Kim Heemskerk

Na de koop van onze nieuwbouw woning op zoek gegaan naar een stukadoor. Meerdere offertes opgevraagd en reviews bekeken, daar sprong de wandgrimeurs uit. Ruim een jaar voor ontvangst van de sleutel... Na de koop van onze nieuwbouw woning op zoek gegaan naar een stukadoor. Meerdere offertes opgevraagd en reviews bekeken, daar sprong de wandgrimeurs uit. Ruim een jaar voor ontvangst van de sleutel gekozen voor Wandgrimeurs. Na meerdere keren uitstel van oplevering goed contact gehad met Sven, fijn dat dit bedrijf gewend is aan dit soort situaties en hier flexibel mee kan omgaan. Na oplevering is er gestart en is het huis binnen no-time gestuit en de muren geschilderd. Een heel team aan stukadoors is een week lang bezig geweest met het hele huis (195m2). Ontzettend blij mee met het resultaat, het is super strak en heerlijk snel uitgevoerd en droog. Communicatie vooraf, tijdens en na de werkzaamheden ging top. Bij een volgend huis kiezen we zeker weer voor Wandgrimeurs!

Marike en Tony

Wij zijn erg blij dat we met de wandgrimeurs in zee zijn gegaan. Van internet geplukt, dus voor ons gevoel was het wel een beetje een gok. Maar vanaf het offertestadium tot de oplevering een zeer... Wij zijn erg blij dat we met de wandgrimeurs in zee zijn gegaan. Van internet geplukt, dus voor ons gevoel was het wel een beetje een gok. Maar vanaf het offertestadium tot de oplevering een zeer goed gevoel gehouden. Ze kwamen met een leuke ploeg waarmee we goed konden communiceren en het zijn echte vakmensen. Harde werkers, gingen nog langer door de laatste dagen zodat het voor het weekend klaar was. Het eindresultaat is echt prachtig geworden, het is heel glad zonder oneffenheden. Kortom alle lof en wij bevelen iedereen dit bedrijf aan.

Julian Valencia

Wandgrimmeurs.nl is echt een aanrader voor iedereen, zowel zakelijk als privé!
Wandgrimmeurs.nl is echt een aanrader voor iedereen, zowel zakelijk als privé!
Bij het eerste contact heb je meteen al het gevoel hebt dat je met een professioneel bedrijf te maken hebt. En dit is echt zo! Er worden afspraken gemaakt en het belangrijkste die worden nog nagekomen ook (zoals het hoort natuurlijk).
Ik ben heel tevreden over het geleverde werk, er is snel en netjes gewerkt, alles wordt opgeruimd en na afloop van de werkzaamheden wordt er ook nog nagebeld om te checken of alles naar tevredenheid is verlopen. Ook heel goede after sales!! Van mij krijgt Wandgrimeurs.nl een dikke 10!

Fam. Van der Laan

We zijn heel blij met het eindresultaat van wandgrimeurs. Helaas liet een andere partij ons in de steek, maar door de flexibele opstelling van wandgrimeurs liep onze planning niet in de soep!... We zijn heel blij met het eindresultaat van wandgrimeurs. Helaas liet een andere partij ons in de steek, maar door de flexibele opstelling van wandgrimeurs liep onze planning niet in de soep! Superbedankt! Het werk werd vakkundig gedaan, keurig afgeplakt en schoongemaakt. Wat werd er hard gewerkt! Hoge kwaliteit en dan is het wel iets duurder, maar het is het helemaal waard. Top gedaan!

Lucas / Particulier

Super! Vakkundig en precies volgens afspraak

Evelien Everaars

Zeer tevreden, het zijn vakmannen.

Wesley

Wat een fijne samenwerking gehad met de Wandgrimeurs, en het resultaat is minstens net zo fijn!! Makkelijk en snel communiceren en komen de afspraken na!

Alex

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van de Wandgrimeurs. Fijn contact gehad en denken goed mee. Absoluut een aanrader!

Remco & Karin

Terwijl wij buiten de oplevering van ons huis nog aan het afronden waren, kwamen de wandgrimeurs al aan gereden en gingen binnen gelijk helemaal los: letterlijk en figuurlijk. Het was één groot... Terwijl wij buiten de oplevering van ons huis nog aan het afronden waren, kwamen de wandgrimeurs al aan gereden en gingen binnen gelijk helemaal los: letterlijk en figuurlijk. Het was één groot feest binnen maar ondertussen werd er keihard gewerkt om alle voorbereidingen te treffen voor het echte werk.
Precies zoals afgesproken kwamen ze 2 weken later terug en 4 dagen later hadden we een superstrakke hagelwitte woning waar we heel erg tevreden mee zijn en waar we al veel positieve reacties op hebben ontvangen. Als je houdt van duidelijke afspraken, wil weten waar je aan toe bent en superstrakke hagelwitte muren wilt, ben je hier aan het goede adres.
Dit bedrijf denkt niet in problemen maar in oplossingen en doen alles wat ze kunnen om mensen te helpen: echt helemaal top dat jullie onze buren zo onverwacht willen en kunnen helpen bij hun nieuwe huis: echt helemaal top!

Fam Offermans

Top hoe nauwkeurig ze werken en snel