Mark Armitage

Heel goed. Kundig vakmensen, plezierig en komen hun afspraken na. Manier van communiceren is vlot en duidelijk.

Laura Langelaar

Mocht je iemand zoeken die snel maar onberispelijk werkt EN alle afspraken nakomt, dan moet je met Sven in zee gaan. Superstrak stucwerk afgeleverd. Zeer, zeer tevreden!

Joost Amsterdam Zuid

Sven en zijn mannen hebben het goed gedaan! Sven is heel communicatief. Prima contact via mail en whatsapp. Na eerste offerte komen kijken, goede analyse gemaakt en scherp de prijs herzien.... Sven en zijn mannen hebben het goed gedaan! Sven is heel communicatief. Prima contact via mail en whatsapp. Na eerste offerte komen kijken, goede analyse gemaakt en scherp de prijs herzien. Werkproces is heel professioneel, en mooi om echte vakmannen aan het werk te zien. Resultaat is echt keurig!! Zou wandgrimeurs zonder aarzelingen aan mijn vrienden en kenissen aanraden.

Sandeep

Top class work. Hired Sven for a new house project in Hoofddorp. Always good in communication and good quality Stuc&Tex delivered for a complete house on time.

Roy Bruil

Snel, strak en super resultaat. Precies wat je zoekt!

Bouwcooperatie Noorderhof Zuid Blok E

Werken zeer netjes en professioneel. Afspraken worden nagekomen. Tot nu toe twee keer mogen samenwerken en dat was heel prettig. Geen omkijken als opdrachtgever.

Roos van Dijk

Fijne communicatie en netjes gewerkt! Omdat we nogal haast hadden ivm de verhuizing is de klus in het weekend uitgevoerd. Het hele huis is gespoten. Het toilet kon helaas niet gedaan worden ivm de... Fijne communicatie en netjes gewerkt! Omdat we nogal haast hadden ivm de verhuizing is de klus in het weekend uitgevoerd. Het hele huis is gespoten. Het toilet kon helaas niet gedaan worden ivm de afmetingen. Normaal gesproken komt Sven eerst langs om dit te bespreken, maar dit lukte niet omdat wij pas net de sleutel hadden gekregen en haast hadden. De onderlaag van de trap liet los tijdens het spuitwerk, maar dit kwam door de onderlaag die niet goed zat. Hebben ze goed opgelost door een deel van de onderlaag weg te snijden.

Al met al heel tevreden, huis is ook ontzettend netjes achtergelaten. Bij een volgende keer maken we van tevoren een afspraak, zodat niemand voor verrassingen komt te staan met kleine of hoge ruimtes. Meer een leerpunt voor ons, Sven gaf ook al aan dit niet meer te doen zonder eerst de woning te hebben gezien. Een aanrader dus!

Daniël en Evelien

Vakkundig en duidelijk. Komt zonodig kosteloos terug als de klant niet helemaal tevreden is.

Werken netjes, mooie afwerking, vriendelijk

Lydia

Onze gehele (nieuwbouw)woning in Utrecht is gestuct en het ziet er super strak en netjes uit! We zijn hier heel erg blij mee! De communicatie met Sven verliep ook zeer plezierig. Hij reageert super... Onze gehele (nieuwbouw)woning in Utrecht is gestuct en het ziet er super strak en netjes uit! We zijn hier heel erg blij mee! De communicatie met Sven verliep ook zeer plezierig. Hij reageert super snel en denkt ook met je mee. Daarnaast werken ze erg netjes. Ik kan Wandgrimeurs.nl meer dan aanbevelen!