De Wildt

Super glad, snel en duidelijk!

Gijs en Lydia

Dit is de tweede keer dat we hebben gekozen voor Wandgrimeurs. Ons eerste huis was super mooi afgewerkt en deze tweede keer hebben ze ons niet teleurgesteld! Super mooi, strak en netjes afgewerkt.... Dit is de tweede keer dat we hebben gekozen voor Wandgrimeurs. Ons eerste huis was super mooi afgewerkt en deze tweede keer hebben ze ons niet teleurgesteld! Super mooi, strak en netjes afgewerkt. Van andere vakmensen (zoals mensen van de vloer, schilder enz.) diverse complimenten gekregen over de afwerking. Fijne communicatie, doen wat ze beloven en laten alles netjes achter. We kunnen Wandgrimeurs van harte aanbevelen!

Familie Riro

Heel erg tevreden met zowel het voortraject als de uitvoer en het eind resultaat. Professionele stukadoors met oog voor detail (en zangtalent). Prachtige (verblindende) witte wanden!

Eva van de Korput

Wat een toppers! De communicatie verliep heel soepel en prettig. Wat voor ons ook heel fijn was, was alle informatie op de website en de to do list die Wandgrimeurs ons stuurde ter voorbereiding.... Wat een toppers! De communicatie verliep heel soepel en prettig. Wat voor ons ook heel fijn was, was alle informatie op de website en de to do list die Wandgrimeurs ons stuurde ter voorbereiding. Daarnaast zeer vakkundige (en gezellige) jongens (Thomas en Kevin) die de klus hebben gedaan en we zijn dan ook zeer blij met het resultaat! Heel prettig dat de verdieping na afloop schoon achter gelaten werd (Kevin haalde er speciaal nog een dweiltje doorheen :)).

Dennis Wols

Zeer deskundig & professioneel bedrijf. Van A tot Z zeer goed geholpen. Het eindresultaat is super en de Wandgrimeurs denken erg goed met je mee.

ELBO

In 1 woord ge-wel-dig: van eerste contact tot uitvoering en afronding. Het team levert vakwerk tot in de puntjes. Wandgrimeurs heeft vakmanschap en warme klantenbinding maximaal onder de knie!... In 1 woord ge-wel-dig: van eerste contact tot uitvoering en afronding. Het team levert vakwerk tot in de puntjes. Wandgrimeurs heeft vakmanschap en warme klantenbinding maximaal onder de knie! Super vriendelijk en attent. Echte kanjers waar ik graag weer een beroep op doe in de toekomst.

Eric Broekhuizen

Wandgrimeurs doet wat het belooft: schitterend stuc- en spuitwerk leveren! Sven is tijdens het voortraject altijd bereikbaar en communiceert duidelijk en helder. Het uitvoeringsteam (allen... Wandgrimeurs doet wat het belooft: schitterend stuc- en spuitwerk leveren! Sven is tijdens het voortraject altijd bereikbaar en communiceert duidelijk en helder. Het uitvoeringsteam (allen hardwerkende, zeer deskundige en hele vriendelijke mannen) heeft van ons ruwbouw appartement een waar paleisje gemaakt. Met name de finale afwerking is door extra tips van dit team subliem geworden. Wandgrimeurs is wat ons betreft de Champions League onder de stukadoorsbedrijven.

Mirjam Does

Ondanks dat wij een nieuwbouwwoning hebben met veel problemen: geen warmtepomp, geen bestrating voor de deur, weet het team van wandgrimeurs van aanpakken. Wat een prachtig strak wit, oogverblindend... Ondanks dat wij een nieuwbouwwoning hebben met veel problemen: geen warmtepomp, geen bestrating voor de deur, weet het team van wandgrimeurs van aanpakken. Wat een prachtig strak wit, oogverblindend resultaat! En wat een leuk, gezellig team om over de vloer te hebben met een prachtig eindresultaat. Van begin tot eind duidelijke communicatie en komen afspraken na. Wij raden wandgrimeurs zeker aan!

Kim Heemskerk

Na de koop van onze nieuwbouw woning op zoek gegaan naar een stukadoor. Meerdere offertes opgevraagd en reviews bekeken, daar sprong de wandgrimeurs uit. Ruim een jaar voor ontvangst van de sleutel... Na de koop van onze nieuwbouw woning op zoek gegaan naar een stukadoor. Meerdere offertes opgevraagd en reviews bekeken, daar sprong de wandgrimeurs uit. Ruim een jaar voor ontvangst van de sleutel gekozen voor Wandgrimeurs. Na meerdere keren uitstel van oplevering goed contact gehad met Sven, fijn dat dit bedrijf gewend is aan dit soort situaties en hier flexibel mee kan omgaan. Na oplevering is er gestart en is het huis binnen no-time gestuit en de muren geschilderd. Een heel team aan stukadoors is een week lang bezig geweest met het hele huis (195m2). Ontzettend blij mee met het resultaat, het is super strak en heerlijk snel uitgevoerd en droog. Communicatie vooraf, tijdens en na de werkzaamheden ging top. Bij een volgend huis kiezen we zeker weer voor Wandgrimeurs!

Marike en Tony

Wij zijn erg blij dat we met de wandgrimeurs in zee zijn gegaan. Van internet geplukt, dus voor ons gevoel was het wel een beetje een gok. Maar vanaf het offertestadium tot de oplevering een zeer... Wij zijn erg blij dat we met de wandgrimeurs in zee zijn gegaan. Van internet geplukt, dus voor ons gevoel was het wel een beetje een gok. Maar vanaf het offertestadium tot de oplevering een zeer goed gevoel gehouden. Ze kwamen met een leuke ploeg waarmee we goed konden communiceren en het zijn echte vakmensen. Harde werkers, gingen nog langer door de laatste dagen zodat het voor het weekend klaar was. Het eindresultaat is echt prachtig geworden, het is heel glad zonder oneffenheden. Kortom alle lof en wij bevelen iedereen dit bedrijf aan.