P vd Lugt

Nette stukadoors, werken netjes en leveren mooi strak resultaat op. En snel. En voor een goede prijs! Aanrader!

Natalie

Echt een top ervaring met Wandgrimeurs! Vanaf het eerste contact voelde het al vertrouwd. Super fijn contact met Stephan die voor een fantastische planning heeft gezorgd!
Dylan en Kennen zijn...
Dylan en Kennen zijn echte vakmannen die me volledig hebben ontzorgd. Ze hebben mijn muren superstrak afgewerkt en zelfs in het weekend nog doorgewerkt. Ik waardeer enorm hoe ze hebben meegedacht en advies hebben gegeven, vooral omdat dit voor mij allemaal nieuw was. Het resultaat is echt prachtig! Thanks voor jullie harde werk en geweldige service! Aanrader!

Laura Kruitwagen

Zeer tevreden over de dienstverlening van de Wandgrimeurs. Mooi eindresultaat, fijne personen en denken mee om het eindresultaat zo optimaal mogelijk te maken.

Fred Klijzing

Via facebook contact opgenomen met wandgrimeurs. In dezelfde week is Sven komen kijken er een nette offerte ontvangen. De werkzaamheden zijn uitgevoerd door Ronald en Thomas. Het werk is afgerond en... Via facebook contact opgenomen met wandgrimeurs. In dezelfde week is Sven komen kijken er een nette offerte ontvangen. De werkzaamheden zijn uitgevoerd door Ronald en Thomas. Het werk is afgerond en ben meer dan tevreden. De muren en plafonds zijn gestuct en gespoten alles binnen 4 werkdagen. Wandgrimeurs ga zo door het is meer dan standaard vakwerk. Bedankt en tot ziens weer. Mvg Fred Klijzing

Martijn Maters

Professioneel met passie

Martijn Wiecher Maters

We hebben een tweetal reparatieklussen laten uitvoeren door de Wandgrimeurs en zijn echt meer dan tevreden. De heren zijn buitengewoon Professioneel en daarnaast oprecht vriendelijk en scherp... We hebben een tweetal reparatieklussen laten uitvoeren door de Wandgrimeurs en zijn echt meer dan tevreden. De heren zijn buitengewoon Professioneel en daarnaast oprecht vriendelijk en scherp meedenkend richting hun klanten. Als voorbeeld de plinten aan de onderkant moesten er bij ons aan 1 wand (juist) niet af om te zorgen dat ze uiteindelijk weer aansloten. Daar denken ze dan mee dmv foto’s als voorbereiding van de klus. Alsook, zijn ze even iets te laat doordat de A7 dicht is en er meer file staat dan verwacht wordt dit per app even doorgegeven. Kwaliteit van werk staat daarnaast buiten kijf. Gewoon top. Zeer aan te bevelen!

Marco en Carolien

Wandgrimeurs Kevin en Roy hebben onze gehele woning perfect strak en glad gemaakt met een prachtig eindresultaat. Dankjewel Kevin en Roy, jullie zijn kunstenaars!

Bas Weijer

Mijn ervaring is fantastisch

Erik Hagreis

Grote aanraders wat ons betreft, die Wandgrimeurs. Een super team dat ons nieuwbouwhuis in slechts iets meer dan week Glad & Wit™ heeft gemaakt 😎!

In de aanloop en bij de afronding...

In de aanloop en bij de afronding draaien Sven en Stephan een strakke organisatie, met een goede website en een heel duidelijk verhaal. En ter plekke hebben de vriendelijke vroege vogels Roy en Kevin uitstekend werk geleverd voor ons. Ze denken mee, en werken relaxt en hard tegelijkertijd. Dit zijn het soort ervaren mannen die je voor je klus wil hebben.

"De klant op 1" is ook echt geen kletsverhaal bij de Wandgrimeurs. Achteraf was er een klein puntje van aandacht, het mocht bijna geen naam hebben. We voelden ons bezwaard dat we erover begonnen. Maar dit werd zeer sportief en proactief opgepakt, en er werd hard meegedacht om de oplossing op het juiste moment te leveren. Daarmee hebben ze zich echt onsterfelijk gemaakt wat ons betreft. Toppers!

Linda

Door een lekkage was het stucwerk op ons plafond beschadigd. Stephan heeft dit prachtig hersteld. Zeer voorzichtig gewerkt, alles heel netjes afgedekt, inclusief de trappen, en alles heel schoon... Door een lekkage was het stucwerk op ons plafond beschadigd. Stephan heeft dit prachtig hersteld. Zeer voorzichtig gewerkt, alles heel netjes afgedekt, inclusief de trappen, en alles heel schoon achtergelaten. En Stephan is super aardig.