Kim en Paul

Onze ervaring met “wandgrimeurs” was super positief. Het zijn harde werkers die heel netjes werk hebben afgeleverd. De communicatie ging soepel en snel. Ondanks kort dag hebben ze ook heel snel... Onze ervaring met “wandgrimeurs” was super positief. Het zijn harde werkers die heel netjes werk hebben afgeleverd. De communicatie ging soepel en snel. Ondanks kort dag hebben ze ook heel snel kunnen schakelen, waardoor wij nu een heel mooi strak huis hebben. Wij zijn helemaal tevreden. Dank mannen!

Vermeulen

In 1 woord top service! Alles goed en snel geregeld voor een mooie prijs. Alles netjes afgeplakt en weer opgeruimd.

Sanne Verhagen

Wandgrimeurs hebben echt top werk afgeleverd bij ons. Altijd met een lach. We zijn super blij!

Goede communicatie. Komt volledig afspraken na. Prachtig, strak resultaat. Zeer aardige, harde werkers.
Bedankt mannen!

Eric Luntz

Reageert snel, afspraakjes afspraak, duidelijke offerte. Werkt secuur en netjes. Resultaat nog beter dan verwacht!

J. Muller

Wandgrimeurs heeft een uitstekende klus gedaan. Van offerte tot en met oplevering een zeer betrouwbare partij, dienstverlenend en eerlijk. Informeert en adviseert over de mogelijkheden vanuit hun... Wandgrimeurs heeft een uitstekende klus gedaan. Van offerte tot en met oplevering een zeer betrouwbare partij, dienstverlenend en eerlijk. Informeert en adviseert over de mogelijkheden vanuit hun ervaring en vakmanschap. Uitvoering is uitstekend, zowel stucwerk als schilderwerk. Absolute aanrader. Dank Sven!

Evelien en Raymond

Super strak gestuukt en netjes gewerkt. Wij zijn zeer tevreden. Zeker een aanrader!

Hans

Onze ervarind met de ' wandgrimeurs' was erg positief. Voor het spuiten van ons plafond in het nieuwe appartement waren er ook enig herstel noodzakelijk. Allemaal geen probleem. En het spuitwerk... Onze ervarind met de ' wandgrimeurs' was erg positief. Voor het spuiten van ons plafond in het nieuwe appartement waren er ook enig herstel noodzakelijk. Allemaal geen probleem. En het spuitwerk keurig opgeleverd. Tevens netjes gewerkt, zonder onnodige 'rommel'. Aan te bevelen! Hans

Erg fijne jongens om mee te werken. Duidelijk, netjes en oprecht werk. Zou willen dat het altijd zo zou gaan in de bouw.

Jan van Etten

Ik werd al getriggerd bij het lezen van de naam Wandgrimeurs. Originele naam en een keurige website. Sven gebeld met wat vragen over de klus en direct een afspraak gemaakt. Kwaliteit en vakmanschap... Ik werd al getriggerd bij het lezen van de naam Wandgrimeurs. Originele naam en een keurige website. Sven gebeld met wat vragen over de klus en direct een afspraak gemaakt. Kwaliteit en vakmanschap ten top toen we het resultaat zagen. In een woord geweldig!! Superstrak en mooi glad gestuced. Goed gedaan Wandgrimeurs :)