Ronald

Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij een offerte aangevraagd voor divers werk te laten verrichten op de begane grond, hal, 1e verdiepingkamers en badkamer. Jullie hebben zeer veel meters gemaakt. De... Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij een offerte aangevraagd voor divers werk te laten verrichten op de begane grond, hal, 1e verdiepingkamers en badkamer. Jullie hebben zeer veel meters gemaakt. De communicatie ging super, duidelijk en snel. Vanaf het starten van de werkzaamheden tot en met het opleveren van het verrichte werk zeer tevreden geweest over de werkzaamheden en het eindresultaat. Voor toekomstige werkzaamheden zullen wij jullie zeer zeker weer benaderen. Heren erg bedankt, wij zijn super blij.

Michelle

Prettige communicatie. Vragen worden snel beantwoord. Het werk kon snel uitgevoerd worden. Het eindresultaat is mooi strak en alles werd netjes achtergelaten.

Michail Ros

Het contact met Wandgrimeurs verloopt uiterst soepel. Gedegen advies en snelle reacties. Ze begrijpen heel goed dat stuccen en verfen niet het enige is dat telt. Klantvriendelijkheid, presentatie,... Het contact met Wandgrimeurs verloopt uiterst soepel. Gedegen advies en snelle reacties. Ze begrijpen heel goed dat stuccen en verfen niet het enige is dat telt. Klantvriendelijkheid, presentatie, professionaliteit en aandacht voor details zoals de boel netjes opgeruimd achter laten.
Ze lieten nog een beetje verf achter, wat ik nu al nodig heb na ophangen lampen :) en een fles wijn als attentie. Het zijn die kleine dingen die wandgrimeurs groot maken. En het stuc en verf werk is zeer strak, en zeer wit, ik wordt er bijna sneeuwblind van ;). Bedankt Sven en Stefan, top werk!

Mark & Christel

Vakwerk door de Wandgrimeurs! De Wandgrimeurs hebben ons hele huis voorzien van stuc- en spuitwerk. Sven en zijn team zijn keiharde werkers en komen elke afspraak na. En niet onbelangrijk: een... Vakwerk door de Wandgrimeurs! De Wandgrimeurs hebben ons hele huis voorzien van stuc- en spuitwerk. Sven en zijn team zijn keiharde werkers en komen elke afspraak na. En niet onbelangrijk: een prachtig eindresultaat!

Erick

Eerste contact met Wandgrimeurs was meteen goed en helder. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en waar nodig werden we van kundig advies voorzien. Na eerst de muren en plafond te laten stucen,... Eerste contact met Wandgrimeurs was meteen goed en helder. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en waar nodig werden we van kundig advies voorzien. Na eerst de muren en plafond te laten stucen, hebben we de muren in 2 verschillende kleuren laten spuiten. Het resultaat was top. Kortom vakwerk, daarom durf ik Wandgrimeurs iedereen aan te bevelen. Dank jullie wel Stephan en Sven.

Janneke van der Kaap

Wij zouden iedereen aanraden om door dit bedrijf je huis te laten stucen en te spuiten. De communicatie met de mannen hebben wij als zeer prettig ervaren. Ze zijn alle afspraken nagekomen, ze werken... Wij zouden iedereen aanraden om door dit bedrijf je huis te laten stucen en te spuiten. De communicatie met de mannen hebben wij als zeer prettig ervaren. Ze zijn alle afspraken nagekomen, ze werken heel netjes en ze laten aan het einde van een dag even weten hoe het is gegaan. We zijn nog steeds heel erg blij met het resultaat!

Deniz

Fijn contact, afspraak is afspraak en superstrakke wanden. Sven en Stefan zijn eerlijke en harde werkers. Bedankt voor de fijne samenwerking!

Ciska & Rob

Wat heb je liever? Een superstrak gestucte woning of duidelijkheid in afspraken en tarieven? Beiden? Nou zorg dan dat je met Sven en Stephan in contact komt! Vanaf eerste moment plezierig contact,... Wat heb je liever? Een superstrak gestucte woning of duidelijkheid in afspraken en tarieven? Beiden? Nou zorg dan dat je met Sven en Stephan in contact komt! Vanaf eerste moment plezierig contact, duidelijke offerte en opvolging van afspraken met als resultaat een superstrakke gestucte woning. Top werk voor een goeie prijs!

Goed werk! Goed bereikbaar. Alleen de planning liep niet zoals was toegezegd. Gelukkig kwamen we daardoor niet in de problemen maar wel goed om hier duidelijke afspraken over te maken!

Reactie Wandgrimeurs.nl:

Bedankt voor de feedback.
Bedankt voor de feedback.
Klopt, wij hebben tijdens het aannemen van het project en de planning hiervan helaas iets over het hoofd gezien. Bij aanvang van de werkzaamheden kwamen wij tot de ontdekking dat de twee verschillende werkzaamheden niet gelijktijdig uitgevoerd konden worden doordat zij letterlijk aan elkaar grenzen.
Na droging van de spack gespoten wanden zijn de aangrenzende groene zolderplaten alsnog van een witte laag latex voorzien.
Nogmaals onze excuses voor het veroorzaakte ongemak en bedankt dat wij de ruimte hebben gekregen om de werkzaamheden alsnog af te ronden.
team Wandgrimeurs.nl

Boy en Lydia

Wat een plezier om mee te werken. Alles volgens afspraak en helemaal netjes. Twee heren in het wit en met witte schoenen. Mooi werk en ook helemaal strak in de verf.
Zou het volgende keer weer...
Zou het volgende keer weer zo doen.
In onze buurt was er veel werk voor de witte heren.