel door de vele merken. Goede zaak, dat er veel keus is, maar een advies (hoe lastig ook) maakt het eenvoudiger. Ik bestelde een radiator. Ik kan goed de documentatie lezen, maar hoe warm is 1334 watt? En T11, T21, T22 enz. wat betekent dat. (weet ik wel, maar toch) Hoewel ik er geen moeite mee had, zou het wat eenvoudiger zijn als er wat meer uitleg was.