Rody

Mijn woonkamer heb ik laten spuiten door wandgrimeurs. Heel vriendelijk , enthousiast en vakkundig. Daarnaast ook prettige gasten met respect voor het huis en de opdrachtgever.

Vincent

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk van Wandgrimeurs.nl. Er hebben gekozen voor spack, dit sluit nu naadloos aan op het plafond. Het contact met Sven heb ik als erg prettig ervaren. Hij... Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk van Wandgrimeurs.nl. Er hebben gekozen voor spack, dit sluit nu naadloos aan op het plafond. Het contact met Sven heb ik als erg prettig ervaren. Hij dacht mee in oplossingen om de kans op scheuren in onze nieuwbouw woning te minimaliseren. Erg blij met de keuze voor Wandgrimeurs.nl

Michel

Ons nieuwbouwappartement laten stucen en spuiten door Sven van Wandgrimeurs. Iemand die erg goed communiceert. Resultaat mag er zijn. Bijna 300m2 strak gestucte muren en plafonds. Bij drogen kwamen... Ons nieuwbouwappartement laten stucen en spuiten door Sven van Wandgrimeurs. Iemand die erg goed communiceert. Resultaat mag er zijn. Bijna 300m2 strak gestucte muren en plafonds. Bij drogen kwamen wel kleine scheurtjes in hoekjes en overgangen plafond/wanden in latex naar voren door te snelle droging plafonds. Sven kwam echter een week later langs om dit netjes weg te werken. Is iets wat vaker gebeurd. Het zit nu twee weken en het ziet er superstrak uit. Een volgende stucklus zou ik zeker bij Sven neerleggen.

Kim en Paul

Onze ervaring met “wandgrimeurs” was super positief. Het zijn harde werkers die heel netjes werk hebben afgeleverd. De communicatie ging soepel en snel. Ondanks kort dag hebben ze ook heel snel... Onze ervaring met “wandgrimeurs” was super positief. Het zijn harde werkers die heel netjes werk hebben afgeleverd. De communicatie ging soepel en snel. Ondanks kort dag hebben ze ook heel snel kunnen schakelen, waardoor wij nu een heel mooi strak huis hebben. Wij zijn helemaal tevreden. Dank mannen!

Vermeulen

In 1 woord top service! Alles goed en snel geregeld voor een mooie prijs. Alles netjes afgeplakt en weer opgeruimd.

Sanne Verhagen

Wandgrimeurs hebben echt top werk afgeleverd bij ons. Altijd met een lach. We zijn super blij!

Goede communicatie. Komt volledig afspraken na. Prachtig, strak resultaat. Zeer aardige, harde werkers.
Bedankt mannen!

Eric Luntz

Reageert snel, afspraakjes afspraak, duidelijke offerte. Werkt secuur en netjes. Resultaat nog beter dan verwacht!

J. Muller

Wandgrimeurs heeft een uitstekende klus gedaan. Van offerte tot en met oplevering een zeer betrouwbare partij, dienstverlenend en eerlijk. Informeert en adviseert over de mogelijkheden vanuit hun... Wandgrimeurs heeft een uitstekende klus gedaan. Van offerte tot en met oplevering een zeer betrouwbare partij, dienstverlenend en eerlijk. Informeert en adviseert over de mogelijkheden vanuit hun ervaring en vakmanschap. Uitvoering is uitstekend, zowel stucwerk als schilderwerk. Absolute aanrader. Dank Sven!

Evelien en Raymond

Super strak gestuukt en netjes gewerkt. Wij zijn zeer tevreden. Zeker een aanrader!