JD

De Wandgrimeurs hebben bij mij alle muren en het plafond op zolder in de verf gezet.
Alles is netjes afgeplakt (op wat verwarmingsbuizen na die ik zelf moest schoonmaken) en het resultaat is strak en netjes.

De communicatie verliep vlekkeloos en ze reageren heel snel op vragen. Prijs was meteen duidelijk.

Linda

Onze nieuwbouwwoning laten spacspuiten door wandgrimeurs... gemaakte afspraken komt men na en het eindresultaat is super.. heel tevreden

Johan Cusiel

Onze nieuwbouwwoning laten Spacspuiten door wandgrimeurs.. super tevreden mee, gemaakte afspraken komt men na en het resultaat is super.. dank jullie wel mannen

liesbeth touw

Het plafond in ons appartement welke eerder geheel bezaaid was met lek- en vochtplekken door eerdere lekkage is door Wandgrimeurs dusdanig hersteld dat het weer als nieuw is; strak en wit. Van de... Het plafond in ons appartement welke eerder geheel bezaaid was met lek- en vochtplekken door eerdere lekkage is door Wandgrimeurs dusdanig hersteld dat het weer als nieuw is; strak en wit. Van de lek- en vochtschade is niets meer te zien.

Duidelijk communicatie, afspraak is afspraak en bovenal is het geleverde werk goed.

Danielle

Fijn team van stuukers, ze zijn op de afgesproken tijd aanwezig, werken netjes en het belangrijkste; het einderesultaat is super!!!

Alex en Maryse

Sven heeft voor ons een aantal plafonds gestuct en beschadigde muren gerepareerd in ons nieuwe appartement. Wij zijn erg tevreden! Sven was flexibel, heel fijn in de communicatie en levert echt mooi... Sven heeft voor ons een aantal plafonds gestuct en beschadigde muren gerepareerd in ons nieuwe appartement. Wij zijn erg tevreden! Sven was flexibel, heel fijn in de communicatie en levert echt mooi resultaat. Het pand waarin ons appartement zit, is behoorlijk oud en de oude stuclaag die op de plafonds zat, kwam onverwachts los. Daardoor was het meer werk dan vantevoren ingeschat. Gelukkig wist Sven dit heel goed en snel op te lossen en is het super geworden. Hartstikke bedankt mannen!

Rody

Mijn woonkamer heb ik laten spuiten door wandgrimeurs. Heel vriendelijk , enthousiast en vakkundig. Daarnaast ook prettige gasten met respect voor het huis en de opdrachtgever.

Vincent

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk van Wandgrimeurs.nl. Er hebben gekozen voor spack, dit sluit nu naadloos aan op het plafond. Het contact met Sven heb ik als erg prettig ervaren. Hij... Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk van Wandgrimeurs.nl. Er hebben gekozen voor spack, dit sluit nu naadloos aan op het plafond. Het contact met Sven heb ik als erg prettig ervaren. Hij dacht mee in oplossingen om de kans op scheuren in onze nieuwbouw woning te minimaliseren. Erg blij met de keuze voor Wandgrimeurs.nl

Michel

Ons nieuwbouwappartement laten stucen en spuiten door Sven van Wandgrimeurs. Iemand die erg goed communiceert. Resultaat mag er zijn. Bijna 300m2 strak gestucte muren en plafonds. Bij drogen kwamen... Ons nieuwbouwappartement laten stucen en spuiten door Sven van Wandgrimeurs. Iemand die erg goed communiceert. Resultaat mag er zijn. Bijna 300m2 strak gestucte muren en plafonds. Bij drogen kwamen wel kleine scheurtjes in hoekjes en overgangen plafond/wanden in latex naar voren door te snelle droging plafonds. Sven kwam echter een week later langs om dit netjes weg te werken. Is iets wat vaker gebeurd. Het zit nu twee weken en het ziet er superstrak uit. Een volgende stucklus zou ik zeker bij Sven neerleggen.