Manon

Het zijn super leuke enthousiaste mannen, die altijd tijd hebben om even een praatje met je te maken of als je ze nodig hebt om even te bellen. Het zijn harde werkers, het ziet er allemaal netjes en... Het zijn super leuke enthousiaste mannen, die altijd tijd hebben om even een praatje met je te maken of als je ze nodig hebt om even te bellen. Het zijn harde werkers, het ziet er allemaal netjes en mooi uit en ruimen werkelijk alles op!! Een dikke duim voor dit bedrijf ??

Familie Ramautar

Begin juni hebben de heren van Wandgrimeurs alle wanden in onze nieuwbouwwoning keurig netjes afgewerkt! In juli werden wij helaas getroffen door een enorme waterschade met als gevolg dat een flink... Begin juni hebben de heren van Wandgrimeurs alle wanden in onze nieuwbouwwoning keurig netjes afgewerkt! In juli werden wij helaas getroffen door een enorme waterschade met als gevolg dat een flink deel weer opnieuw gedaan moest worden. Toen ik dit vertelde aan de Wandgrimeurs toonden zij direct begrip en kwamen meteen langs om de schade aan de wanden te bekijken. Ze gaven aan dat de woning met speciale drogers minimaal een maand moest drogen. Rond half aug kwamen ze met een team van drie man iedere ochtend om 06.00u langs om de wanden weer te herstellen. Desondanks andere klussen en de vakantieperiode hebben de Wandgrimeurs onze situatie topprioriteit gegeven. Zelden een bedrijf gezien dat zo begripvol is en dat alleen maar in gepaste en haalbare oplossingen denkt. Bij de Wandgrimeurs staat de klant overduidelijk op alle fronten op nummer 1, daar kunnen andere organisaties nog heel veel van leren!

Ben Zwarthoed

Prettig contact, flexibel en meedenkend in planning, prima staaltje vakwerk. Doen !

Jeffrey van Groningen

Plezierig en hebben top werk geleverd .

Lida & Leo

Zeer positief. Drie aardige hardwerkende jongens die er echt iets van willen maken voor hun zelf maar zeker ook voor de klant. Bij ons alle wanden en plafonds op de begane grond gestuct en wit... Zeer positief. Drie aardige hardwerkende jongens die er echt iets van willen maken voor hun zelf maar zeker ook voor de klant. Bij ons alle wanden en plafonds op de begane grond gestuct en wit gespoten. Alles zeer strak en mooi. Wij zijn meer dan tevreden ook over de kostprijs. Wij bevelen ze zeker aan.

Marlene Végh

Ontzettend vriendelijke jongens die goed werk leveren voor een eerlijke prijs. Bij ons deel van het huis gestuct en alles gespoten, prachtig geworden!

Job & Anoma

De muren en plafonds zijn zeer mooi gestuukt. Het huis werd netjes opgeleverd en al het afval was keurig opgeruimd. Daarnaast zijn de wandgrimeurs prettig in de communicatie en houden ze zich aan... De muren en plafonds zijn zeer mooi gestuukt. Het huis werd netjes opgeleverd en al het afval was keurig opgeruimd. Daarnaast zijn de wandgrimeurs prettig in de communicatie en houden ze zich aan de gemaakte afspraken.
Kortom wij zijn zeer tevreden.

Mattias

Sympathiek bedrijf, soepele communicatie, harde werkers en zeer mooi resultaat

M. Woltering

Op alle fronten zeer professioneel; van informatie voorziening en offerte tot bereikbaarheid en uitvoering. Alles zeer volledig, netjes en vlot. Een nieuwbouwhuis is best een onderneming maar met... Op alle fronten zeer professioneel; van informatie voorziening en offerte tot bereikbaarheid en uitvoering. Alles zeer volledig, netjes en vlot. Een nieuwbouwhuis is best een onderneming maar met betrekking to stucen en spuiten heb ik me geen moment zorgen gemaakt. Hoge kwaliteit voor een goede prijs.

Familie Ramautar

De heren van Wandgrimeurs hebben een no-nonsense mentaliteit! Ze werken continu door! Heel belangrijk: ze denken goed met je mee en komen ook met goede suggesties aanzetten! Indien je gaat voor... De heren van Wandgrimeurs hebben een no-nonsense mentaliteit! Ze werken continu door! Heel belangrijk: ze denken goed met je mee en komen ook met goede suggesties aanzetten! Indien je gaat voor kwaliteit en betrouwbaarheid, dan raden wij Wandgrimeurs absoluut aan! Laatste punt: deze gezellige mannen zijn altijd aanspreekbaar en reageren snel op je vragen!