Remco van der Togt

Top service! Persoonlijke aandacht en duidelijke communicatie. Netjes werk afgeleverd en eindresultaat mag er wezen!

Plug

Prettige communicatie en strakke muren

Peter Faber

Het is bizar. (Strak en glad).

Mick Goedhart

Leveren goed werk, aardige mensen en goede communicatie. In ons geval konden ze meteen beginnen na oplevering van ons huis, mede door het snelle schakelen en goede communicatie. Vervolgens binnen... Leveren goed werk, aardige mensen en goede communicatie. In ons geval konden ze meteen beginnen na oplevering van ons huis, mede door het snelle schakelen en goede communicatie. Vervolgens binnen een mum van tijd het werk afgeleverd en het zag (en ziet het nog steeds) er spik en span uit.

Maurice

Zeer professioneel en makkelijk communiceren. perfect eindresultaat.

Cheung

Kwalitatief goed werk geleverd. Zeer prettige wederzijdse communicatie.

T. IJmker

Fijn en snel contact, en met glad & wit is niets teveel gezegd!

Yvette

Hele fijne ervaring. We kregen de sleutel van ons huis en de volgende dag gingen de heren aan het werk. Ze dachten met ons mee, gaven handige tips en zijn zeer makkelijk telefonisch bereikbaar. De... Hele fijne ervaring. We kregen de sleutel van ons huis en de volgende dag gingen de heren aan het werk. Ze dachten met ons mee, gaven handige tips en zijn zeer makkelijk telefonisch bereikbaar. De offerte kregen we snel binnen en is scherp geprijsd. Het resultaat is boven verwachting. Heel erg tevreden! Een enorm pluspunt is dat wanneer ze klaar zijn de muren daadwerkelijk glad en wit zijn. Bedankt!

Tjeerd

Goed bedrijf; nette professionele jongens. Het huis is strak gepleisterd en gespoten binnen de afgesproken tijd. De oplevering van onze nieuwbouwwoning werd een paar keer uitgesteld, maar de... Goed bedrijf; nette professionele jongens. Het huis is strak gepleisterd en gespoten binnen de afgesproken tijd. De oplevering van onze nieuwbouwwoning werd een paar keer uitgesteld, maar de planning van wandgrimeurs was gelukkig flexibel. Top!

Raymond de Bruijn

Wij hebben onze hele huis laten stucen en spuiten door Wandgrimeurs. Wij zijn uiterst tevreden over het contact vanaf het begin tot eind, de professionele aanpak van de mensen op locatie en het... Wij hebben onze hele huis laten stucen en spuiten door Wandgrimeurs. Wij zijn uiterst tevreden over het contact vanaf het begin tot eind, de professionele aanpak van de mensen op locatie en het mooie werk wat zij geleverd hebben. Wij kunnen dit dan ook aan andere mogelijk geïnteresseerden prima aanbevelen. Raymond en Mirjam de Bruijn.