Emmie

Bij het eerste contact met Sven meteen al een goed gevoel over de Wandgrimeurs. Hij neemt de tijd om alle vragen te beantwoorden en legt uit wat je kan verwachten. Ook de tussentijdse communicatie... Bij het eerste contact met Sven meteen al een goed gevoel over de Wandgrimeurs. Hij neemt de tijd om alle vragen te beantwoorden en legt uit wat je kan verwachten. Ook de tussentijdse communicatie verliep soepel. Sven reageert snel via de e-mail.
De oplevering van onze woning was vertraagd waardoor de planning aangepast moest worden, maar Sven dacht goed mee en was heel flexibel.
Maar ook tijdens de werkzaamheden wordt er goed gecommuniceerd. Kevin liep op dag 1 met ons een rondje door de woning om alles door te nemen, idem op de laatste dag.
Kevin, Kenneth en Dylan hebben onze nieuwbouwwoning binnen drie en een halve dag echt fantastisch wit gemaakt, klasse! We zijn we er heel blij mee!

Jan Ponsioen

De Wandgrimeurs hebben ons nieuwe huis prachtig mooi gemaakt. Alles super strak, glad en wit. Helemaal te gek. Afstemming vooraf, tijdens en na het werk verliep super.

De Wildt

Super glad, snel en duidelijk!

Gijs en Lydia

Dit is de tweede keer dat we hebben gekozen voor Wandgrimeurs. Ons eerste huis was super mooi afgewerkt en deze tweede keer hebben ze ons niet teleurgesteld! Super mooi, strak en netjes afgewerkt.... Dit is de tweede keer dat we hebben gekozen voor Wandgrimeurs. Ons eerste huis was super mooi afgewerkt en deze tweede keer hebben ze ons niet teleurgesteld! Super mooi, strak en netjes afgewerkt. Van andere vakmensen (zoals mensen van de vloer, schilder enz.) diverse complimenten gekregen over de afwerking. Fijne communicatie, doen wat ze beloven en laten alles netjes achter. We kunnen Wandgrimeurs van harte aanbevelen!

Familie Riro

Heel erg tevreden met zowel het voortraject als de uitvoer en het eind resultaat. Professionele stukadoors met oog voor detail (en zangtalent). Prachtige (verblindende) witte wanden!

Eva van de Korput

Wat een toppers! De communicatie verliep heel soepel en prettig. Wat voor ons ook heel fijn was, was alle informatie op de website en de to do list die Wandgrimeurs ons stuurde ter voorbereiding.... Wat een toppers! De communicatie verliep heel soepel en prettig. Wat voor ons ook heel fijn was, was alle informatie op de website en de to do list die Wandgrimeurs ons stuurde ter voorbereiding. Daarnaast zeer vakkundige (en gezellige) jongens (Thomas en Kevin) die de klus hebben gedaan en we zijn dan ook zeer blij met het resultaat! Heel prettig dat de verdieping na afloop schoon achter gelaten werd (Kevin haalde er speciaal nog een dweiltje doorheen :)).

Dennis Wols

Zeer deskundig & professioneel bedrijf. Van A tot Z zeer goed geholpen. Het eindresultaat is super en de Wandgrimeurs denken erg goed met je mee.

ELBO

In 1 woord ge-wel-dig: van eerste contact tot uitvoering en afronding. Het team levert vakwerk tot in de puntjes. Wandgrimeurs heeft vakmanschap en warme klantenbinding maximaal onder de knie!... In 1 woord ge-wel-dig: van eerste contact tot uitvoering en afronding. Het team levert vakwerk tot in de puntjes. Wandgrimeurs heeft vakmanschap en warme klantenbinding maximaal onder de knie! Super vriendelijk en attent. Echte kanjers waar ik graag weer een beroep op doe in de toekomst.

Eric Broekhuizen

Wandgrimeurs doet wat het belooft: schitterend stuc- en spuitwerk leveren! Sven is tijdens het voortraject altijd bereikbaar en communiceert duidelijk en helder. Het uitvoeringsteam (allen... Wandgrimeurs doet wat het belooft: schitterend stuc- en spuitwerk leveren! Sven is tijdens het voortraject altijd bereikbaar en communiceert duidelijk en helder. Het uitvoeringsteam (allen hardwerkende, zeer deskundige en hele vriendelijke mannen) heeft van ons ruwbouw appartement een waar paleisje gemaakt. Met name de finale afwerking is door extra tips van dit team subliem geworden. Wandgrimeurs is wat ons betreft de Champions League onder de stukadoorsbedrijven.

Mirjam Does

Ondanks dat wij een nieuwbouwwoning hebben met veel problemen: geen warmtepomp, geen bestrating voor de deur, weet het team van wandgrimeurs van aanpakken. Wat een prachtig strak wit, oogverblindend... Ondanks dat wij een nieuwbouwwoning hebben met veel problemen: geen warmtepomp, geen bestrating voor de deur, weet het team van wandgrimeurs van aanpakken. Wat een prachtig strak wit, oogverblindend resultaat! En wat een leuk, gezellig team om over de vloer te hebben met een prachtig eindresultaat. Van begin tot eind duidelijke communicatie en komen afspraken na. Wij raden wandgrimeurs zeker aan!