M. Woltering

Op alle fronten zeer professioneel; van informatie voorziening en offerte tot bereikbaarheid en uitvoering. Alles zeer volledig, netjes en vlot. Een nieuwbouwhuis is best een onderneming maar met... Op alle fronten zeer professioneel; van informatie voorziening en offerte tot bereikbaarheid en uitvoering. Alles zeer volledig, netjes en vlot. Een nieuwbouwhuis is best een onderneming maar met betrekking to stucen en spuiten heb ik me geen moment zorgen gemaakt. Hoge kwaliteit voor een goede prijs.

Familie Ramautar

De heren van Wandgrimeurs hebben een no-nonsense mentaliteit! Ze werken continu door! Heel belangrijk: ze denken goed met je mee en komen ook met goede suggesties aanzetten! Indien je gaat voor... De heren van Wandgrimeurs hebben een no-nonsense mentaliteit! Ze werken continu door! Heel belangrijk: ze denken goed met je mee en komen ook met goede suggesties aanzetten! Indien je gaat voor kwaliteit en betrouwbaarheid, dan raden wij Wandgrimeurs absoluut aan! Laatste punt: deze gezellige mannen zijn altijd aanspreekbaar en reageren snel op je vragen!

Marcel

Wij zijn super tevreden over de snelle service en de uitleg die Sven heeft gegeven wat er mogelijk was. Er is zeer netjes en vakkundig werk geleverd en in korte tijd was onze zojuist verbouwde... Wij zijn super tevreden over de snelle service en de uitleg die Sven heeft gegeven wat er mogelijk was. Er is zeer netjes en vakkundig werk geleverd en in korte tijd was onze zojuist verbouwde zolder prachtig wit ipv groen!!!

Volgende keer zeker weer met de “Wandgrimeurs” ?

Elly Ruygh

Onze ervaring met de Wandgrimeurs was onwijs goed! De afspraken waren duidelijk. Mannen in strakke pakken, heel harde werkers, steeds op tijd en meedenkend. Onze kamer werd gestuct en geverfd. Alles... Onze ervaring met de Wandgrimeurs was onwijs goed! De afspraken waren duidelijk. Mannen in strakke pakken, heel harde werkers, steeds op tijd en meedenkend. Onze kamer werd gestuct en geverfd. Alles werd heel netJes afgeplakt. En geen spatje verf op onze nieuwe keuken! En na afloop ook keurig alles opgeruimd. Het resultaat is prachtig, een schitterend strak plafond en wanden. Wij zijn zeer tevreden.

Jos & Rolanda Hoogkamer

Uitstekend

Erik en Pascale

Uitstekend!

Paul Timp

Ben ik tevreden? ...... Uitermate tevreden !
Wandgrimeurs kan ik dan ook zeker aanbevelen als u een stuc klus heeft en daar deskundigheid en goede prijs voor zoekt.
- Duidelijke, heldere...
Ben ik tevreden? ...... Uitermate tevreden !
- Duidelijke, heldere communicatie.
- Professioneel en Deskundig.
- Werken snel en netjes (alles blijft schoon achter).
- Open, vriendelijk en opgewekt.
- Alle positieve reviews geven vertrouwen, en terecht.

Sven, Stephan .. dank voor het mooie resultaat en een gezellige dag, het was een genoegen om jullie op klus te hebben.
Bij een volgende klus hoef ik niet na te denken wie te bellen.

Familie Catz

Zeer gemotiveerd team, denkt goed mee en levert een hoge prijs/kwaliteitsverhouding

Martijn & Goske

Sven en Stephan hebben prachtwerk geleverd! Het contact verliep snel en soepel en het resultaat is super! De mannen laten alles netjes achter en komen hun afspraken na. We zijn letterlijk ontzorgd.... Sven en Stephan hebben prachtwerk geleverd! Het contact verliep snel en soepel en het resultaat is super! De mannen laten alles netjes achter en komen hun afspraken na. We zijn letterlijk ontzorgd. :)

Roy de Waart

Dit zijn echt vakmannen! Zeer aan te bevelen.

+ Goede, snelle en duidelijke communicatie.
+ Ze denken goed mee.
+ Harde en snelle werkers
+ Alles wordt netjes opgeruimd...
Dit zijn echt vakmannen! Zeer aan te bevelen.

+ Goede, snelle en duidelijke communicatie.
+ Ze denken goed mee.
+ Harde en snelle werkers
+ Alles wordt netjes opgeruimd achtergelaten.
* Zeer Flexibel
+ En het belangrijkste: het resultaat is perfect.

Ongetwijfeld vergeet ik nog een aantal pluspunten.
Wij zijn zeer blij met onze keuze voor Wandgrimeurs.nl.